Entertainment - Jag kan (Kritik uppskattas) Nu är det så att jag skriver på en ny låt.. Baserat på att jag kan göra exakt vad fan jag vill. Visst är det kul med motivering av en 5-årings?! :D Hur som haver så är den inte klar, och jag vet inte ifall den ska göras klar. Därför behöver jag er åsikt. Säg vad ni tycker än så länge och vad jag kan förbättra för att få denna så bra som möjligt osv.. Tack på förhandUrsäktar även för introt då jag var extremt uttråkad och skrek för kung och fosterland, bjuder även på lite micrumble då jag greppade stativet och fick inlevelsen av att jag var en rocksångare på 80-talet. /BäverLänk till http://www.speedyshare.com/598827135.htmljag kan prata minnen, alla fina stunderjag kan hata för inget, och sedan skicka ut digFör jag är den personen, inte någon lustigkurreom du tycker att jag är orättvis, så är du dum i huvetJag kan vara ond, jag kan vara godjag kan vara tom, men även kan jag krama honär inget snack om saken, självdistansennår en sån nivå att jag kan lägga handen högst upp på KebnekaiseJag är sån, håller hårt i min självrespektom vi tävlar envishet så kan du fan hälsa hem!Ger inte vika för nån, slåss för argumentetOm jag så tar till våld, ska mitt ord va det rätteJag har kämpat för vad jag tror på hela livetoch jag ger mig inte bara för att du är efterbliven
då jag greppade stativet och fick inlevelsen av att jag var en rocksångare på 80-talet
hoppas du gör klart den för jag vill höra hela.
Jag kan vara ond, jag kan vara godjag kan vara tom, men även kan jag krama hon