Robie Ft Jimmi - Allting går snett
Linje 12 presenterar en ny låt med Robie, Allting går snett & den gästas av en tjej som heter Mimmi men som kallar sig Jimmi.Allting går snett Verser 1 & 2 Robie. Reffräng JimmiAllting går snett Allting går snett Beat Freebeat Mixning Änglalik Allting går snett Jag skulle vilja tacka Hypnoz först & främst som hjälpte en vän i nöd genom att presentera mig & Mimmi för varan. På så sätt kunde låten få en reffräng inspelad;) Sen skulle jag vilja tacka Mimmi för att hon ställde upp & sjunga på låten, tack! & sist men inte minst vill jag tacka Änglalik som tog sig tid att mixa hela låten också! Tack Linje 12, Robie.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låten är bra!, känns som du får ut klarare ljud nu än vad jag hört förut. låter bättre o bättre.. Men ROBIE come on nu.. försök o släppa en party dänga eller ngt =) skulle va kul att höra har bara hört dessa teman på dina låtar vill höra nytt =). fast att de du skriver e bra....Men känns lite som man hört känslan o tanken fast i andra meninger i dina andra låtar om du förstår vad jag menar =). skulle va kul att höra ngt annorlunda ifrån dig så man får en ny känsla ifrån dig!.. Det e bra så jag menar inte så! Keep up men tänk på önskemålet =) / kmk
mixen var riktigt nice =), vart nöjd med den tycker låten blev jävligt nice sköna verser Jimmi lägger en skön reffräng fortsätt så här men säger som kmk langa en fet dänga nu!
"gästas av en tjej som heter Mimmi men som kallar sig Jimmi." wtf? :P Gillar den här låten, tycker om beatet, skön röst på Jimmi mimmi, och gillade temat på denna även fast det är väldigt likt tidigare släpp, men det kanske är din style nu förtiden, eller just nu, och då tycker ja du ska fortsätta med det , men håller med änglalik som håller med kmk haha ;) Dags för en ny känsla från dig =)
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
word w-b ... nu skall ja dock lyssna på va det har åstakommigt klart ljud på reff, men de skulle vart fler slår så den blir fylligare + reverb på reffen.. känndes så fruktansvärt tomt.. och jimmi elelr mimmi eller va de va han ? hon hette. borde ta för sig mer och inte vara rädd för micken .. en mans åsikt, min ! annars var de bra robb.. men som kmk säger ngt mer ban brytande vore på sin plats
Tycker det var bra. Hör min understämma i refrängen, det väntade jag mig inte så hoppas ingen tyckte det förstörde något. Dock tycker jag både min understämma och syrrans stämma kunde sänkas lite i volym, så den inte ligger och stör huvudtracket så mycket :) I övrigt vart låten jävligt fet, och verserna är tight levererade. Kan tillägga att syrran tyckte låten låg lite för högt för att hennes röst skulle fungera maximalt, men det gick ju bra ändå :) Keep it up! One!
Hej
tungt, riktigt bra, keep it kickin maan!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Tack allesammans!
Jag reagerade också på att hon kallade sig för Jimmi men att det är upp till henne & vill hon kalla sig det så är det fine för mig. Se runt på Whoa, där är det bara att välja & vraka bland udda artistnamn;)
Tycker låten vart grym, är nöjd över allas insatts=)
Nu är det många som vill höra en pary dänga med Robie, haha:D. Det Willy skriver
men det kanske är din style nu förtiden det stämmer! Jag har så lätt för att skriva såna här texter, jag har funnit min plats i musiken. Jag har försökt skriva mer gladare party musik men jag fastnar bara. Sen när man kör själv också det gör det inte mycket lättare, då blir det 2 verser istället för 1. 1 vers skulle jag nog kunna klara av att få ner på papret;)
Kul att ni tycker om låten! Det uppskattas=)
Rob
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det här diggades grovt! texterna är alltid utav bästa kvallité riktigt tight mäin!!! skön hook oxå!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
i like!! keep it up bro! KÄRLEK!
Whoa?..
bra text o flow digga beatet också så de nice! keep it up! // vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
Gillade framförallt att det inte var samma dystra beat som vanligt, därföer ja inte riktigt tyckte att det var samma stuk som innan, riktigt tungt beat asså! Fortsätt så här, det blir bara bättre och bättre!
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Blev ganska impad måste jag säga. Tycker du lägger de riktigt bra i denna mannen. Tänkvärd text. Ne fan detta digga jag:) Reffen kändes lite klen på något sätt men helt okej.
Http://www.myspace.com/besononline
Cleant ljud, bra text & stadigt flow! men som sagt jag börjar också tröttna på detta tema Upp!!! =)
jusste.......det måste inte vara en party dänga mannen, bara en annan stil för en gång skull, lite mer action liksom =)
helt okej, men du kör för mkt såna här låtar :P testa nått nytt herre gud.
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
Kul att ni gillar låten & att ni tar er tid att skriva ett par rader! Det uppskattas värkligen.
Lägg upp lyrics. fet låt peace!
Tack mannen! Texten är skriven på papper & jag orkar inte sitta & skriva in den i datorn;P Sry.
varför svarar du inte när jag messar robbie?
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Komigen nu Whoa:)
Såååå jävla tung låt robbie!! UPP för denna^^
Dahlgren
Kan inte låta bli att impas av flowet i vissa rader... GJ!
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
Tack grabbar:) Uppskattas!
UPP^^
ingen som har en kommentar på mixen ? =)
Word, ge Ängla lite feedback också! Tycker han gjorde ett grymt jobb & jag är tacksam för att du ställde upp