Producent
2009-06-03 14:44
[Veckans Guldkorn] Quicksilvah & Big Rob - Bara en väg
Grattis! Denna har blivit vecka 23:s Guldkorn!
Regler: - Vi väljer Veckans Guldkorn, varken det faller in i eran smak eller ej. - Man får inte skicka in förslag på låtar till veckans låt. - Vi kommer inte tolerera sådant som "öööh, vafan min diss mot shittfejs är ju grymmare!!!" här i tråden. - Vi håller stenhård koll på allt som skrivs i denna tråd, så bete er exemplariskt. Bra jobbat! / Veckans Guldkorn Crew
Quicksilvah & Big Rob Låten! http://www.myspace.com/quicksilvah http://www.myspace.com/moonsplashproductions (Inlägget ändrat av T-M-K 2009-06-07 22:25:54)
(Inlägget ändrat av Mabande 2009-06-14 21:09:50)
tkr reffen var jävligt skön, vers 1 var bra, vers 2 var fetare. Men en helt ok låt. Peace
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Producent
2009-06-03 16:12
ref: quicksilvah vers 1: quicksilvah vers 2: big Rob
Förväntade mig mer ifrån Kvicksilvret, alltså.. Inget jag kommer spela jättemycket tror jag Men bra jobbat ändå liksom, de va ju inte dåligt
helt okej låt, men big robs vers stack ut lite mer
Hej, Träffat Jacob?
håller lite med er gubbar, inte så gnistrande comeback på micen kanske. Men man måste börja någonstans för att komma igång igen ;) Kommer mer grejor. Förmodligen mer från mig och B.R. ihop också. Kul att ni tar er tid att lyssna iallafall. uppskattas! /Q
Quicksilvah; Bejbi ajm all yours killen eller? Tycker det är hur bra som helst, Ingenting att klaga över !! Big visar verkligen att han ska fortsätta med musiken, slutar aldrig överaska med feta texter!!
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
ja jag får faktist hålla med big rob va bättre tycker inte om effekter dock sitter o pumpar drömmer om att lyckas där va du riktigt fet quick skippa effekterna diggar din röst keep it up boys (Y):)
säger som izakk
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
yo gubbar, det var jag som sa åt han att go crazy med t-pain effects, jag personligen tycker det är skitfett och toppklass på hans mixning,jag är ett stort fan utav det quick gör bakom spakarna, det var den här killen som lärde mig mixa i grund och botten för 5-6 år sedan. han producerar, mixar och trixar och rappar/sjunger , ja han gör allt själv , hatten av för quick han är och kommer alltid förbli en förebild för mig.som han sa det kommer komma mer från oss 2, jag tycker det är grymt kul att blanda stilar då hans och min stil lite är dag och natt!
Behöver beats !!
Moderator
2009-06-04 15:00
fett fett gillas gubbar !
Moderator
2009-06-04 17:26
Tycker det är underbart att höra lite gamla gubbar igen, låten var bra liksom. Ska inte överhypas, men jag kommer dunka den ett tag och lär hålla utkik efter mer! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2009-06-04 18:47
Låter nice, har dock hört bättre från båda!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
nice nice... ramuz: absolut håll utkik. kommer garanterat några fler spår inom hyffsad snar framtid. Willybwooi: yes man, det är jag ;)
Producent
2009-06-04 23:42
ooouf tycker detta va riktigt tungt faktiskt!
Flyger fritt, landar platt
Quicksilvah ; Haha jag brukar tjuvlyssna på den ibland, älskar den asså! Klassiker!
tkr det lät bra, rob var ju bättre i denna, men jag vet att ni båda kan bättre =)
störtskön låt grabbar! ser fram imot att höra mer av er två tillsammans!
grym låt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte jättebra fför att vara er två, jamenar låten e fet, men ni brukar vara mycket FETARE , love //Kung Chill
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Willybwooi: jag reccade ju om den så den finns i en ny version vet inte om du hört den... Tack alla som skriver och lyssnar! kul att läsa fan.
du vet vad jag tycker om data effecter.. men det va skön o lyssna på, laidback. big ups.. fortsätt så. Peace/ Prophet X UPP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det här är välproducerat med det klassiska moonsplash-soundet. Lite pitch correction är ju bara i tiden.. Detta kommer helt klart stanna i playlisten ett tag, BIG UP Quicks! Även bra vers av Rob. /P
"Tror hon livet är en jävla fyllefest eller? dumma jänta"<br> -farmor
Jävligt härlig låt ;) kommer stanna kvar på datorn och på mp3spelaren ett bra tag :) big up
Legal#. Truestar^
Yoooo låten är tuung skönt från alla diggar quicksilva mest men rob gör det chill som faan me helt klart keep do your thing och en sak är säker en källa säger mig att moonsplash har mer och ge än den ni hör här så upp for this one gabbe mc bless peace out!!!!
Toastare
2009-06-07 17:51
två riktigt feta muysiker på g igen kul att se :) hoppas du quicksilva kommer köra något på engelska tycker du är riktigt fet då :) big rob har alltid varit gryyyymt tight och tror ni kan komma långt om ni fortätter produktionen är gryyyymt tight lyckatill med allt :)
Quicksilvah ; Nej den har jag inte hört? :O Vart kan ja få tag på den ? One
Soft... checka även myspace.com/BRuppsala för updates om mixtapet
Behöver beats !!
Veckans guldkorn? Nä, nu tog ni väl i alltså! Bete er Whoa! :)
stör mig på den där _ak4 enormt mycket. riktigt onödig kommentar.
Behöver beats !!
Måste tyvärr hålla med honom där Rob, visst låten var bra men inget man kommer pumpa direkt. Hela temat verkar lite uttjatat och ni gör inget som sticker ut direkt. Quick har jag aldrig hört förut och jag är inte speciellt imponerad nu heller. Och Big Rob jag vet att du kan så jävla mycket bättre än såhär, inget snack.
typ, eller?
men hur gammal är du? inget ont menat men quicksilva var riktigt gryyym i början av 2000 gå till frizon och kolla honom har en del tunga grejer där som fan
Bigrob743 P24 Snääääääälla nån mannen! Ceasar! What? För att jag inte tyckte den var ett guldkorn? Snälla nån mannen! Jag skrev ju tidigare att jag tyckte låten är bra, i ett tidigare inlägg Men såg idag att den blivit Veckans Guldkorn Snacka om storhetsvansinne kantat med grov hybris mayne, alla behöver inte rövslicka din fucking daimkryss, eller hur? Chilla mannen! Jag tycker fortfarande låten är grym, no doubt. Men tycker det fanns andra låtar på första sidan som mer än väl planar ut denna, och med det menar jag ju inte något illa? Varför tar du så illa upp för en kommentar? Sjukt jävla onödigt mannen.. Men sure, stör dig på mig om du vill, jag kommer nog kunna somna på kvällen ändå..
Jag tycker veckans guldkron crew är ganska keffa. Det här var en av dom bästa i veckan? alltså skämtar ni?
dom tycker att rappare borde sluta med svordomar, rappare tycker att dom kan lika gärna sluta rappa. haha.
www.7DagarsMixtape.info.se
ak4:an softa ner lite, haha. Han tyckte att det var en onödig kommentar, är det storhetsvansinne? Nice låt, hatar pitch correction dock... upp
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
riktigt skön låt, men varför har ni skrivit year 2007?
Sådär, BR la det ju nice som alltid, quicksilvah va la sådär. Tyckte att reffen,beatet och quicksilvah lät lite för mesig :s :\ 4/10 Sorry, men jag måste vara ärlig :) Vill höra quicksilvah i en mera agro låt :)
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
varför lät han mesig shiit man bheöver ju inte vara mesig för man sjunger och reppar lite mer åt det glada och poppiga hållet hellre lyssnar jag på det här än nån som vill spela hård och hitta på att han är fett gangsta och köra jag diggar det maxi malt dom gör en skön tung låt ihop lätt =)
nja, tyckte rappen var dålig faktist, tråkig reff också.. tråkig låt..
fett skön låt, härligt flow tung reff! diggar mixningen
tack alla som lyssnade och skrev...
Den diggas helt klart keep it up bro=)
E.S.V
Bigrob i mitt hjärta. din musik dina texter och beat är bästaste! !
Producent
2009-09-07 18:25