kishore82 Tack för det!
www.myspace.com/thesircuz
så lätt blir ni inte av med oss
Jag menar det!
Tycker inte en enda låt var kass faktiskt, keep it up
En udda sätt att komentera tapet men ja tack tack
app app
Jag tcker folk ska lära sig kommentera bra musik, denna förrjänar en upp till UPP!!!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
TRUE THAT
Alltså . jag förstår mej inte på Whoa ibland, det här är som Kishire82 sa: enligt mig bland det bästa som hänt svenskspråkig rapp detta år skit proffsigt fortsätter ni såhär så kommer nli långt lyckatill :) Det här är värkligen överfett netplay och jag hoppas att fler folk på whoa inser det ! DET HÄR ÄR FETT , så fortsätt spotta så dröjjer det inte länge innan skivbolagen kommer till er två ! Fred ut !
upp wtf!! ni förtjänar så mycket mer kommentarer
lät fett somfan de här! har inte lyssnat igenom allt än men av vad jag hört så låter de fett från båda =)
tack tack
Jag håller också med kishore82, otroligt bra låtar. En liten bit i taget har grymt bra text. Det bästa ni gjort, fortsätt så här.
kan inte sluta pumpa mixtapet
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Detta är fett bra! Props för låten "Finns", väldigt bra innehåll på den. Eller egentligen är ju innehållet på alla låtar jävligt bra, men den stack ut lite. Skönt att för ovanlighetens skull se några här inne som droppar låtar med substans och tanke bakom. Jag diggar själva soundet på låtarna, det är sköna beats och refränger. Rappen sitter även den klockrent, härligt flow och det låter stabilt. Kommer definitivt hålla utkik för det ni droppar i framtiden. Peace.
Tackar det värmer
Komigen
tankar för fullt , satan vad roligt att se att Sircuz droppar lite ;D var längesen och dina gamla var riktigt feta tkr jag . blir nog en mer noggrann kommentar då jag hört färdigt . 50 % kvarav nerladdningen och satan va förväntansfull jag är ;)
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
Blev ingen komentar där nej haha
Moderator
2009-07-07 12:19
Kanske är lite efter nu, men har en jävla massa netplays på datan som jag inte orkat lyssna igenom än, så packa upp den här och faen asså! Riktigt sjukt bra, har inte hittat någon låt jag ogillar, mycket bra arbetat boys!
time isn't wasted when you're getting wasted .
gillert gör ja
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
lyssnar igenom det just nu, o båda lägger de jävligt fett! vill bara säga att låten "kostar en själ" är inte ett Riktigt free beat som de står i första inlägget.? det är Anno Domini, o de får användas om man inte gör vinster på det. men ett riktigt freebeat är free även om du tjänar cash igenom det. haha ville bara säga de! (A) kommer med lite bättre kritik sen, får se! :) Keep it up anyways! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tackar! Ang freebeat-grejen. Det var mer än jag visste!
fattar inte varför det här inte får mer kommentarer , ?
Ja jag blir inte klok på whoa :)
haha nej eller hur :P men dom flesta är söta :)
app app
kör på tills dom låser hehe
det låter fint det :D comeon Whoa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dj leon är topp producent den snubben skulle man faan ha beats ifrån shiit så galet love that guy peeeyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de finns inte text att få på låten "Vilsen". den är asbra för övrigt! låter som en låt som absolut kunnat spelas på tv o radio! detta är bra grabbar!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
ny länk please..
Stay strong
Inte lyssnat igenom alla låtar än, men det jag hört är fett som bacon ! :) in på mp3n direkt :)
bacon is the shit! kul som fan att höra! Var inte rädd för att sprida ordet om de två musketörerna från karlstad!
Ngn som har lust att slänga upp ny länk? :)
Ty mannen, btw, din MGFIMG video är sjuuuuukt fet :D