I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

N.M.E - If You Fuck With Me [Diss XL]

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-27 07:37
gillar det jag hör mäin! nice nice!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2009-05-27 13:31
N.M.E slaktar som vanligt, fan va tungt, den här sparas!

big up 1 love
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-05-27 19:04
fet låt man , skippa dissandet och sattsa med på låtar med fart tror du hade blivit fetare då.

du är bättre än han andra tycker du tog han me reffen bara. haha KILLEN ÄR CHANSLÖS

men det va lite fel där och där texten va inte så bra men va fan de är en diss vem bryr sig haha

pzz man / JiiM

2009-05-27 19:21
naajs!
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!

2009-05-27 20:24
ojojoj, nme, denna va fet som fan, reffen va riktigt soft, verserna vet ja att du hade kunnat "take up a notch". men ta de chill nu i början ;D

good work homie ;D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2009-05-27 20:26
mord.....
Geni
Rappare

2009-05-27 20:29
tycker hooken kan har gjorts mkt fetare brush du skulle langa på fler accapellor på den =)
men upp på denna även om beefen är över =)

2009-05-29 11:38
tack allihop för kritiken uppskattas !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2009-05-29 11:59
tycke det e sjukt fjantigt att blanda sig för ngn simpel rad om dig :S är precis som att varenda jävla person i Eminems we made you ska slänga iväg en 3,5 min lång låt var pga av hans namedropp på de. dubbelmoral ifrån dig??

peeys out
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//

2009-05-29 12:02
yeah yeah har fan redan skrivit typ 50 gånger att det inte bara handla om det folk är fan sjukt sega på denna sidan men kul att du hade något att säga iaf !

2009-05-29 12:15
sa bara vad jag tyckte, glömde skriva om låten. Tycker du brukar göra mkt bättre ifrån dig t.ex. hela ditt mixtape. Diggar inte denna alls, tycker den faktiskt e dålig :( synd brukar digga din musik.

peeys out
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//

2009-05-29 12:26
aight aight men har masser på G så hoppas det smakar ! =)

2009-05-29 12:55
Ska man köra på engelska bör man behärska engelska:/

2009-05-29 12:57
Nu har jag iofs inte lyssnat på låten, men texten var riktigt dålig och riktigt dålig engelska.

Du brukar lägga det bra så låten är säkert bra. ska lyssna sen, men texten är som sagt kass. Tycker man den är bra är man efterbliven eller så är helt enkelt svenska rappare i regel urusla.

Lägg upp på ett amerikanskt forum för lite mer korrekt feedback.

2009-05-29 13:09
Tack för kritiken lite dumt att hata på låten innan du hört den ens men det va kul att få kritik för enbart texten.. Och ah ska checka ut något am forum! Peace

2009-05-29 15:13
har inget ljud där jag är, därför. Du brukar lägga det bra, jag hatar inte:) Jag är bara negativt inställsam till de personer som kommenterar att texten är sådär överfet och så. Hade någon okänd person lagt upp denna så hade kommentarerna varit heeeelt annorlunda. Det är det jag "hatar" på, inte på dig.

Jag hade inte ens brytt mig om att kommentera texten om det inte hade varit för dessa personer. Man behöver inte ha den bästa engelskan eller det bästa uttalet SÅ LÄNGE man är ödmjuk och själv inte anser sig ha det. Men när folk kommer in och höjer texten till skyarna så blir jag irriterad:)

Men fortsätt droppa, inget hat mot dig alls:)

2009-05-29 16:30
aight aight men då hänger jag med ska tänka på dina ord mannen !

Pz!

2009-05-29 20:33
diggar som fan:D
vricka fotöööööööön!!

2009-05-29 21:59
håller me "fucktheregime" lite faktiskt. inget hat mot dig nme, ja digga texten, visst du har gjort mkt mkt bättre ifrån dig, men den är ju inte dålig...
men just de han sa att e man lite "känd" på sidan och omtyckt, så är kommentarerna helt olika jämnt emot ngn som e ny här men som kan ligga på samma nivå. äh. så är de väl... ^^

bra låt åter igen :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2009-05-30 12:15
yeah yeah :)

2009-05-30 14:42
70-80 % av texten va bra och skön MEN man somnar till låten pga. din röst och hur du rappar..

Sen din reff förstör låten, jag hörde den efter första versen då stängde jag av låten, de låter katastrofalt - den suger stort och de låter som om du "rappar" sovande och helt nerdrogad wannabe nybörjare, låter även att du kör din reff ur en super billig data mikrofon som man hade för typ 10-20 år sen!

PLUS, varför lägger du dig i, i onödan när battlen/beefen är mellan Ängla & XL !?
Helt onödigt och fjantigt!

Men Men, Bli en producer som jag iställe.. för största delen av texten va bra (Y)
-§ '_' §
( . )( . )

2009-05-30 15:25
PAJJAS! "jag kan engelska så nu ska jag döda han"

ge mig en anledning varför du gör de.
Producerat material till minst högsta nivå
Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt

2009-05-30 15:58
aleex_ : inspelad med röde nt2a.. wannabe nybörjare? vafan är det ? är det att man vill vara nybörjare fast man inte är eller ? yeah yeah

är det bara jag som inte fattar vad zillio snackar om ?
mhm

2009-05-30 16:12
Zillion menar att du är en pajjas som bara skämmmer ut sig :)

Och jag säger bara till dig, rappa inte, gö inte de, du skämmer bara ut sån musik (:

Och LÄGG DIG INTE I BATTLEN/BEEFEN MELLAN XL & ÄNGLA!!!
Om ni är sånna fjantar och säger de som Ängla säger hela tiden "att dom ska komma till gävle blablabla....." kom hit så får vi se hur ni kommer åka hem :)

Hare bra
ska låta dig vara, men skärp dig, du skämmer bara ut dig själv PLUS du kan inte sånt här.. OCH som jag skrev tidigare, träna mer på att bli en producent.. jag jobbar på de, jag har lyckats OCH du kommer kanske får nån låt som jag är med på (bara för att visa att min nivå inom producent arbetet höjs - och med de menar jag att du får se vilka rappare jag har jobbat lite med och att jag kommer få lägga några bars med)

Så, hare bra igen och sluta ""rappa"" och låt dom andra 2 vara :)
-§ '_' §
( . )( . )

2009-05-30 16:19
mannen du verkar inte ha alla fiskar i akvariet du alltså. För det första är det inte jag som kör på låten och snälla säg mig hur vi kommer få åka hem! Är det nån som är pajjas är det du mannen. Börja hota och snacka bull.

Jag skiter väl fullständigt i vem du är och vilka du ska få collaba med. du får suga hur mycket kuk du vill. Du kanske är en skit grym producent men du behöver seriöst jobba på din attityd. Fan börja snacka massa skit när du inte ens vet vem jag är.

peace!

/Denci
mhm

2009-05-30 16:50
EY "skipp" åsna!? första jag skrev va de till dig eller va de till NME???

ÄR DU SÅ JÄVLA TRÖG I HUVET va fan är ditt fel!

Nu fattar jag vad din mamma menar när hon säger att du är en mobbad snorunge som är dum i huvet!
Håll käften, jag skrev till NME att han ska satsa mer på producentet inte rapp LÄS DIN TRÖGA JÄLVA KUKSUGARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

va fan är ditt fel? hur gamal är du ens? 11? 12?
Väx upp va fan, lägg dig inte i NME la sig i när de är XL vs. Ängla, och nu märker man att du är lika dum i huvet och lägger sig i när de är JAG "vs." NMS

Jag skrev vad han borde göra, din dumma tröga jälva unge! Inse!

JAG KAN SKRIVA DE IGEN:

JAG SKREV TILL NME VAD HAN BORDE SATSA PÅ, JAG LETA INGE BRÅK, TJAFFS ELLER NÅTT JÄLVA OMOGNA UNGE!!
-§ '_' §
( . )( . )

2009-05-30 16:55
jag hoppas NME är mogna nog och inser och inte blir så sura och nördiga som du din lilla "skipp"-hora.

Är han mogen nog så inser han!

fråga till dig skipp -
KAN DU NÅTT OM MUSIK?
VAD LYSSNAR DU ENS PÅ?

svara gärna, men förstör inte denna tråd, och skriv till mig.. jag skrev min kommentar om låten och vad NME borde göra.
Svara gärna direkt, sitt INTE och leta på massa fakta om musik och olika musik stilar.
-§ '_' §
( . )( . )

2009-05-30 16:55
haha du svarade ju på mitt inlägg så hur ska jag kunna veta att det är nme du snackar om?

jag kan rekommendera anger management till dig. det värkar du behöva.

haha fan va flippad du är :P
mhm

2009-05-30 16:56
Denna gillades som fan :D

Bra jobbat mannen :D
 http://www.znapmusic.com/farbrorgron/

shiiet denAjs-,-

2009-05-30 16:57
aleex_ P19
du gav mig nästan årets skratt..
va fan är ditt fel? hur gamal är du ens? 11? 12?

vem är det som verkar vara 11,12 år? du eller denci? jo du ..

2009-05-30 16:59
tycker att xl har bättre attityd mer slående rader mm, men kan bli kul o se va allt leder till, tycker endå låten va bra
Hojta till Så mixar jag!
http://www.myspace.com/raayb

2009-05-30 17:10
mhhk, vem är du? är du lika omogen och lägger dig i? :)

Bara bevis att ni itne vågar göra nå öga mot öga - fast här skriver man bara då, men endå, du skiter säkert på dig om du börjar tjaffsa med nån och ringer massa..

Och du är säkert också 11 år :)

Är du också en sån tönt som tror du kan allt, och vet allt och leker värsta maffian? Om jag åker till sthlm och träffar några jag hjälp med producing, kan du kanske komma då? :)
Det är inte 100% om jag kommer åka, men om jag åker, jag kan skriva till dig OCH om du har råd, kom gärna till sthlm :)
-§ '_' §
( . )( . )

2009-05-30 17:41
Hmm vad är detta ta det någon annanstans och ah jag är verkligen en wannabe nybörjare =)

Låter detta ligga tänker inte yttra mig bara onödigt och har skrivit typ 5 gånger i denna tråd varför jag la mig i så kolla där om du nu undrar ...

Bara tråkigt sånt här men jaja det är så det alltid kommer att vara ..

Iaf Peace och lycka till med att producera men jag håller mig till rappen // N.M.E

2009-05-30 18:01
asssssså , låten är fet, men VARFÖR måste du hoppa in i en battle när han o ängla gör de. Tkr de är så fjantigt..

Ajja fortsätt med de där du (: pz

2009-05-30 18:33
Skrev ovanför att jag redan har svarat på den frågan några gånger ;P

Ah du får tycka det är fjantigt men har mina anledningar så du vet det också!
Rappare

2009-05-30 19:26
whoa beefs numera är patetiska !

Texten lät som du spenderat 10 minuter på !
Sorry
Aii

2009-08-14 20:17
rehosta? :)
din mamma

2009-08-14 20:19
no man fan har den inte men får la ta och passa på att säga att jag o XL har lagt ner beefen och det kommer samarbete!

2009-08-14 21:19
ja vet hehe, men ville bara ha låten :p har typ alla låtar förutom denna :P
din mamma