Tack för alla kommentarer och åsikter, berikande läsning! För övrigt, vi gör musik för att ha roligt, inte för att vara häftiga osv. Det är vi i alla fall :D
Jag tycker det var grymt! Nostalgikänsla från när jag lyssnade på Markoolio :) Iof var det ca 10 år sedan men det är bra att någon tar över efter honom att mina barn får något att lyssna på :D Bra jobbat ;) Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Stekarungar som tycker dom e lite crazy o gör musik för att det e kul med glimten i ögat! bitch please!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låten va la inte den bästa och väldigt markoolio likt men videon va faktiskt gó haha ..
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Haha så klassiskt "vi gör det för att ha kul, inte för att vara HÄFTIGA"... Som att det "HÄFTIGA" är det ENDA eran musik saknar
MORD & INGA VISOR - http://www.zshare.net/download/63239056c60018d8/
sveriges nästa markoolio (Ingen komplimang)
ni är i helt fel forum
http://www.myspace.com/akaamusik
Tack för alla kommentar, bra som dåliga :D
www.myspace.com/elovbeny
så kass låt
www.youtube.com/prendel
Oracle P26 varför? det finns inget som är bra med detta, kanske om man va barn och satt med en hel ny godis påse på lördags kvällen! men hip-hop nej, fattar inte ens varför dom langar låten hit till whoa.
Ni har säkert skitroligt när ni kör erat race, dock så är det för mycket "barnkalas hits" Inget som diggas från min sida.
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Låten är galet kass, men Videon är trots allt ganska trevlig :D
Shit vad folk hatar :O Låt dom göra sin grej!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Shit vad folk hatar :O Låt dom göra sin grej! Det är ingen som hindrar dom?
Låt folk få hata :)
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Sant :)
sheeat....jaa.. borde inte whoa børja med pop :) hahaha
Mycket snack men liten verkstad precis som en tomtenisse.
whoa är nu en pop sida, markollio styr spakarna!
haha, vilken ful jävla låt:) kan man få tag i den på MP3 någonstans ? tänkte dunka den på studentflaket:D
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
detta förstör inget typ av hiphop Whoa har alltid innehölllllliiit massa olika typer av hiphop, och Elov & Beny har gjort många förbaskat roliga låtar. dom har mer skills än många här men ja har mina favoriter, Elov & Beny är en av dom alla grabbz, ocha markolio är ju ball och att detta nu liknar gör ju bara saken ännu coolare =D inte sant ;D iaf.. . Låten va fett har ett klagomål iaf ;P vf ingen dawload link meeeeejn!!? skulle vart fett o ha i moben denna morron.
kan någon svara, när någon lägger upp en låt när du sjunger, då klagar ni aldrig på fel forum.. men nu gör ni och detta är ju ändå hiphop.
Tack d3mpah :D Vi har inte lagt någon download-länk för att vi släpper låten på singel om någon vecka :D
www.myspace.com/elovbeny
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. "Singel & Sökande" har spelats på endel fester, just för att den är så jävla töntig och corny och jag trodde ni hade lite ironi bakom det ni gjorde. Men det här är ju bara katastrof. Iofs så älskade jag Markoolio när jag var runt sådär 10 bast, så dagens kids kommer säkert älska det här också. Jag tänker inte skriva en uppsats om hur mycket jag hatar låten, för ni verkar ändå veta vad ni gör och verkar ha jävligt kul. Kör hårt! Förövrigt så har förstått att ni är tighta med Kick-tjejerna. Hälsa att jag vill ligga med dom. Gärna båda samtidigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter som en sämre version av markoolio ända jag har att säga---
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
jag blir spyfärdig av den här låten
Det är roligt när vissa skriver att det är så jävla dåligt, så går man in på era myspace och shit så hör man hur ni lägger rappen offbeat osv! :D
www.myspace.com/elovbeny
FYFAN VAD BRA!!! <3 KOMMER LÄTT BLI SOMMARPLÅGA :D
Som alla redan nämt är det fruktansvärt likt markoolio. Personligen tycker jag det låter som en dålig version av nått han skulle kunnat gjort. Som mange och gargarg säger Ni tog orden i munnen på mig!
Fan detta kan ni aldrig spelat in och tänkt "fan vad värd låt" ?
I got more kicks than Jackie Chan.
Skivsamlare
2009-06-09 17:30
en till markoolio i sverige...
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
Som dem flesta säger, väldigt Markoolio aktigt! Vill inte säga nåt negativt, ni kör er grej och ni kan satsa på Markoolio stilen! :) Ps. Riktigt fet video!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Kul att höra vad folk tycker! Tack tack! Skulle bara vilja lyfta fram det faktum att alla människor är olika, alla kan inte vara hårda ghettoboys med knivar :P Keep on callin' >)
alla kan inte vara hårda ghettoboys med knivar :P Faktum att du heter Colt
hora så tyckte att de va väldigt kul
=D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Sellish P13 haha fan va du ägde mig:P
Jag i ghettot...
hatar alla olinjära kommentarer som borde riktas mot något framfusigt. det här är en helt snäll och ofarlig bit musik som borde antingen ignoreras eller älskas. finns ingen som helst anledning att vara arg.
http://www.goteborg.se
Njae, känner att de är mkt hat och många gämnförelser angående er 2 hela tiden... känns bara så onödigt på nått sätt.. men de är väll min mening, alla har en egen rätt att säga va dom tycker iofs.... men jag tycker faktist ni gör det bra endå, hiphop eller inte som många här skriver.. Ja känner själv att de är sån här musik som lyfter fram hiphopen mer än folk som sitter på en datormick och spelar in låtar om hur dom skär sig i armen, DE är sånna som gör att hiphop tappar 20st lyssnare om dagen.. sen om man sitter på msn och skickar en låt i genren hiphop så skiter dom istället att acceptera låten, för att dom har hört dessa rappare som rappar om hur dom skär sig i armen med no ´flow till beatet lixom... så dom som skriver att dessa snubbar tynger ner rappan kan ju tänka igenom lite tycker jag! hehe :P
Producent
2009-06-09 22:45
Det är roligt när vissa skriver att det är så jävla dåligt, så går man in på era myspace och shit så hör man hur ni lägger rappen offbeat osv! :D Hur kan du se det så? Folk kan ogilla vissa låtar, även fast dom inte är bättre själva. Snacka om att antingen överskatta sig själv, eller bara sakna rätt så mycket iq.
Jag tror just jag hittade mina nya idoler!! SOMMARMUSTASCH IS THE SHIT=D //Trofast
upp!
www.myspace.com/elovbeny
riktig fet låt :D ni är grymma
CrackJoint records up in dis!
Skivsamlare
2009-06-11 19:56
förstår inte vad ni gör.. videon är vell bra men era rim ? elov, beny bra för magen - dagen ? herregud!
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Kör eran stil,bra jobbat grabbar.
fosho
ha ha skön video men rappande borde ni öva på
Inte direkt min kopp med te. Men alla kör sin grej!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Jag har redan kommenterat, men måste göra det en gång till. Jag tror att anledningen till att jag, och många andra i tråden, diggar är för att ni verkar ha kul och vet själva att ni är två pajasar. Många andra som gör den här typen av "fjortis", "disco", kalla det vad ni vill, typ av hiphop står ändå och försöker se hårda ut, över technobeats. Ni är två jävla clowner, och ni vet om det, haha.
ååhh va skön
mustasch är jävligt gay, men kul video.. :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Producent
2009-06-16 14:46
Ni kör er grejj, men singel o sökande var mycket bättre=) Tyckte videon va nice, låten sådär. Kör ert skit i andra Amen
Flyger fritt, landar platt