I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hannes - locka fram ett skratt

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-06-06 09:58

Hannes - locka fram ett skratt

Tja vet inte vad ni tycker om denna men dettas är inte rap utan lite ,mer poetiskt läsande

Otis har gjort freebeatet.

Jag la in den där på hans freebeats men lägger in den här med för att se vad ni tycker

Hoppas ni gillar denna grej

Ha en trevlig dag mvh//Hannes

Länk till

http://www.speedyshare.com/410959770.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-06 09:58
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-06-06 15:49
det var cool man
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA

2009-06-06 17:50
tackar broder jodå det funkar hehe tänkte utveckla stilen :) så :)

2009-06-06 22:35
tyckte det va helt ok. lär bli nice som fan om du utvecklar det lite.

2009-06-07 10:45
tackar som fan jodå¨jag skall göra det detta var bara ett test det kommer mer grejer med just denna stil snart när jag blivit frisk :) tackar för att du lyssnade

2009-06-07 10:51
Jorå ja tyckte de lät najs:D, gillar texten :), den är inte klar eller? isåfall vill jag gära höra de slutliga resultatet sen;) hehe keep it up (Y)

// Lisze

2009-06-07 13:21
jo den är klar men skall utveckla stilen skrev fel hehe har en ny låt på g med samma stil som jag tänker genom arbeta mer hehe men just nu är jag sjuk så skall mest ta det lugnt :) tackar för att du lyssnade :)

2009-06-08 14:00
upp vill ha komentarer :) är jag så dålig? :P