Hehe tack :D har inte haft tid att börja köra engelska för tillfället bara :) tack och varsågod en färd sevärd för att vända världen mot sig själv händer river allt som tänder ljus i ditt kapell får vi ge allt till dom som inte tror de blir bättre tron dör, få hör, ett folk ton-dör politik spikar min kista, vi är experter på att förstå att bli krossade till världen, fakta.. vi är för små en har åsikt två ger liv, en frihet i folkdöd demokrati allt somm allt... solen är kall.. lekmännens stil..frid i nasalt skit gröna ängar.. ingen pension.. men vaggad till söms skåla alla vanliga, med munnen full i kallt regn. står jag hatbäng vill leva livet i min säng han sa ja fråga gud, kan man ta livet från plåga för jag vill bli en framtida far, påminn mig om inga svar.. varje taget ord är hat.. vill ha ett kvar o ett liv är knappt va jag har. reflektera tillbaks bryter is i en stor värld, ingen hindrar vår väg var där ni är men, bedja misär i en värld där gud tvingar ..en fågel från paradis, bli världslärd, en pionär i en död atmosfär.. förstörd kommer upp till där vi kan må hur vi vill, så från och till.. jag såg mitt liv men.. tankeval som för mig i strand, ett permanent avtal manifesterat sen allt va stenat "stenat", dom kräver pengar från min port skena kremerade ord, ett ljus tänder glashus i hopp om ett starkare liv som en individ då vi styr själv kan se vart vi står bygga upp ett hem rikta geväret avvikt som en salut för varje vän- världsvan, jag satte hela handflatan på min tid\\ det va jag och du som sökte framtid i liv\ blockera varje dag, redan 7 år tillbaks stämplad med drag och alltid lika hatad i världen tar jag tillbaka varje minut jag gett för världen sand eller grus din väg skymd av månljus mina ärkeänglar utan nån självkänsla\\ men endå skjuts vi av ängslan och längtan\\ saknar det sänkta.. spela fram en tid, där vi svävar utan liv\\ minnet förhindras, kan själen klara sig till mål\\ kvar står få, de hindras av en brottsvåg\\ kort så är vi som vi är.. o får det vi tar\\ jag ser ett liv.. i tredje person, och en död- lotus, låter min fjäril ge mig bud o vak. tar tillbaks- allt jag missat, välkommen tillbaka\\ bortom blåa moln, hyran obetald utan ton\\ ett tomt skal men lyckas endå nu är vi nyheten, avfyra rubriken\\ ser upp mot himlen, men kastar ändringen i havet\\ jag har metalstaget som jag målar upp dig?.. men är oskriven vet du vart jag avtar??\\ -sen jag va 13 tog jag över allt ansvar\\
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern