Det e kul att ni gör musik och att ni försöker de ska ni ha creed för. Men denna låt funkar helt enkelt inte, den e för ogenomarbetad. Vi börjar med engelska utalet, jag e inte så jätte petig när de gäller de men de här utalet va ärligt talat hämskt, ni måste öva upp utalet. Sen när man kör engelska är de extremt viktigt att artikulera och de gör ni inte, ni mummlar i stortsätt igenom hela låten. Flowet är enformigt och ganska hackigt ni flyter inte över beatet ni hackar er igenom beatet. Sen så är eran delivery i stortsätt lika med noll. Pröva med att fånga känslan i de ni skriver, få fram den känslan ni vill ha omvandla den till delivery och rappa ut den känslan, olika ord och olika meningar osv byggs ju upp av en förändring i rösten en känsla som hör till de man ska säga, det e ju samma som när man pratar man ändrar röstläge formning av ord osv beroende på va man vill få fram för känsla i de man säger, de måste ni göra när ni rappar oxå. För att få flowet bättre så är de bara å öva öva och öva. Sen skulle jag rekomendera er att köra på svenska, för engelskan behärskar ni inte alls.. Angående texten så är de svårt att få ett sammanhang på grund av att det e ganska otydligt och svårt att skilja ur vissa ord. Men fortsätt med de ni gör, öva öva och öva. pröva nya vinklar försök att hitta eran speciallitet. kör på er linje men allt detta kommer ju mer ni övar. /Mats\
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>