Ceeh - Den Där Känslan Hej, Jag har gjort en ny låt.Ge gärna kritik för e hyfsat ny och vill veta vad man kan förbättra.Tanka den här:Den Där Känslan Eller znapmusic.com/ceehBeat: Moppo - Gitarrpiano (Freebeat)Texten:Refräng x1:Den där känslan, Den där känslannär man är ensam, får en att tänkapå hur sin känsla kan vara så starknär man känner sig svag och vill lämna denna markVersen:Den där känslan man får när kroppen ryser tillNär det inte finns någon tid, Att känna sin fridDå man släpper alla tankar ner under ytanFör att kväva det som gav den där smärtanVill inte längre veta hur livet kommer fortsättaVill ta min egna väg, Inte alltid ta den rättaVill upptäcka platsen på mitt sett med egen synSå att det inte e en myt från någon annans spegel vyFärden från då jag föddes till den kommande dödenSka ingen få ta på eller ändra dess ödeFör jag lever i nuet och tar dagen som den stigerSkiter i tiden för att sörja detta livetFinns ingen färdigskriven mening i våran existens Vi vistas i tomhet och känslan den brännsDenna planet är inte genomtänktÅ finns det någon som styr, Ge oss ett teckenHar lärt mig att teckna, Har fått mig en grundGe mig nått att svara på, Tittar ner o uppVem visar sig först, Mörkret eller ljusetGe ett besked, Vill bli av med denna ovisshetDetta är en gåta vi kan ställa till oss självaSjälen vill lämna, För finns inget svar att hämtaFinns inte ihäller någon plats, Till ren luftIngen behaglig atmosfär, För allting svävar tungtRefräng x2:Den där känslan, Den där känslannär man är ensam, får en att tänkapå hur sin känsla kan vara så starknär man känner sig svag och vill lämna denna markTack och Hej!