Digerdöden - sommaren 08 haha yes jag skrev en ny låt och spela in den idag den handlar om den gamla goda tiden kolla in ;)det är inte direkt den bästa som jag har gjort men ändå :) ge mig kommentarer :Drap: jagbeat : Rainmix: spadesLänk till http://www.speedyshare.com/871927353.htmlvers 1Tänker tillbaka på tiden när allt var perfektallting var bra allting kändes rättingenting kunde stoppa mig allt var ju braoch allting var fint i våran lilla stadman drog till stranden bada och hade skojsena sommar kvällar med massa sångallting var bra ingenting behövde ändrassent på kvällen var ljusen tändaman myste med dom man älskade mestvarje kväll så mådde man bästman önskade att tiden kunde stannaså man bara kunde vara med varandranär man tänker tillbaka var ju allting braallting var bra varenda dagman tänker tillbaka till sommaren 08då alla målen i livet kändes nåddavers 2Man önskar att detta år kan det bli lika bra som dådå när livet var soft och man kunde vara ute och gåJust nu är livet som sämst man önskar sig tillbakatil livet som man saknarnu bara sitter här ensam i mitt mörkerjag nyper mig i hopp om att jag drömmeringenting kommer bli bra detta åroch det finns ingen som förstårHur jag mår eller hur jag kännerför nu har man ju ont om vännermen dom som finns kvar tackar jagför dom har räddat min vardagmen nu hoppas jag på något bättresom det ser ut nu blir allt sämre...men man tänker till sommaren 08då det kändes som alla målen var nåddakolla in min znap ----> Digerdöden