Jungsub - En Andra Chans Beat : ShadowvilleText : JagMixningen suger, det kan jag aldrig säga nej till.men det får ni fan haLänk till http://www.speedyshare.com/905227154.htmltext :VERS 1Vad händer nu? - det var du och jag..Jag är en jävla fjant, men du är underbarGråtit flera timmar för jag tänker på digDu kan aldrig nånsin fatta hur jag känner för dig!Du var min o jag var din - allt var så braSaknaden blir större - efter varje dag..Nämner inga namn, men jag tror du vetSå mörkt utan dig, ingen sol nå merSitter och gråter men jag fastnar med blickenPå dig och mig tillsammans men jag fattade inte!Vi gick med varann och vi skrattadeMen ditt vackra skratt, det jag tappade!Känner du som mig, så ställ dig uppFör när jag tänker på dig - så känns det tungt.När du höll om mig så var det alltid varmt..Allt var sant när vi gick hand i hand..REFSnälla du bli min igen - ge mig en chansÄr tom utan dig och jag ser inget allsJag är kär i dig, inget säger stoppRing till mig om det finns ett hopÄr vilse bland allt så jag letar mig framFör att någon dag må bra, som en segrandes manUtan dig bredvid mig är det jätte torrt..Finns många fina minnen - Efter oss...VERS 2Baby du är allt - men vad kunde jagGöra för dig - du är underbarTjatar om allt men jag känner såTårarna kommer nu efteråtVi låg i min säng och det kändes rätt-Fast vi gjort slut, rätt så längesenVad hände sen - hjärtat brastTro fan inte att jag har lämnat alltFör dig finns jag kvar, vilken dag du villMen utan dig så vad - ska jag ta mig till?Jag blir galen nu för jag älskar digFinns inget här som kan ändra migUppehåll för oss men dom räknas bortDet är du och jag föralltid i vår kärlekssångOch jag känner sorg - jag har tappat allt..Så baby - ge mig en andra chans?REFSnälla du bli min igen - ge mig en chansÄr tom utan dig och jag ser inget allsJag är kär i dig, inget säger stoppKontakta mig om det nu finns ett hopp!Är vilse bland allt så jag letar mig framFör att någon dag må bra, som en segrandes manUtan dig bredvid mig är det jätte torrt..Finns många fina minnen - Efter oss...KOMMENTERA !Länk till http://www.speedyshare.com/905227154.html