Mike & Fillson - Stänger mina ögon Tjeeeena whoa!Ny fet track med Mike, jobbat med den från ca 14.00 tills nu , så den är grymt seriös gjord.Hoppas då fan att de diggas :oIntro: BådaVers 1: MikeReff: BådaVers 2: FillsonOutro: BådaInspelning & Mix: FillsonText:Reff/IntroSamlar tankar i bläck, men jag saknar ordKan inte vandra längre, saknar sidor i min bokMen jag stänger ögonlocken, försöker ta det lugntMen jag känner paniken tränga från botten och uppMike:Stänger mina ögon, låter pennan tala för sig självvänder blad men sidan slutar i en återvänds grändtillbaka till sida ett, helt vilsen i mina tankarmöts jag av en vind som släcker lågan till askaöppnar ögonen, jag blir skrämd av min egen blickförsöker blunda för att slippa se min spegel bild(vem är mi.. shh), förvirrad i min ensamhetförsöker andas ut men är omringad av problemsamlar tankar i bläck men jag saknar ordkan inte vandra längre, saknar sidor i min bokångest och aggression, slår över till panikdämpar känslorna genom att skriva min musikkan inte lugna ner mig, känner samma saksom jag känt i flera år, månader och darkan inte lugna ner mig, känner samma saksom jag känt i flera år, månader och darReffFillson:kollar mig i spegeln, ser en idiot i ögonenblickar tillbaka, men lögnerna förföljer migvart ska jag ta vägen? jag kan inte bara springa,jag springer och springer, men jag kommer ingen vartförsöker glömma, allt det där som jag ångrartar ett andetag, vill inte föralltid somnamen jag stänger ögonlocken, försöker ta det lugntmen jag känner paniken tränga från botten och uppångesten kommer, mitt hår, det slits av men jag dämpar aggressionen med att skriva ner en radalltid är det någonting, som bara går fel,bara en liten del blir rätt, men så är detdränker mina tankar i bläck, men allt försvinnerför dom suddas ut, av alla tårar på kindenså vad ska man göra, när varenda en är falsk?för jag vägrar att ge upp, vägrar skita i alltKRITIK NU SOM FAN WHOA !Länk till http://www.speedyshare.com/505694382.htmlMikeFillson
dock lite för långtsamt flow, men helt klart vg!