I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sofiespets - Fall for you (cover)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-06-03 22:31

Sofiespets - Fall for you (cover)

Nu är jag ute med en ny låt, denna gång på egen hand :)
Det är en cover av Secondhand Serenade's Fall for you.

Hoppas det diggas och droppa en kommentar :)
Linneanord står för mixen, tack babygirl! :D

Länk till http://www.speedyshare.com/882494420.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-03 22:34
Helt okej! falskt på sina ställen. känns som du måste våga ta i mer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-03 22:35
Låter jätte fint gumman :) <3

2009-06-03 23:56
låter nice sofie :)
www.myspace.com/Sagoztyle

2009-06-03 23:58
det låter lite falskt typ överallt.. haha.. ibland låter det nice, men när du typ ska sätta dom lite höga tonerna blir det för falskt :p men men keep it up :)

2009-06-04 00:36
Du har potential.. Men som sagt, det är falskt på sina ställen.. Men bara öva så kommer det försvinna och du kommer kunna ta dom tonerna.. För man hör att du kan ta toner, bara att behöver öva lite på vissa grejer! Men kört hårt girl, jag ska hålla ögon öppna för nya grejer!

2009-06-04 08:09
Jag förstår inte vad det är med folk och ordet falskt idag. Lite tråkigt och höra eftersom jag själv inte hör att jag missar något speciellt. Men tack alla :) Mer?

2009-06-04 10:22
Du är duktig :)

2009-06-04 13:24
fint fint :)(Y)

2009-06-04 13:45
Synd bara att du låter helt känslolös i rösten och inte tar i alls... Det, varvat med vissa falska klanger gör denna cover till en smutsfläck jämfört med originalet..
Sen var det ju lustigt med delay på vissa delar av capellan i mixningen, lät mest konstigt.. Nej, detta tyckte jag inte alls om. Låter fan som du sitter och läser för dig själv.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-06-04 14:01
Tack _Ak4 och izakk :) N_Jack; Vadå sitter och läser en text? Jag SJUNGER! Det är ju förfan du som rappar, det är då man läser texter!

2009-06-04 14:43
heres some kritik yao:
du kan sjunga o grejer men mellan typ 0.30 - 0.45 typ tror jag att de va ,så låter det lite små falskt så det blir lixom "Fail for you" (där va ja extremt rolig,fall for you - fail for you,för dom som inte fattade), o våga ta i mera oxxå!:)
annars lät det bra o du kan sjunga :) Pz brush!

o klart att min bästis linneanord kan mixa :D <3

UPP!...är inte...ner... ! ;D
<3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Producent

2009-06-04 14:45
Sofie, man läser inte texter då man rappar, man skriver exakt som man sjunger=)
man ska kunna texterna utan o innan.

Men du har nåra falska toner som många säger men öva öva=)
Sen tycker jag kvalitén inte är nå vidare bra, klickljudet med musen osv, är gö inte så svårt att ta bort, sen inte så bra mixx heller tycker jag.

aja öva på!

Flyger fritt, landar platt

2009-06-04 14:47
Fail? Tack så jävla mycket käääzen :p Joutzen, jag kan låten så jag läser inte nånstans... :)

2009-06-04 14:48
hahaha ja tkte ja var rolig jag :) e dock trött så min humor e inte på topp.... ;D
aja.. sry för dubbelpost :D <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz