I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

JoshaN - Never gonna give you up ( Weed Session )

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-06-09 10:43
Pinsamma snubbar dessa maketo o joshan.
fett ballt med pundish..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-10 19:36
Hela "låt mig dö i en psykos" grejen är väll mest för att jag skiter i, rökat har gett mig så mycket och jag gillar det så då kan det vara värt konsekvenserna!
http://www.myspace.com/porrstudion
http://www.myspace.com/mrdekoy
http://www.youtube.com/porrstudion
Sångare

2009-06-10 19:42
helt rätt :) fattar inte att ni pallar fortsätta denna diskutionen när ja redan sagt att de va en rolig grej :P
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2009-06-10 20:18
t.im

Jag vet mycket väl att cannabis har anväds i medicinskt syfte, men det måste ju finnas en anledning till att man inte använder det längre? Kanske insåg man att ruset enbart lindrade symtomen tillfälligt och inte raderade infektionen ur kroppen? Vad vet jag? Någon anledning finns det ju. Men eftersom du tydligen är expert på knark så bör jag väl inte tvivla dina påstående.

Det används fortfarande i medicinskt syfte? Det är fakta att THC (det aktiva ämnet i cannabis) vidgar blodkärlen i lungorna och därmed minskar risken för lungcancer. Också anorektiker har blivit botade med cannabis, då det ökar aptiten. MS-sjuka har kunnat lindra sina symptom märkbart genom att röka cannabis. Jag kan fortsätta, men du fattar poängen.

Tror det är dags för folk att börja läsa på lite om vad dom förbjudit, så dom inte drar förhastade slutsatser (?!). Ej riktat till t.im specifikt, utan människor i allmänhet :)

Till låten:

Haha, beatet är ju klockrent, tyckte jag första gången jag hörde det!

Diggar ju temat på texten, även om det är några små faktafel som Maketo pointade out.

Keep it up säger jag bara, och skit i hatarna! :)
Hej

2009-06-10 21:00
Hypnoz, hehe jag var inte riktigt tydlig i mitt inlägg, jag mende i Sverige, inte i världen generellt.

Jag har hört att MS patienter fått THC i kapselform, men inte att de fått röka det, men dock är jag inte så påläst på ämnet som jag kanske borde vara för att ge min i en en sådan diskussion.
Jag inser att mina argument inte är starka nog och backar ur, jag erkänner mig slagen kanske man kan säga :). Dock vill jag bara tydliggöra att jag inte påstod att cannabis inte hade någon medicinseffekt utan enbart presenterade en liten tankeställare til lvarför fallet är så, i Sverige då..

2009-06-10 21:09
Okej, då ber så mycket om ursäkt ifall jag missuppfattade.. :) Ha det!
Hej

2009-06-11 12:27
Men helvete vad alla ska sitta och klaga alltså.. jag tyckte att detta var fett. även om jag inte gillar något utav det du gör . men det är ju upp till dig vafan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-11 16:49
okej luffarn ska vi se vem ska slicka vems röv din fega bögjävel
jag är så ganska mkt bättre än dig och ditt jävla crew
jag vet vem som slicka din röv men jag nämner inget namn

tönt jävel
ait

2009-06-11 17:12
helt jävla rätt maketo =)

peace
ait

2009-06-17 16:54
jag säger så här, om killen vill göra en sånhär låt. låt han göra de trotts att ämnet är ut tjatat så slår jag vad om att många som skrivit i denna tråden har skrivit eller tänkt göra en låt med samma budskap. låten var inte nått direkt som föll i min smak men om du vill spela in sånna här låtar så får du gärna göra hundra låtar på temat för mig. ja trodde folk la upp här för att få kritik på låten inte bli påhoppade för valet av temat.. skärp er whoa!

/ MkN
Sångare

2009-06-17 20:19
bra ord där! keep it real and stay stoned! fast att de inte riktit hörde till de :)
Rappare

2009-06-17 21:29
Och dom flesta som rappar om att dom röker gör det ju inte direkt för att dom vill berätta hur bra dom mår, utan för att verka "coola", jag vet, har gjort det själv när ja precis började med rappen.

Eller så skryter dom om det, men bara på tracksen, i verkligheten vill dom inte komma nära det fina
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Sångare

2009-06-17 22:34
men kom du hit så kan ja mecka en på din panna om du vill

2009-06-17 23:16
Maketo__ P20, så med andra ord har jag inte rätt till min egen åsik då alltså? eftersom tänker man som jag tänker är man en propaganda slav? Jaja, din mognad utspeglar sig verkligen i ditt inlägg, och du betvivlar min kompetens? Visst att du avreagerar dig på mig, jag kan ta det. men att blanda in min mamma i det? Jag ska inte bli förbannad.. jag drar enbart en djup suck och dunkar huvudet i väggen, som straff för att jag trodde alla 20 åringar lämnat dagisstadiet och vuxit upp, men det är kanske är det gröna som slagit rötter i pannan på dig :)

Som jag tidigare skrivit, har jag kastat in handuken, erkänt mig slagen. No need att ta upp det igen.

hädanefter kan du ta saker som är riktat direkt till mig i min gb (som saker om min mamma), och inte i snubbens tråd.

2009-06-17 23:17
Haha mannen här sitter man och är sugen på röka så ser jag den här tråden stör mig på er som snear på han för att han skriver om röka det står (Weed session) om det inte passar så behöver du inte gå in på tråden och säga att han e töntig bara för att han gjorde en liten låt om blaze. texten var ju inte så avancerad beatet var kult ;) det gilla jag men har hör betydligt mycket bättre smoke musik peace /Kapitel 1
Battlerappare

2009-06-17 23:43
i love M.jane like peter parker !
 You'll think im spellin' Iverson when the beef all done, cuz I'll leave you on the IV in the ER, SON.

2009-06-18 00:17
Doubl3_ P16, du kan inte vara seriös? :S

låten va najs men jag gillade inte temat :P

2009-06-18 01:00
Kollat upp din adress. Bränt ut låten på en skiva och skickat den till dina föräldrar. Hoppas dom redan vet vad du sysslar med, annars får du hitta på en bra bortförklaring eller något :)
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!
Sångare

2009-06-18 01:14
haha hoppas verkligen du gör de xD ska tyvärr inte på behandlingshem innom 2 veckor så om dom inte fattat något av alla soc mötena så :) + att dom redan hört den ^^ Hojta på mer skitsnack nu då!

2009-06-18 01:20
Kollat upp din adress. Bränt ut låten på en skiva och skickat den till dina föräldrar. Hoppas dom redan vet vad du sysslar med, annars får du hitta på en bra bortförklaring eller något :)

svär så skämmig
Rapmusic is NOT dead !

2009-06-18 01:31
Aa fett skämmit, walla!

Nejdå, har bara tråkigt på natten och ville hänga på alla andra som verkar försöka få dig att sluta röka.

Men tycker faktiskt låten var rätt skön. Synd på skånska och topic bara.

Nu är det bäst att sova så inte andra små rapkritiker tycker jag är skämmig i natt.
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2009-06-26 16:21
Maketo sa allting, lite dåligt med fakta om du skulle övertyga någon men jag vet om att du har rätt.

Sen om man ska försöka förklara för en average prinsess flicka idag så innan dom äns börjat lyssna på faktan man framställer så har dom en inställning att tänka (han kan säga vad han vill, det är bara löjligt att försöka påstå att något dåligt är bra) ni tjejer som säger det kan fara åt helvete. ni vet INGENTING.

"Cigarette smoking is dangerous, hazard to your health" -Ziggy Marley
"Jag kan om jag vill, jag vill inte någonting"

2009-06-26 17:23
luffarn det är stor skillnad mellan rap och fjortis pop

och du gör fjortis pop jävla idiot hahahah

bra gjort mään den va skön peace
ait

2009-06-26 17:27
fetttt fettt, fett asså
ärligt de va fett

/hejdå
music is something u do, style is something u've got!

2009-06-26 19:08
Som någon tidigare skrev, Det är relaterat, Men det är oftast relaterat för att man brukar väll bli kreativ och skön :O Eller är det bara jag? Till låten iaf forsätt kicka gör din grej skit i resten, Om alla bara gör det så försvinner haters som vill ha uppmärksamhet...

OT: Och nej nej, nej, Luffaren snälla tyst du är en skam, Du är ett prakt exempel på vad vissa folk har skrivit i denna tråd, Fast jag förkortar det till : DU ÄR ETT SKÄMT MANNEN
Rappare

2009-06-26 19:53
Riktigt fet låt... diggas här i alla fall!!
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd