Uppar denna tråd lite genom att ge lite sen props haha, var ett tag sen du släppte denna Robin men den e snuskigt fet ! Videon e skön också.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Moderator
2009-12-21 01:55
du va riktigt skön du asså :D
//TW
nicee man!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Fyfan vad bra denna var... ärligt, tror det är en av dom skönaste låtarna jag någon sin hört på läääääänge man!! riktigt bra lyrik, skön text messigt. / Seth Dee
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Snygga tänder ! Rätt fet låt faktiskt, keep it up
http://www.myspace.com/akaamusik
Upp! nu har den blivit gammal men ändå värd att uppa :)
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
Riktigt fet!
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
Ny mp3 länk?
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
Jag styr en ny länk i början av nästa vecka , jag e för tillfället bortrest mvh Robin Lamonde
Helt ärligt Robin, det är du och Gudde som går att lyssna på från klicken Ruben är helt okay också, men ni borde slänga undan Atle, DÅ kommer ni lyckas ! :) Testa skriva lite mer komplicerade rim, nu snackar jag inte rimlexikon som Atle länkade längre upp utan flerstavs/vokalrim, och det blir dunder. Flowet satt rätt så gött, skulle vilja höra lite mer variation i det bara. mixingen var nice. Keep it up! :)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Tack för all respons ! :)
spades_joola - tack för din kommentar , men måste tilllägga Ruben är inte längre med i klicken och Att vi i klicken är ett kollektiv som består av solo artister som kickar lite låtar ihop och uppträder tillsammans och vi har jävligt kul ihop och vi kommer inte slänga bort någon:)
och den här låten e väldigt gammal och min rap var som den var då :)
och jag håller med det e skönare med lite dubbel rim å bounce flow,
men den här låten levde jag bara på känsla, du vet när man har något att säjja och det kladdas ner på pappret utan att man sitter å tänker på hur ballt det ska låta :)
å prodden av beat och mix står inte jag bakom det e min gamla producent i studo 4, men kul att du diggar :)
jag å gudde håller på med lite nytt mattrial med samma proddare å förhoppningsvis
kommer vi med ett mixtape inom kort.
ha det gott mvh Robin Lamonde
Mr A P20- det går inte att ladda upp skiten från den här datan men adda min msn så skickar jag så :)
[email protected]
Den här var faktiskt riktigt skön! :) Om du fortsätter med detta så kommer du fan lyckas, om du fortsätter kicka med Atle så kommer du fan aldrig lyckas! :)Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Skön låt asså ! :) spelas i högtalarna på max !
Vore gött ifall man fick texten till denna låt ?.. kan någon slänga upp elr skicka ett PM =)
Digga videon i refrängerna endast. I över 80 % av videon stod du ju bakom micken. Och om du ska ha en video där du står bakom micken tycker jag att du kan röra på mer huvudet. Men skit nice låt mayn. Fast stör mig på att i stort sätt alla videos som produceras i Sverige är svart vita. Hallå? Det finns kameror med färg nu för tiden det är 2000-talet inte stenåldern. Big up för låten! Pz / Freddah
Riktigt fet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Andra versen var skönast i början, tungt!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Yeah boy!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack som fan !!....=) FlowziiK P15- det är en street video och ingen MTV prod, så därför valde jag svart vitt..
Riktigt fett faktiskt, big up mate!
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
tack :)
Säger det en gång till dig mannen så du får inte det i huvudet!SLUTA KICKA MED ATLE SÅ LYCKAS DU!!!!!
www.youtube.com/ajdiin91
riktigt fet låt, nice video me :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
upp!!