Unstable - Hands Up (Kääz Diss)
Bräääääääck Tjo, drog till schibban (Schib) men en intention att mörda! Är nog itne den ända som är tröttt på den jävla idioten som muckar bråk med mina polare, och andra på whoa. Tackar till mah bwoi chib för mixen. Here we go. Suck on this bitch. Länk till http://www.speedyshare.com/185267233.html
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
Texten: who come trough flashin, crashin whatch out it's massive the baddest keep clear cuz my rap is disastrous sharper than an knife, ain't got no chains on blastin then i blaze of with lyrics darker than the night Ye watch me kill this, spit it i'm infinite your a sickness mothafucka i'm like insulin everyone on whoa is sick and tired of you.. you ain't shit, not even worthy of tying my shoe prepare for the insane.. i can se by yo' monotone whack rap how ya chose yo nickname kääz will be the first victim of my killing spree shove an vanilla coke up yo ass and lose the virginity grab an bat, swingin usin kääz as an baseball stabbin at him with knifes then slashin him with the chainsaw c kääz, he's whack whatcha gon scream at when i visite you with axes in an fuckin halloweenmask yo' gon bleed bitch, yell and pleed with the top of yo lungs ain't no one gonna stop me from chopping you up yo rap's up, you betta think befo you act tough i got an bullet with you name on aiming fo yo backskull
haha synd att du inte kan stava till mitt namn :( " mag bwoi chib" haha, men till låten tog inte lång tid att spela in skiten fan, max 20 min.. och är imponerad av slutresultatet faktiskt. snacka om mördad... om han svarar är de bara onödigt :D Holla at me om han svarar :)
riktigt tungt faktiskt, skönt flow och skön attityd. tror dock att käääzen tar dig! sprid käääärlek :D puss
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
HAHA. Förlåt (A), ah vi pratar om det ute i "hoodet" sen ^^ TACK!
MOrd på det hela skiten asså. Kääz fick verkligen stryk här riktigt brutalt men han kan ju försöka svara då får han ju ta med sig trumpetrösten Linneanord också. Glöm inte hennes fjoll pojkvän Smiley aka hämta bongen vi softar här. HAHA Shit detta va riktigt bra du hade några riktigt bra linesyour a sickness mothafucka i'm like insulin Hahaha skön .. Flytet va riktigt bra och din engelska är så mkt fetare än din svenska. Så jävla skön attityd också . MORD RAKT AV
Geni
Thx padawon Sb: Yeah we'll c ;)
Graffare
2009-05-28 18:14
Galet tight! Du tog killens oskuld!
-
Riktigt tungt, mord. brukar inte digga engelskt men detta va fett! sköön alltså! peace.
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Inte en jävel tror jag bryr sig om den är inspelad på två min, så varför ens skriva det? För att ha en undanflykt om folk skulle hata? Låten är.. jag vet inte. Man hör i början när ni sätter igång micken.. det är för fan mer brus i acapellan än vad man ens kan höra beatet. Skaffa bättre utrustning. Mixen är också dålig. Förstår inte vad ni har lagt på för skit.. tycker ni själva att det låter bra? Öva på att framhäva rösten och inte dränka den i beatet, som förövrigt sök kuk. Texten är väl det enda som är helt okey. Vissa rader är krystade som fan medans andra var bra som fan, men eftersom övriga delar i låten (mix/kvalite osv) så tar det över så mycket och gör det som är bra till dåligt. Flowet är också helt ok, men på vissa rader har du 1-2 ord för mycket så att du kommer lite off. Känns som du stressade fram hela texten också.. kände ingen som helst säkerhet i rösten osv. Öva :)
Graffare
2009-05-28 18:28
Det enda som nämns i denna tråden som verkligen suger kuk är "anna_m_maria" och "kääz"
-
anna_m_maria den va inspelad på 20min, skaffa glasögon! låten va bra, nice attityd, å en hel del softa rader
Tycker faktiskt den vaa riktigt fet :P vet inte om Kääz kan ta det här! Fortsätt droppa på engelska låter mycket bättre. Men word på anna_m_maria att du hade för långa rader ibland! men menKeep it up /Liri
anna_m_maria klart som fan det gör skillnad om de är 20 min eller en vecka? det roliga är att ge Kääz en vecka :) han förlorar ändå... och du klagar mycket "mr.mix", slängt på för skit? haha anser inte, compressor, EQ, Reverb, Chorus och De-esser vara skit :) och det är klart att rösten ska smälta in i beatet, det ska inte låta som 2 olika ljudspår, ska ju bli ett tsm :) men visst, lägg du beatet på höger högtalare o capellan på vänster så låter det nog bra (Y)
haha ESKILSTUNA I HUSET! damn jag vart posetivt överraskad! detta var faktiskt tungt, i början trodde jag mixen skulle suga för den va så smutsig men det passade ju klockrent! fortsätt på engelska fan! käääz är mördad förfan han kommer säkert med något patetiskt försök till någon räddning men hur han än gör så kommer han aldrig toppa detta mad love! 016!
mord
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
TiZm Thx man !Klonkarn Glad att du diggar även fast du inte brukar lyssna på engelskt, det värmer.anna_m_maria Jo kanske det låter så i dina öron och shit, men du ville ju så gärna att jag ville dissa dig innan men jag avböjde det. Så du kanske bara har något emot mig, vad vet jag. Tack för din tid iaf!Det_stavas_fel haha word, tackar!Liridon tackar grabben.Änglalik Hell yeah! haha tack för din tid och att du diggar man :) 016.Lvs Thx man!
Hahaha såfort man öppnar sin käft så hoppar alla på en! Love it. Instabil JAG har aldrig haft "beef" med dig.. om du kollar mitt namn så är jag en TJEJ, och inte Majkman som du tänker på. Och nej.. jag tycker fortfarande låten var dålig i helhet. Bara vissa stunder i texten den var bra. Svårt att ta kritik? Schib P18 Alla mixar passar inte alla röster i hela världen, när skall folk lära sig det? Det är inte MIXEN i fråga som är dålig, utan det är utrustningen. Köper du bättre utrustning och mixar likadant kommer du märka skillnad, inte om du behåller utrustningen och mixar anorlunda. Låter ändå skit. MINA ÅSIKTER, VILL NI NÅT MER KAN NI SKRIVA I MIN GB ELLER RINGA BRIS!
anna_m_maria låten är inte dålig, det e du som har dålig stereo då eller något, eller bara har en dålig dag å vill klaga. OM DU VILL MEJ NÅGOT SÅ KAN DU RINGA BRIS, jag svarar i så fall!
tyckte lyriken kändes lite played out på en del ställen, men för övrigt så var de grejjt. pz
Great som Tony Tiger!
det_stavas_fel Du är väl den sista på denna jord som ska uttala sig om bra eller dålig?
det enda du kan är att flowa mäin, fanns vissa grejer jag diggade i texten och jag diggade inet ljudet..
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
anna_m_maria jag kan visst avgöra om den låter bra, har inget med min musik att göra.. du tillför inget postivt till siten, du e negativ å gnällig... så snälla gör en låt själv, så får vi höra hur bra du e.. ¨å om du e dålig, då kan du inte tycka vad som e bra eller dåligt.. väx upp för fan anna eller maria
ouuff maayn. denna var tung! big up! dis is a muurdahh! you killed di beat!
gästböcker finns anna_maria eller nått wtf och stavar_fel or nått wtf. Drygt att ni sitter o diskutera i killens tråd. Låten blev bara fetare när jag lyssnat mer kan jag tillägga haha shit vad du knäcker han. / Won
Geni
Sluta med tjaffset nu, tare i gb som padawon säger.
Jonte sjukt tungt, diggar verkligen din röst. Texten var MAADD.... fortsätt med engelskan du är tungare på det. ditt delivery var också galet grymt, har inget att klaga på. :) keep it up, HAN BLEV KROSSAD........
izzak, Peace out
Du knullade honom rakt av inget snack om saken jag behöver inte ens öppna käften mot han längre bra gjort ! Peace // N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
anna_m_maria haha läs det du skrev.. "vad ahr du slängt på för skit" då är de mixingen man klagar på... och Tack Ängalik , den ända som förstod att de skulle vara smutsigt (:
Well, blev väldigt överraskad. Tungt.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Sjukt tung låt, men vet att du kan bättre. Men jag har inte hört hans låt men om han blev mördad med detta och du kan bättre lär Käääz suga kuk? hahaha! Men annars har du bra flow, riktigt skön röst och fan brett ordförråd på engelska, uttalet va också fett! Fortsätt på engelska! Peace / Emce
Izzak Thx man! Holla om du är med todd någon gång så kan vi hångla.N.M.E Förlåt att jag förstörde ditt roliga, tack man!Wizdom Yes, jag är överraskande haha. Tack!xIlIphe Jaman, tack det värmer ! Och som sagt inget mer onödigt skit nu, ta det i gb om ni ska dra varandra i håret! Puss.
Lyricist
2009-05-29 15:49
Haha riktigt jävla fet! forsätt att spotta på engelska man! lät riktigt bra : )
Det här var tight. Säger inte vem som är fetast av er, men detta kan bli svårslaget. Keep it up!
Hej
Schib P18 Man kan ju nästan tro det för det låter inge bra! Svårt att förstå? Kan du/ni inte ta kritik borde ni sluta släppa på Whoa, för jag kommer alltid finnas kvar här och skriva EXAKT det jag tycker och inte smöra för NÅGON. Trögfattad? Vid 18 års ålder är man "vuxen", bete dig som det också. Omg...
Som sagt. Man blev överraskad. Hatar egentligen engelska, och jag hatar dig med för den delen. Hur kan du lyckas bo i sverige och flyta bättre på engelska? det förstår jag fan inte. Ditt flow är faktiskt tajt på engelska, fortsätt med det språket. Texten var också skön vid vissa stunder, men du skulle fortfarande behöva slipa texten lite så du inte stressar igenom den. Och dom som tycker att denna mixen är fet vet inte ett jävla skit om mixar. Jag är urusel på mixar, och mina brukar låta liknande till det här, men vad fan.. Seriöst, låter ju för fan som du skippat De-essern helt och försökt leta upp något som essar upp hela skiten. Haha. Kan dock inte yttra mig om du tog käääz eller inte. Stundvis är han fet, stundvis inte. Detsamma gäller dig.
Dra åt helvete!
ThreeWords P17 Tack man :)anna_m_maria Lägg ner nu förhelvete, sluta skräpa ner!Entertainment P16 Jag vet att du älskar mig, tack för kommentaren!
Instabil P16 Lägga ner? Med? Att uttrycka mina åsikter? Man blir ju påhoppad bara man skriver hej här. Och vadå sluta skräpa ner? Sluta skräpa ner forumet med skitlåtar så kanske alla blir glada.
www.myspace.com/Sagoztyle
Smiley: Du borde passa dig!
Geni
Okej :)
www.myspace.com/Sagoztyle
grymt flow och uttal! du äger!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vissa rader va väll feta me asså mixningen va ju helt knas. å de brusar så in i hela helvete. Tror faktiskt att kääz tar detta för detta va inget spec tycker ja. Dock så va din engelska fin faktiskt. Flowet funkar väll. men men. Do love, not hate! Peyz!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
anna_m_maria Det du skrev i ditt första inlägg. Jag måste säga att jag håller me dig HELT. tycker bara synd att så många "killan" som påstår veta så mkt om rap/hiphop kan attackera dig för din kommentar när den e så sant som den bara kan bli. killen stressar rappen i visa rader för att försöka hinna ikapp takten o mixen satt inte heller bra. beatet o rösten känns inte som att d kommer från samma källa. Det finns faktiskt mkt man kan klaga på men på visa ställen gör du det bra, antar att det var ren tur, annars hade du nog gjort samma över hela versen ;). Bli inte arga ta kritik på ett positivt sätt
Aska på
Öva på att framhäva rösten och inte dränka den i beatet, som förövrigt sök kuk. ORD!!!! =)
Fett keff låt, du låter som en billig wannabe kopia av Eminem!!!!
dumpa engelskan för fan du skämmer ut dig!
MVH/ The one and only - GUD =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varför sitter du & skriker att folk är wacka när du är SÄÄÄMST! :D
Spades är så jävla keff Hahah!
Faktiskt jävligt tungt!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Alla som gillar, det är jävligt kul att höra Alla som hatar, tack för eran tid ändå men alla omogna muthafuckas som skriver SÄÄÄMST och är allmänt dumma i huvet som inte kan utveckla, dra annars drar jag upp min pistol. Smiley: sluta skräpa ner ta det i gb istället ditt jävla retard. Puss.
Alla som hatar, tack för eran tid ändå men alla omogna muthafuckas som skriver SÄÄÄMST och är allmänt dumma i huvet som inte kan utveckla, dra annars drar jag upp min pistol . lål
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Hundsim Du som är så jäävla komisk kanske borde ta ett skämt. Sluta skriv onödiga saker nu, jag la upp den för att få kritik inte för att skape ett samlingsställe för onödigheter. Vettig kritik nu. Puss.
aldrig hört dig förr men jag kan säga att flowet lät bra faktist, synd där på ljudet bara att det inte var något cleanare, hade framhävt basen mer då! :) Tycker du gjorde detta bra endå!