B.R AkA Big Rob - Går Igenom År Del II
long time no see, legat under ytan och flummat gärnet och spelat in fett med låtar till min mixtape "Den Drogade Hjärnan" som kommer släppas på sensommaren gratis överallt i varje gatuhörn på varje sajt,överallt.på mixtapen kommer ni märka av en mognare variant utav min musik, inge skryt,inge dissande bara real talk om livet. hoppas ni gillar, titta även in min myspace - myspace.com/BRuppsala är en riktig färsking på den sidan så ha överseende med den keffa uppbyggnaden haha. B.R - Går Igenom År Del IILänk till http://www.speedyshare.com/785953866.html
Behöver beats !!
Damn, det var riktigt fett från Rob. Brukar vanligtvis inte digga dina texter, Biggan, men detta var tight. Ser fram emot tapet!
Hej
Skönt beat, bra text, du rappar bra , skönt flow . ja.. Najs!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2009-05-26 18:22
Du har varit saknad bakom micken mannen, kul att se att du är igång igen ... Du e grym.
Låter tungt man.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Shit denna va tung, Alla dina Låtar har hjälpt mej igenom livet, Sjukt bra musik.
Välkommen tillbaka, låter galet nice :)
thanks boys, kul att det uppskattas.
Behöver beats !!
Skönt att du är tillbaka mannen! Det låter sjukt bra! Froody
good to have you back bwwoi, länge sen! tycker att det saknas nått i reffen just.. lite mer tryck (?) men textmessigt tummen upp alltid! kommer lyssnas Pz/ F
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
riktigt jävla skönt att du är tillbaka! riktigt bra låt, håller dock med filosof lite, lite mer tryck i refrängen hade nog låtit lite bättre. längtar sjukt efter mixtapet
tack tack, jag håller med er, borde lagt ett till eller 2 spår till i hooken, eventuellt spelat in det lite hårdare och råare för att få en hook känsla men men...
Behöver beats !!
Du har så jävla skön röst att lyssna på, hoppas du droppar mer! PEACE.
be the change
måste säga, jag diggade dig för 3-4 år sen, inte lyssnat på dig sen dess heller typ, detta var bara skit reffen är pinsam
B
Kul att du hittat tillbaks igen=) Dem första raderna på vers 2 det låter som att dem ligger offbeat? Det var det enda som jag tyckte var negativt. För övrigt så tycker jag att låten är grym! ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Välkommen tillbaks in i matchen BR! Riktigt soft, bra och en menad låt som fastnar på skallen, som nån sa reffen borde styras upp med mer tryck typ.. Annars ere great, pz
http://www.myspace.com/bdbmuusik
Hade inte du lagt ner rappen? Så fånigt sätt att försöka få hype på eller va man ska säga.. gjorde värsta avskedsbrevet å allt på din press minns jag, hehe.. Bra låt dock
_Ak4 om jag velat ha hype hade jag väl inte varit borta i 2 fucking år ? jag fick en gryyyym deal på en ny studio och jag tog den och började igen big fucking deal, mycket hype jag får här med 20 inlägg jiiihooo du tog mig med skägget i brevlådan ! jag jagar hype på whoa med 20 inlägg ! skärp dig mayne
Behöver beats !!
Promotor
2009-05-27 16:44
är inte så stort fan av detta beatet.. Den enda gamla låten jag minns av dig är (självklart) är min soulie eller vad den hette.. Och när jag hör hur du droppar i denna, så känns det som du har tappat känslan.. Rösten är lika skön som vanligt, är väl igentligen de enda jag diggar med dig. Tycker refrängen var illa! Det lät inte ens som en refräng. Vissa rader du droppa låter inte ens sammanhängande, och det känns som ett rimschema borde vara hyffsat utvecklat hos en rappare som dig, då du har rappat betydligt mycket längre tid än väldigt många! Men nu är du tillbaka, och förhoppningsvis så plockar du upp sånt du har glömt på vägen under domma 2 åren som inaktiv rappare! "B.R, finns bara en väg att gå ".. "B.R" låter bara löjligt.. tyvärr inget hat
optimistisk, jag uppskattar att du tog dig tid och respekterar din åsikt för du kom med konstruktiv kritik, trist att det inte föll dig i smaken men det är svårt att tillfredställa alla :=) den här låten är väl en utav dom sämre utav dom nya, spar lite på godiset tills det är dags för tapet ! tusen tack för att du skrev vad du tyckte man
Behöver beats !!
Är det 2 år sen? Shit, tiden går verkligen snabbt.. Aight, aight.. sorry bror Kul att du droppar nytt iaf..
ingen fara man, de e chill !
Behöver beats !!
woop woop
Behöver beats !!
Kul att höra något nytt från dig :) länge sen som fan! sköna verser :) reffen elelr va de är känns tråkigt ;(
låter jävligt soft faktiskt, bra jobbat!
Jag brukar bara kommentera låtar som antingen är riktigt sköna eller dom som bara är bra utförda, och denna låten kommenterar jag för båda två! Inga dubbelrim eller avancerad refräng men endå så jävla trevligt för öronen. Sjukt bra låt Big Rob! Skithärligt att höra en låt med dig och jag ser framemot Mixtapet!
thankssssssssssss boyssss
Behöver beats !!
har varit stort fan till din musik, denna diggas =) upp upp !
Producent
2009-05-28 00:59
du är fan duktig asså. skön röst, flyt, delivery och skriver med skön känsla. det enda jag saknar från dig är mer utvecklade och komplicerade rim. vet att det inte är viktigast men enligt MIG så låter det mycket mycket bättre med flerstavligt. min åsikt bara.
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Sjuukt nice! Är det del 2 på den låten som börjar typ såhär.."Eyo jag går igenom åren och känner tung smärta ... .. .. . . . . . . ... . .. . .. ... så jag började rappa -" Jävligt skön du är mannen! Gillade dock inte beatet så mycket, men håller ögonen öppna till annat från dig!
bla.
thaaaankssss yo
Behöver beats !!
Big Rob är tillbaka =D Feeeett
kul att du e back bra låt
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Berömmer denna låt igen. Den är riktigt skönt. Tycker du verkar har bytt attityden även här i tråden? :P Verkar mycke trevligare och accepterar mer..
Riktigt skönt låt B.R diggades! :) keep it up // vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
Detta lät riktigt bra tycker jag, gillar både text&flyt! Nice att du är tillbaks, kör hårt /sam-s
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
woop woop, tackar ! Mikey88, du har så rätt så :=) ett par år äldre och lite visare..
Behöver beats !!
Mycke bättre än du varit förut. Fortsätt o kör seriös o äkta hiphop!Bless & One blaze \\ Doggy
Peace
längtar efter mixtapet. pumpar fortfarande dina gammla låtar :)
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
tung shieeett
Rapmusic is NOT dead !
tusen tack till alla som kommenteerat, bra som dåligt.
Behöver beats !!
gött lyssnat på den redan sen du la ut den på myspace drog ner den lite halv fult men vad gör man inte för din musik ;) alltid lika fett med
Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.
haha skön snubbe hahah :=)
Behöver beats !!
Diggade detta mycket. Riktigt fett! Fortsätt :)
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
grym lyrik!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89