I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hundsim - Sömnlös I Stockholm

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-25 05:40

Tja.. Jag kan helt enkelt inte somna, och efter att ha prövat att ringa typ hälften i min mobils kontaktlista (något som bemöttes med påläggningar, hot, förvirring m.m.) så beslutade jag mig för att stiga upp ur min bädd, kliva ut ur garderoben (-badum tss-, no rly, jag sover där inne) och koka ihop nåt vettigt.

Det blev en två verser lång session på ett freebeat av Konstigt. Så... Såhär ser det alltså ut när jag i sömnlöshetens euforiska tillstånd skriver två verser på en halvtimma, helt ok och antagligen bättre än dig. En fin session ni kan slicka på i väntan på;
- Jag Har Fel I Hjärnan Netplay
- 13'e Juni, Södertälje - Spelning m.Spades vid min sida

Sov så gott, ni som kan sova. Era kräk.

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-05-25 05:42
hhihihihih.
 http://www.znapmusic.com/farbrorgron/

shiiet denAjs-,-

2009-05-25 07:04
Haha, najs liten session!

Förlåt att ja la på men ja va tvungen "/
Trodde inte att de betydde så mycke men du nämner de i låten:O
Jag stanna ju uppe och messa lite !! ;O
Kan du förlåta mig? (a):(
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Rappare

2009-05-25 10:40
fett flummig text, du flyter rätt soft. peyz.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2009-05-25 14:56
klart ni ska kommentera mer, hähä

2009-05-25 15:01
helt okej session, bra handling på låten, men varför har du Hundsim som artistnamn ? asså de är ju rätt så coolt namn, men kan du berätta vrf du döpte dej till de ? peace
Rapmusic is NOT dead !

2009-05-25 15:04
Mitt liv är en enda stor sömnstörning, så jag gillar't låten! :D

FestimGashi:
men varför har du Hundsim som artistnamn ?

För att han är en björn, såklart.
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.

2009-05-25 15:05
va ?
Rapmusic is NOT dead !

2009-05-25 15:20
jag har sömnproblem oxå, å det suger..

men hoppas du kan börja sova bättre, du får sluta dricka så mycket power king ;)

låten e okay, men man hör att du e trött i rösten...

sov 3 dagar, sen gör en riktig HIT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-25 15:51
du kan få mitt nummer, jag har också svårt att sova ^_^

jag var fan vaken nästan hela natten! msn? eh.

Låten är soft, har inget riktigt att kritisera, men sov lite ! :D
bla.

2009-05-25 19:57
FestimGashi
Tackar! Jadu, anledningen.. Vet faktiskt inte, något jag snappade upp strax efter att i tidig fjortonårsålder ha skrivit mina första låtar (sen skrev jag inte mer förrän nyår mellan 07/08, men men), och sen dess har det hängt med!
Sen vet alla att rappare med hundrelaterade namn är de tyffaste!

Andra-Sidan
Så brah! Fin förklaring med!

oveyoman
Så jävla onajs bara o:
Hahah, jag dricker aldrig Power King, det är äckligt... Det är Mixxed Up som gäller mig! Hittarna är på gång serru, och nästa månad är det spelning- då jävlar ska jag nog få svära lite och ösa på för fullt! Se fram emot videon!

hedde
Alternativet är la att vi skriver på msn tills vidare, EHEHEHEHEHEH.. När jag loggade in på msn vid fyra-tiden denna morgon så var det bara rappare inloggade, jag tyckte det var tokkul!

Sov så gott allihopa, men sluta sov på tråden!

2009-05-25 20:32
Cool låt Jack! Det va sorligt historia. Men hoppast att allt ordna sig! ;)

P. S. Ta sömntabletter. lol
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-26 13:12
JNLrapper
Oja!
Nejrå!

MOAR

2009-05-26 19:56
helt ok
www.myspace.com/Sagoztyle

2009-05-26 21:52
det är ok , du kan bättre !

2009-05-26 23:29
Sagoztyle
Och det är ju ändå rätt bra för att vara sömnlös sessiön, HÄHÄHÄÄH

Blomduvet
Klart jag kan! T.ex när jag sovit, håll utkik efter netplayen- där blir det bara låtar som skrivits under längre än en halvtimma, getts fler än en tagning och framför allt; Är allmänt tyffare!
Moderator

2009-05-26 23:45
Tihi, gulligt tycker jag! Jag tvärdiggar din röst kan jag säga också :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-05-27 08:54
mysig låt fan, synd att du inte kan sova mannen, ta och pröva en dag utan energidryck?
sov gott^^

2009-05-27 13:22
ramuz
Din lilla spjuver! Man tackar

Siggedi-Sajfer
Gissa vilken dryck jag för en gångs skull stod över att dricka dagen innan? 8)
Natti!

2009-05-27 13:39
hahaha, tung!

ring mig nästa gång :)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-05-27 13:51
vem ringer folk typ 3 på natten? : D hade typ slagit ihjäl dig, för det är typ den tiden jag precis har somnat! har själv sjuuukt svårt att sova på nätterna så, i feel you i feel you.. dock kan jag inte lyssna låten utan ville bara kommentera lite gulligt, men.. jag lyssnar när jag är hemma och kmr med kritiken då ;d
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2009-05-28 00:56
faan vad beatet gjorde en sömnig :D förstår inte hur du inte kunde somnat när "hooken, reffen" spelades upp..

jag gillar texten mysche bra.. men de visste man väll redan innan att det blir helt okej text innan man började lyssna så :) något jag kan klaga på är väll mixningen, låter så sjukt underground på något sätt, positivt men också negativt, då det låter mkt som mbma kvalite eller vilken gengre man ska hänga in det i. Men helt klart bra :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2009-05-28 01:07
Hu-Hu-Motherfucking-Hundsim:
hedde
Alternativet är la att vi skriver på msn tills vidare, EHEHEHEHEHEH.. När jag loggade in på msn vid fyra-tiden denna morgon så var det bara rappare inloggade, jag tyckte det var tokkul!

Jaså? Du langar dissen... Jag kanske blockar dig på msn? Höhööööhh..

Ska sätta på låten, den var go som fan!
bla.
Producent

2009-05-28 02:25
faan vad beatet gjorde en sömnig :D förstår inte hur du inte kunde somnat när "hooken, reffen" spelades upp..

;)

Cool låt.

2009-05-28 04:25
Haha, digga xD Känner igen mig som fan ;b

Dock så hör man, som andra sagt, att du är trött på rösten ;p
Men det var en skön session!

Pz

/ W

2009-05-28 14:31
JungSb
Har inte ditt nummer niggu! Och det är roligare att ringa folk som inte vill bli uppringda i det läget >:D

DMAt
Tackar för konstruktiv kritik, en sällsynt vara! Mjo, det där med mixning är inte direkt min starka sida- kör efter samma "manual" varje gång jag ska mixa en capella, och den går i tre enkla steg, så resultatet blir ju inte mördande direkt- men lyssningsbart för de flesta!

hedde
Pfft... Gå och lägg dig gubben! Sätt på den allt du vill snuskhummer!

Konstigt
TackarN BeatmakerN!

Woozy
Härligt härligt :D

Nu får det nog räcka med uppningar känner jag, så nu får alla eftersläntrare se till att lyssna på denna låt och kommentera duktigt innan tråden når oblivion!

2009-05-28 15:23
OYEAH! ;D du e då söt du din lilla hundsimish aka byracka! :D <3, detta var soft:D o inte nog me det så måste vi börja skriva på ...öhh...aa du vet ;D <3 så håll utkik boiz efter...aa...vi vet! :D hahah! <3333
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2009-05-28 15:27
skön låt av dig hundsim, finns inget att klaga på, diggar din röst och ditt flow fett.. plus att jag gillar din attityd på dom feta skrytlåtarna du gjort =)

BIG UP !!!!

peace / Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.

2009-05-28 18:33
Bah, en sista tack till Käääzen och Jontäähn då! Sen får det vara :*
Kram på er grabbar, håll utkik efter mitt och Käääz'... Ja! Det där lilla! Iaf, och min kommande netplay, WOH!

2009-05-28 20:15
hyffsad.. störde mig som fan på deliveryt ibland, men men..

keep it up
Great som Tony Tiger!

2009-05-28 20:58
Tycker detta va skönt..

2009-05-29 00:22
vad händer? hundsim, var fick du beatet? ja fick detta som exklusive för mer än ett år sen. vad händer
Detta är min forumsignatur