Änglalik Vs. XL Round 1!

Vår Hiphop - Audio & Video

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Hmmm.. svårt.. gillar XL's beat och flow som satan..
medan Änglalik hade skön fart och attityd..

kan väll inte säga att någon text var typ "wooow tung" utan typ... ja, äh.. vettefan, om någon av er hade haft en outstanding text, iaf en riktigt jävla fet rad så hade det avgjort men vafan...

vote: båda
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
FestimGashi; Jag är fett lugn, dampar inte ett dugg. Tycker bara att det helt fel att uttrycka sig så. Och det är inte att jag stöttar mina kompisar, skulle du sagt sådär om några som kom från Sthlm t.ex. skulle det varit precis likadant. Kompisar eller inte det var fel. Over and out, peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men som sagt man har olika åsikter, de du tycker är bra är piss i min öron, medan du kanske hatar de jag gillar, och de är bara bra för då fram diskuskioner ;)
Rapmusic is NOT dead !
sofiespetts är porrig! .
tänker inte ens lyssna på den här låten..
Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi
FestimGashi : Om du tycker änglalik och nme är 2 utav dom bättre inom underground måste du lyssna om,
soundcloud.com/jerrones
exempel grabben, kan säga 100 till om du vill, jag mena dock rappare som är aktiva på whoa, ajjt fattar du ?
Rapmusic is NOT dead !
"underbett ja de va den ända punchen
men den va ändå baitad precis som hajattacker?"

Är en hajattack baitad? vafan menar du?

Jag vet inte om jag har rätt nu, men han menar väl folk blir bitna i hajattacker. därav baitad? Eller?

Aja, hursomhelst, min vote går till Ängla, bättre rader, dock var XL oxå fet men Ängla tog dig tycker jag ;)
Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Änglalik

FestimGashi : Okej jag fattar, men du förklara de lite fel .. men aktivt så håller jag ju med .. Men 2 av dom bättre , nja .. peace
soundcloud.com/jerrones
Änglalik
www.youtube.com/viggemusic
nää, de är de absolut nt, men de är talangfulla, om 1-2år är de nog myclet bättre, grejen med N.M.E är att han har bra engelska, och de går man långt med, bra att du förstår iallafall, peace
Rapmusic is NOT dead !
Rappare

2009-05-25 14:55
Jag vet inte om jag har rätt nu, men han menar väl folk blir bitna i hajattacker. därav baitad? Eller?

- precis kanske vart lite långsökt baitad (BITE) som hajattacker

helt ärligt änglalik är bättre på alla sätt nästan

vote änglalik
dom tycker att rappare borde sluta med svordomar, rappare tycker att dom kan lika gärna sluta rappa. haha. www.7DagarsMixtape.info.se
Eskilstuna's in the building!

Jämnt detta, tycker tråden är förgrymmat jävla patetiskt. Låt beef vara beef och skit i hela whoa skiten med att rösta och skit, förstör det så groteskt att det luktar illa. Men ni gör ju som ni vill, båda var ganska bra. Kan inte riktigt bestämma mig.

Röst:Ingen.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
Vote : Änglalik

Asså det var tungt av båda två. Tror dock att XL var snäppet vassare. Men bra jobbat.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
vote: XL
Ängla, inte bra någonstans..

XL, I dig! whoa beef är inte det ballaste jag varit med om men kör på om ni vill
www.myspace.com/norliekkv
www.myspace.com/kkv
www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
tkt änglas adds lät skumt , XL hade lite roliga punches klart men Ängla kamma hem detta.
Änglalik

xl gjorde det bättre.....
haha, kompis propps åt båda hållen, wtf.. och fixa micken änglalik!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
2 - 0 till x-äl
lätt änglalik, bäst text, skönast flow. Änglalik gör inte en kass diss för att få hype...
1991sekunder! va menade du med pinter gömmer sig blabla i min tråd?
Vice Versa!
Rappare

2009-05-26 00:39
röstar blankt för jag tyckte inte någons battle text var nå rolig.
facebook.com/idiomatisk - fan page
xl e kingggggggg
www.myspace.com/mcrish
hör ni inte ???

MY MAN

Vote; ÄNGLALIK !
http://www.myspace.com/bregeeochpour
Vote:Ängla

XL plockar det
har lyssnat sönder bådas dissar å diggade inte änglas först, men nu när jag sutte mig ner å lyssna så tkr jag att den va ganska fet, så en dubbel från mig så båda har min röst i dehär ;)

puss / Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
vote: XL BOI
chillin'
Rappare

2009-05-26 17:07
Baitar som en vithaj
- Entertainment...
Rappare

2009-05-26 17:16
hahahahah limp jag skulle ju verkligen baita entertainment av alla världens rappare?
haha cmon man ;P
XL: Gillar inte din röst. Beatet var tungt men inte så mycket mer. typ.
Änglalik: Helt klart godkännt beat och knäckande text. Vote: Änglalik.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Vote: Änglalik
Hej, Träffat Jacob?
ÄNGLA!

Tycker båda 2 har en del fyndiga punches och ett säkert flow.
men jag måste nog ge min Vote till Änglalik pga snäppet bättre punches och skön attityd.

alltså, Vote Änglalik
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
2-0 till xl, känns som folket röstar för att änglaliks låt är längre typ, nog hade båda bra texter men xl la det mycket bättre tycker jag:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S
XL
www.myspace.com/mcrish
XL hade två väldigt roliga rader:
ängla har så mycke underbett att han drunknar i dushen
och
du ville ta de till gata jag sa aviiiisst //
du kom aldrig med det tåget som går dagliiigt

för övrigt var det tråkiga rim från den sidan.

Änglalik har ett ballare flow, låter i överlag mer engagerad på micen.
Flerstav där också.

svårt men
vote; Änglalik

Rappat skitlänge.
XL får min röst
vricka fotöööööööön!!
Xl ta det lugnt och ring din pojkvän
så kan jag svara igen om jag skaffar orken

HAHA de låter som du dissar dig själv Ängla, tänk efter och fixa bättre text..
Sen varför tar du upp Gävle? höh, snacka om en person inte gävlestad...

XL, Bra då, men man vet att du kan bättre..

0-0 här
-§ '_' §
( . )( . )
Producent

2009-07-16 18:49
Änglas text var fetare! Vote: Ängla
I dont have to die, to go to heaven.
ny länk?:D
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Rappare

2010-01-04 00:31
Någon som har ängla´s diss?
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Kan länka alla 4 snart, Både XL och änglas
|€|A-To|€| It is my life bitch!

http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Rappare

2010-01-04 02:24
Grymt :)
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
hade vart skönt o höra dessa dissar så väntar :) på nya länkar ;)

Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)