Lazy & Sofiespets - Du gör mig hel Jag och Sofie spelade in denna fina låten igår :)Ladda ner, Lyssna, Njut och kommentera!:)vers 1,2,3 - JagReff - SofieMix - JagLänk!Länk till http://www.speedyshare.com/529388129.htmlTexten!reff//För jag har sett en helt ny värld, en helt ny värld öppna sig för dig och mig//Dagen då, dagen då jag träffa dig, du gjorde mig hel//för hjärtat du har min hand och tillsammans kan, kan vi klara allt//ta min hand och jag släpper aldrig dig//för baby du gör mig hel//vers 1jag har sätt en ny värld öppna sig//det var den Dagen som jag träffade dig//hjärtat, du vet att du har min hand//o tsm kommer vi att klara allt//För du har lyft mig bort från mina deprissioner//Fått mig förtränga alla tankar om att jag vill lämna jorden//Fått mig upp på fötter o jag har börjat gå igen//O det känns verkligen rätt, ingeting kan såra mig//För jag har dig, har aldrig vart så här glad//o du är den ända som kan få mig att må bra//För mig är du ängelen//O jag kan inte säga mer än att jag älskar dig<3//vers 2du är min andra halva, som jag Alltid fattats//ligger o Drömmer om en framtid tillsammans//Bara du och jag, hela livet ut//Ingen annan ska nånsin få ligga bredvid mig bara du//Du är ljuset i mitt liv som hade slocknat//O du är det ända som jag drömmer om när jag somnar//o även om du bor långt borta//Så finns jag alltid här det e bara till att komma//vers 3Du har mitt hjärta i din hand, tappa inte det//För isfl, kommer jag att falla ner//mot livets botten,o allting blir mörkt//Men jag klarar mig nu för att jag guidas av din röst//så nu är det ljust igen//jag Känner mig inte längre ut stängd//vad som än händer kommer du alltid ha min hand//För tsm kan vi klara allt!//