I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stina, TheCrews & Spiken - En Lycklig Saga

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-05-27 18:47

Stina, TheCrews & Spiken - En Lycklig Saga

Hejsan!

Ny track då med rapparen TheCrews och sångaren Stina!

Personligen har jag aldrig varit så inne i sån här, som många vill kalla det, "depprap", men Thecrews passade låten, och jag tkte Stina som sjöng reffen va jäääävligt tung så jag tänkte whattahack! I´m in!

Resultatet blev då det här!

Check it: Stina, TheCrews & Spiken - En Lycklig Saga

För lite annat mer "seriöst material från mig kolla in min myspace:

Länk till http://www.myspace.com/spikengp

Hare bra!

/Spiken

Rappare

2009-05-28 10:15
haha inte en enda kommentar, what can I say? I god damn love whoa boy.

Eh kom igen nu, jag orkar inte uppa skiten!

/S

2009-05-28 12:22
tycker låten va bra, är för trött för att klaga, aldrig hört stina, tung som fan! men tycker ändå du borde kunnat göra bättre, du har röst så varför inte använda den mer!
thecrew, la det nice, bättre än förut!
spiken aldrig hört, diggade inte rösten men skön text på båda 2,

För lite annat mer "seriöst material från mig kolla in min myspace:

gick in å tyckte allt va wack helt ärligt, den här låten va iaf den du gjort bäst av dom "seriösa" grejerna du spottat

och för det andra, säger du "för lite mer (seriöst)"...fick mig att knappt vilja lyssna på den här så det är inte så konstigt ingen vill lyssna om du själv inte är nöjd och gör ett seriöst arbete!

ska sova nu, men tänk på det i framtiden

(är det stavfel så skiter jag i det, är så in i helvete trött i mössan!)

tack för mig!

Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Rappare

2009-06-02 19:30
FilosofProd: haha asså du får ursäkta mig, det va inte så jag menade, haha inte alls!

Den här låten är väldigt genomarbetad, och jag är väldigt nöjd med den!

Vet faktiskt inte varför jag skrev som jag skrev, men shit the same, denna låt är väldigt genomarbetad från allas parter och vi är väldigt nöjda med resultatet!:)

Frid

/S