D Dominus - Hiphop Soldater(Big Junior, AL-X,Denci & N.M.E)
Yeah vi är här igen droppar svenska grejjer ! så tanka skiten lämna spår efter dig och allt är soft som fan.. Tanka här!!! Besök!http://www.myspace.com/DDominus Vi jobbar på mixtape just nu som innehåller alla möjliga topics och både på svenska och engelska, Lite från varje medlem i bandet tungt helt enkelt!Peace!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Fuck , så tung !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tungt grabbar, tungt.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Soft att denna kom upp.. kul att ni gillar !
mhm
Alla lägger det riktigt fett. Sjukt tung reff. Nme du låter fet som fan på svenska i denna! Dennis din röst dominerar sånna här beats love grabbz / Rickp
Stay strong
N.M.E please fortsätt kicka engelska, much better ! Soft soft låt, fet refräng !
http://www.myspace.com/akaamusik
tungt !!
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
jävlar va tuungt gjort av er! detta var riktigt nice :)
tack tack grabbar. Lite snålt med kommentarer tycker jag dock. peace out yo fo rizzle my vizzle dizzle !
mhm
Är trött på att varje gång man droppar svenska så säger folk att jag ska kicka engelska istället fan måste variera lite det e det de handlar om ;P Men tack för all positiv feedback.... Säger som min brusha peace out yo fo rizzle my vizzle dizzle !
Promotor
2009-06-06 15:31
Lätt den bästa skiten som droppas på whoa nu för tiden!! Bara hört reff #1 än sålänge, men vet redan nu att jag ska slänga in denna på mp3 spelarn! Första Snubben lägger det tight! Rösten är grymt skön! Texten funkar! Refrängen gungar som fan!! Nme lägger det tjock nice! Riktigt skön flow! Tycker du funkar lika bra på svenska som engelska!! Denci har så skön attityd när han droppar! Det har jag hållt fast vid sen första gången jag hörde han!! Snubben som kommer efter lägger de skönt också! Som alla, har även han skön röst! Digga allt med denna låten och den slängs in på mp3'an! Lätt top 3 av bäst aktiva rapparna på whoa's audio forum!
Tack för kritiken riktigt skönt att höra alltså =).. Upp nu WHOA mer kommentarer !! !
Fina grejer pojkar. så här ska de låta jag diggar detta som fan.. big upp till er alla
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Tack Senick för den detaljerade kritiken riktigt kul att höra !!! Och Mats kul att du diggar de =)
Mer kommentarer kom igen nu WHOAAAAAAA
al-x utvecklas snabbt som fan det är riktigt kul att se ni andra vet redan exakt hur jag tycker ni gör de alltid lika tyngt =) men som sagt Al-x keep yo shit up brother!
haha riktigt skön denna låt ;)
Ni tar över Whoa... ta över hiphop Sverige fan, ni är waaaay mycke bättre än Pato Pooh, Petter, Timbuktu o alla de där skitsnackarna, svär, de e va jag tycker iaf. Kör på!
The only time you feel alive is when you're dead
Tackar allihop riktigt kul att ni diggar asså !
soft:)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
saint08: haha klart vi tar över! Fett att du tycker så. one löv. /Denci
mhm
Denna var tung fakist diggar reff ngt övermkt :P
Ak92 - going for president whit ma cocaine campainge// yes i make money wile i entertiane thats why the call me THEBIZZ MAIYN
riktigt tung boys :) Gilla reffen som fan :D
Fan i helvete så tung! Reffen är fet som in i helvete , verserna satt perfekt, gillade nMe's mest, beatet är tvärfett ;) Kan någon bara säga mig: är det 4 pers elr 6 pers? , asså, att dom två första lägger verser, reff, nme, denci, reff, sen är det dom två första igen? eller ? aja, peace!
''Televison - teacher, mother, secret lover'' - Homer Simpson
det är Intro: Big junior Hook: Big Junior Vers1: Al-X Vers2: Big Junior Hook: Big junior Vers3: NME Vers4: Denci Hook: Big junior Vers5: Big junior Vers6: Al-X Hook: Big junior Outro: Big junior Stort pojkar stort!
Jääävligt nice!
The only mystery is why the kamikaze pilots wore helmets~
Nice kul att se att ni diggar skiten..
Tackar!
dom kallar oss chips och tomater, chips och tomater =D ne det är så jävla tungt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Neh björnlund "JAG VILL HA CHIPS Å TOMATER, DIPP OCH BAKVERK, GE MIG TIPPS PÅ KAKER VILL HÅLLA MIG VAKEN!"
Ny länk tack. Hörde låten via myspace, riktigt töng ! Vill ha den.
Du är nästan lika rolig som denna punkt ------> .
Kontakta Nme eller Al-x eller dra ner den från youtube om du har sån där hightech konverterar grej.
mhm
k, har försökt att få tag på låten ett bra tag nu. Kan någon langa speedy plz? Tack på förhand.
fixar ikväll ska hämta låten i studion mina jävla datorer har krashat så ;P
Tack mayn =) lycka till