I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Markulin - I guds hand Feat Hightyde. (intro till "Sista chansen")

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-26 18:23

Markulin - I guds hand Feat Hightyde. (intro till "Sista chansen")

Aiit, bara ett litet smakprov på vad som kommer med på mitt nya album. Gästar Gör hightyde,

Intro: Markulin
Vers: Hightyde
Outro: Markulin

Länk till http://www.speedyshare.com/254609555.html

Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-05-26 18:29
Glömde nämna: Litanol har gjort Beatet
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-05-26 18:36
Fett! :) Diggar som vanligt inte religionstemat, men fett i övrigt. Hightyde har jag aldrig hört, men han var tight! Synd bara att man inte fick höra Markulins rap :)
Hej

2009-05-26 18:39
Hypnoz: yeah, du kommer få höra mycket av min rapp på plattan när den släpps 2010 (planerar feet kvalite) Hightyde kommer troligen medverka i mer låtar på plattan btw.

Hightyde lägger det alltid fett, hes te christian eminem yknow!

2009-05-26 18:59
Mixningen var grymt jobbig S-ljuden framstår alldeless för mycket. Sen är jag så långt ifrån religös som man kan bli. Så introt och outrot kändes mest som någon skämt-sak för mig.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2009-05-26 19:08
Jaha? Hightydes mixning var kunglig om jag får säga mitt. bättre än många här på whoa faktist.

Aiit, smakn är som baken

2009-05-26 21:36
upp!
kom igen, alla som vet vad rapp är vet att de inte går att neka att han lägger det SJUKT tight.
kommentera nu.

2009-05-26 22:00
Låter riktigt lovande

2009-05-26 22:39
rappen e tung!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol

2009-05-26 23:26
yes, Litanol, tack för beatet till denna, du e kung på de du gör!