XL - Vandrar I Cement
Zup Alla! Ute med en ny track XL - Vandrar I Cement ! slöa inte gott peeps ! Låten Länk till http://www.speedyshare.com/559899629.html TEXTEN! Reff det verkar som att , hela världen tynger på mig / försöker vandra fram men jag vandrar i sement/ känns som man får betala för att gå via licens// inte nån civilisation som passar mej// ja låter pennan prata , ungdomslivet, melodier// -när man va liten. trode ja vuxentiden var överdriven// hela tiden , hela skiten blir en psykos, jag e fastbojjad// fötterna väger som bly som sementklossar / folk tare på låtsas , dom vet inte begreppet// något bättre blir sämmre när värdeln skaffar licenser// tyst jag värdesäter mitt uttryande om en utvecking / pennan pratar ut bläcket , fotfästet tappar balans // tänker efter, hela världen tynger på min axel// hur tror dom ja ska kunna kämpa för en plats sen/ bläcket kommer ur pennan på papperbuntar // orden kommer ur munnen som seglar ut genom gomen o tungan// hade ja kunnat , bror , hade de fått kosta lakan// som en saga fantasier slutar när ja vaknar // fråga bara, ställer alltid upp skiter om ja tappar fart// allti samma prat , vandrar i sement i min egna stad // reff x2 det verkar som att , hela världen tynger på mig / försöker vandra fram men jag vandrar i sement/ känns som man får betala för att gå via licens// inte nån civilisation som passar mej// vad hittelönen för hitta äkta hiphopvara/ pennan talar, översätter när jag pratar // vänta bara, när ja har tagit mig loss // känns som ja slagit mej kort, nästa man kom // resan e long, mina ben är avdomnaad // alla stänger ögonen o ser mig som en avkomma// basen den dunkar nu dubbeltakt , en ivri man // ett hungrigt fall på ett kontrakt via konst o rap// ge mig makt , jag lovar ja förändrar allt // från ett litet fall till ett stort som ett helt land// 91 då ja föddes de va nära dödsfall // musiken den gör mig levande, hade varit en dödman // akta dig påvägen , lovar livet det är ömtåligt// kan ni släppa mig fri ,vill flyga fritt som en fri fågel/ inget svart fågel utan vit , jag är fastbojjad fötterna väger som bly , jag är fast som sementklossar//
Vice Versa!
riktigt bra boi, lyrik , flow & du töng reff! upp! /B
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
tack my bb oi !
Vice Versa!
damn, du är en av mina nya favoriter på whoa måste ja säga asså. din lyrik e övertung, flowet soft som fan. rösten likaså! :D FET LÅT!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tack så mycket!
Vice Versa!
fett I DIG ;)
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
riktigt tungt faktiskt ! reffen dödade !
http://www.myspace.com/akaamusik
tackar kimV oh highlightSwe
Vice Versa!
riktig tung track XLboi .. texten va grym röst läget va skönt som satans :) .... reffen va grym riktigt grym flowet va galet du lägger de tight man.. förtsätt droppa .... pz / Z
chillin'
uppskattas alla det värmer !
Vice Versa!
Har lyssnat på denna ett antal gånger nu, du kör stadigt genom verserna och reffen är tung! bra jobbat! sköön feeling i denna liksom! /p
tacktack , glömde säga vem mixningsäran gick till -> spädbarn P18
Vice Versa!
Elpaco du rullar som en FET köttbulle, på en upphettad vinterdag, haha.. nämen ärligt gosse, du kan din sak, förstår inte varför jag ska lägga en kommentar, för att uppa åt dig? Självfallet gör ja de :D mohah... Puppa Elmacos låt nu whoa folk! förtjänar kritik!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha tack myboi
Vice Versa!
soft!
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
fett XL big upp my maaan (=
grymt bra! dock kan mixningen bli bättre! men du langar det tight som vanligt bwoi ;d
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Riktigt bra låt. Som jag sa på msn, din röst i reffen låter väldigt reggae aktigt. LOVE IT! Din röst är guld värd, verserna är grymma, älskar texten rakt igenom :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar sofiespets wizdom pinter och jessen !!
Vice Versa!
Ah, fett broder! Som andra skrivit, refrängen dödade, fan va bra du la den! Vice Versa up in this, se upp!
soundcloud.com/jerrones
tackar min älskade !
Vice Versa!
Åååååh fett bra mannen! Älskar ditt flow nu, förr gilla jag dina låtar men inte ditt flow! Nu diggar jag ditt flow som fan :) :) Diggade texten som fan, fick massa tillbaka minnen under mitt liv :)Denna sparas faaaaaan :D:D up!!!
http://www.znapmusic.com/farbrorgron/ shiiet denAjs-,-
Tycker du har en jävligt behaglig röst att lyssna på, måste jag säga.. Texten kanske inte är det fetaste.. Men grym känsla, kör vidare och kör hårt!PEACE
tackar ! _ak4 och farbrorgrön
Vice Versa!
Texten tilltalade mig något enormt även om rimmen "bara" var på Godkänd-nivå, något få lyckas fixa, woooh! Sen satte du den bra och gjorde den rättvisa på beatet till råga på allt, så du ska banne mig va' stolt!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Töng blev den:) du glömde säga att det är jag som proddat också:(
en av dina bättre låtar bror :D, den va fett nice! texten var grymt nice den med :) fortsätt pz! UPP! ..är inte ner...
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
taaackar alla!! otis som står för beatet!
Vice Versa!
Samma som där uppe känns som om detta är en av dina bättre låtar :) riiktigt tuung reff bwoi och flowet sitter oxå på plats som allt annat.. Veerygoood Job, och propps till otis om han gjorde beatet ;) 026 up innariz´ Hollaa´ UP !!!
http://www.myspace.com/toniangelo026
dude ! reffen va fat ! diggar ditt flow, de är annorlunda ! diggar även röstläget i denna, de bästa jag hört med dig ! keep it up man ! :)
PAOW! Riktigt tungt man! Måste säga riktigt bra jobb av otis också! pz man!
Den va fet
skit gryyymt låter tight som fan diggar denna
lätt min nya favorit på whoa ! Fett bra lyrik, bäst flow, härlig reff !, keep it alive bro
Känns lite tjatigt att säga " lika bra som alltid". Men vad ska jag annars säga? det har ju knappast blivit sämre, riktigt bra track gillar texten starkt och reffen var riktigt snyggt gjord. Du har droppat en hel del låtar på senaste nu hoppas det är mer på gång big up för xl ! peace
tackar alla det värmer verkligen !
Vice Versa!
Lyricist
2009-06-03 10:11
Riktigt jävla sweet låt ^^ håller flowet bra & allt. Så *tummen upp*!
Till alla er som har missat så : Pontus står för mix! Otis står för beat ! tack threewords p17
Vice Versa!
Gillade den starkt rakt igenom! Som några nämnt ovanför så har du blivit en favorit här på whoa! Fortsätt på de spår du påbörjat!
tack frallan! värmer
Vice Versa!
tummen upp för detta!! det e så här det ska låta!!!!! riktigt nice Mvh Robin Lamonde
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
tacka Robin Lamonde !
Vice Versa!
vad ska man säga? du är den från whoa som pumpas oftast i mina högtalare just nu! riktigt bra låt och ditt flow är grymt som vanligt, skönt å se att du släpper låtar riktigt ofta nu!
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
Dyng fet! enda man kan säga om denna låten
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
sjukt tung, finns inte något att klaga på alltså hehe, över tung reff, samma med verserna! tjockaste låten jag hört med dig tror jag! peace / mike
Käft
kul att höra att dom gillar denna:) come on peeps fler comments va
Grymt alex :D
www.myspace.com/danielbylund
XL!! VAD GÖR DUUU??? asså du är sick man när det kommer till texter och flyt! jag tänker inte rövslicka men du tar whoa folket med hästlängder. du vet vad jag tycker mayn, peajjjjz! hojta på din pojke krilloboi!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
tackartackar!
Vice Versa!