totalt missanpassad- tokia hotel kallade mig idiot Länk till http://www.speedyshare.com/785970644.htmlhej whoa, jag bytte namn igen..försökte köra seriöst "2låtar gick bra, sen gick det åt skogen"kör humor å ironi, men inte som piss inte kissfreebeat: litanol- när du sertext:tokia hotel kallade mej idiotbara för att jag hade kastat ett bowling klotpå sångaren, han du vet kill hånglarenjag e han som talar i talande tal stolarmedan monica lewinski sitter under å horarvill du battla? jag kommer förloramina rim e små, men i förstoringsglas e dom storajag e som gjord för rap musikför när jag va liten skrev jag julklapps lyrikhar inga pengar, därför ska jag öppna ett slappt fik-va fan håller du på med?men har ingen erfarenhet, så det får bli åsamla burkar å sälja sina gamla hockey bildermin mormor brukade säga när hon levdedu e på micken Iller then alvedon pillerjag e en rimspottare, ingen limsnortaremen gillar dofter, helst nyduschad kvinnava fan har feven tagit vägen?hon jobbar la på seven eleven längs vägenjag kan spotta rim, men e ingen twistahar aldrig funnits på någon pop eller hip-hop listamen ska dit, jag vet va spårvagnen går7an direkt till "världens bästa rappare"nä skitsam, jag får 4 nedladdningar per årmen jag e nöjd ändå....
va fan har feven tagit vägen?hon jobbar la på seven eleven längs vägen