kreativ fantasi (piss inte kiss)- hej min älskling Länk till http://www.speedyshare.com/674516126.htmlfreebeat: Caffoholic- maj26hej min älsklingdu och jag mot världen, du och jag mot ondskansorgen finns, men vi e starkarebåda föredetta knarkaremen vi kämpar mot demonerna, vi kämpar tillsammansälskar när du ligger i min säng å andas.. andasvi kommer vandra i samma spårvi har varit ihop över 2 årvåran kärlek e starkare än all destruktivtall missbruk och all skitför du e min ängel, du e min älskade tjejjag kommer aldrig lämna dig ensamvi har ett stark band tillsammansvi fixar allt, världen e kall, men du gör den varmarealdrig kallare, tryggheten med dej e finkärleks poesi, du och jag blir VIjag älskar dig mariedu är så finjag älskar digå du älskar mejdu och jag för all framtid 4 ever and everjag vill beskriva dej med ett ord/ äktaförut satt vi å meckamen nu känner vi att vi inte behöver gömma ossingen kan dömma ossvi har haft det svårt i våra livhårda år, svåra klivmen vi e starkare nu, eller hur?vi kommer klara allt, även sorgenmen mest har vi fan med kuldu är den jag ser som min hjältedu är den jag ser som min vändu är den jag älskar mestdu och jag mot oron, ångest och det andrajag e så glad att vi har varandrarefx2