I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hedde & Eklund - Lost Without You

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-06-02 20:35

Hedde & Eklund - Lost Without You

Om det är kärlek ni vill ha, är det kärlek ni ska få!

Vers1: Hedde
Vers2: Eklund
Mix: Hedde
Beat: RobinStahl
Länk: http://www.speedyshare.com/943925768.html

Heddes Myspace: HEDDEMUSIC
Eklunds Myspace: EKLUNDMUSIC

Visa kärlek och skriv kommentarer!

bla.

2009-06-02 21:46
Njaeeae, tycker Eklund flöt väldigt stakigt och trist, samt ett par flowmissar- samt att texten enligt mig var texten tamt skriven. Än en gång känner jag att detta är en kärlekslåt bland andra, det finns inget speciellt som utmärker sig i lyriken. Samma klyschor om den rätta och hejåhå- och det gäller er båda... Även om Hedde var säkrare i flytet, fast tycker du kunde kört lite mer "smooth" du med".

KOM IGEN BAMSE, TA I NU OCH SPRUTA KÄRLEKEN - VISA VARFÖR DET ÄR HON (eller han, fan vet jag) SOM NI ÄLSKAR- SÄG INTE NÅT NI KAN SÄGA TILL VILKEN BRUDJÄVEL SOM HELST >:(
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-06-02 21:49
...

jag skulle inte säga så till vemsomhelst... ;/

!!

TACK FÖR KOMMENTAREN HUN-HUN-HUNDSIM!
NU FIXAR VI LÅTFAN VI PLANERAT LÄNGE!
bla.

2009-06-02 21:51
NEEEEJ INTE DET BEATET IEGN!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-02 21:53
haha, det är fanheller ngn "RobinStahl" som gjort beatet xD han ljuger för er, de är taget på soundclick. ladda ner de själv förra veckan därifrån.

till låten, så har ni lite trist flow och inlevelsen får tränas på.
ne, tyvärr inget ja digga :(
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2009-06-03 00:21
Haha, okej.

Tack ändå! :3
bla.
Rappare

2009-06-03 07:12
Hedde - asså du har gjort bättre om man säger så... och sång mitt i allt tyckte jag inte passa men annars tyckte jag att texten lät fett! keep it up!

Eklund - helt seriöst tyckte jag att texten var bra :D men flowet skulle kunnat varit bättre ^^, gilla dom sista 2 raderna :D
en sak jag måste få berätta
du är så trolig du är den rätta

skulle man kunna få beatet? det är played out beat säkert men skulle gärna vilja ha det vore fett!!!
keep it up pzz // Digerdöden!!!
Varje dag är framtidens historia.

2009-06-03 08:32
Usch vilket hemskt "beat"

2009-06-03 21:58
Hhehe, upp!
bla.

2009-06-03 22:18
Diggar inte temat riktigt, kärlek är inte min grej.. Eklund diggades inte så mycket, du kan bli duktig men träna upp flowet rejält. Hedde har jag inte så mycket att säga om, inlevelsen kunde suttit lite bättre, men i övrigt var det fett. Hedde var bäst på låten.

Beatet är playat, ja, men ack så mysigt. Jag har själv tänkt spela in på det, men får se om det blir av.

Fortsätt droppa, grabbar!

Peace!
Hej

2009-06-03 22:57
Visst är det mysigt!
Låten är väl inte high-class, men den kan vara skön att lyssna på? ;)

Håll till godo för kommande, mer planerade och feta låtar! :)
bla.