J.L & Nicke Dahl (Med Micke) - Sommarkänsla
Shue shue här kommer en ny låt av oss. Den här är egentligen inte helt klar, Nicke var inte så nöjd med sin del och jag var packad när jag reccade min och Mickes kvalité var lite kass! Men nu har jag spelat in typ 5 miljoner verser som aldrig blivit klar så jag lägger upp den här ändå hehe ,Sry Nicke ;) vers1: J.L Reff: Micke från Miilk Vers2: Nicke Dahl. Verserna är mixade av Mr-T (big up) Reffen är mixad av Micke själv! Hoppas den diggas ändå!LÅTEN!!! Simma lugnt! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
FÖRST :D Kärlek till denna låt J.L ;) Du vet ju redan vad jag tycker, LOVE IT! Så härlig :D Fast ljudet i reffen låter väldigt instängd (?) :o Om du förstår :) Big up till nicke dahl!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Otroligt skön festlåt! Den här sugs ut på MP3'n och nästa partyskiva! :D Men håller faktiskt med Sofiespets, känns lite strange med reffen, låter som att han sitter i en låda och sjunger? -.- Annars BIG up! :D / Woozy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nice låt grabbar, Lika skön låt båda 2 fortsätt så
Jag kommenterar.
ops, Lika sköna röster mena jag ;)
Jag kommenterar.
Kul att du utvecklas JL.. Nicke var riktigt tung också :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
denna va soft sköna vibes fortsätt så. Bless
Fet låt fan :D Älskar den :D
Livet går vidare, Ta dagen som den kommer....
Tackar för alla comments! :D Det värmer
tycker din vers va soft JL. men texten kunde ha vart lite bättre man. Reffen va inte alls bra. Nicke Dahl va najs fan
Http://www.myspace.com/besononline
tack för comment! Här får ni texten på min del! Nu är jag här igen, Ja Ett J till ett L. Sommaren är här, Jag rappa för er ikväll. Cykla ner till stranden, Spana på brudar. Tighta bikinis, Och rakade muffar. Senare på kvällen, Blir det solnedgång. Jag rappar på scenen, Hoppas jag roar dom. Lyssna på mig när ja, Flippar på beatsen, Peka finget till hatare, Så vi kan slippa den skiten. Titta på kidsen, Som digga eliten. Bara drick drick drick, Du måste Dricka dig sliten. Hinna med tiden, För sommaren är kort. Och fortare än blixten, Så domnar den bort. När kvällen går mot morgon, Och ölen tagit slut. Och du känner bara känslan, Att kvällen varit sjuk. Kan du lägga dig och sova, Med flaggan i toppen. Vänta in nästa dag, Och bara ladda upp kroppen.
din o nickes del är soft som ja sagt på msn innan ! :D reffen va lite kass, tyvärr :( mixingen va keff där. mixingen på verserna är ju soft. viben på hela låten är verkligen sommar! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
håller med dizzy :) Men annars va den riktigt fet puss
*ERROR*
Ajjt tack för comment!
Förstår inte vad ni inte gillar med reffrengen? jag råkade spara ner acapellan i 56kbits och så orkade jag inte spela in på nytt. men bara för kvallen blir lite keff så betyder inte det att själva reffen blir sämre. isf skulle all oldshcool hiphop vara kefft!
Micke From Mother Fuckin Miilk
Word micke!
mickemannen, det är nog en smaksak de där. =)
Http://www.myspace.com/besononline
Mjoo nog är det en smaksak, Egentligen när man släpper en mp3 så ska den vara så bra som möjligt i ett par lurar. Men nu är ju inte resterande i låten top notch heller så man får väll sila den dåliga kvaliten i refrängen! Peace! / J.L
JL Du utvecklas som fan, men Micke.. din kvalité!? ;o NickeDahl.. Alltid diggat dina låtar!
bla.
TungtTungt grabbar! Keep on spittin'
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
Thanks boys! Kul att ni diggar! :)
hedde ; läs de inlägget jag skrev så förstår du oxå!!!!!!!
Micke.. Iofs så gör kvalitén mycket, och är det dåligt ljud. Kan det resultera i att det inte låter bra. Som det kanske hade gjort om du hade haft bättre ljud?;)
Skit i det där nu! Giffa kritik på låten :)
upp! Mer comments or die!
kanske de!. upp
måste säga att nickedahl är fööör mycket wannabe newkid/lorentz alldelles alldelles för mycket , inget hat utan som jag tycker du är rätt bra rapmässigt så ändra det enligt mig bara kanske bara e jag som tkr så .. annars var den rätt skön , reffn va det bästa om det hade varit bättre ljudkvalite`
Vice Versa!
Tack alexander, Upp!
Thanks alex!
upp...