[Audio] Mr. Underhållning & Mannen Med Micken Nu är det så att jag och min vapendragare skrev och spelade in den här för 4 månader sen... Vi var SKITnöjda först, men efter några dagar tyckte vi att det var något som fattades, vi fick inte det soundet vi ville ha. Så efter många om och men bestämde vi oss för att langa upp den här i hopp om lite råd och kommentarer ifall vi ska spela in den igen, och vad vi kan förbättra för att få det ultimata soundet! Länk till http://www.speedyshare.com/728868582.htmlMajkman:Mr underhållning & de e mannen med mickensom blazar grammen i spliffen o bombar landet med rimmeno de e sanning i tinget som battlar allt på en timmeSå vi langar vårt finger o lämnar dig död framme vid grindenAlla dom härmas, så vi langar två smällarSom träffar era babyface, sen några sparkar i ändanSå du kan stanna där hemma om du ska battla mot pennanFör det e majk o enter, dom två som bajsar på kändaEnter & Majk - dom som klämmer en sparkI ditt ansikt-eh, ah jag känner mig starkNi säger en mot alla, o alla mot enMen det är VI mot alla, ey vi skallar dom senDom knallar nu hem, men det är lika braFör din micksladd är nåt som jag vill bita avDe e min sista rad, o de e raka kapitelSå battla mot oss, o du blir kapad på mittenMajkman:Mr Underhållning - Mannen Med MickenSäg - ey, vad ville du oss, ey?Vi är dom som haffar din flickvänHEY - Och alla bitches förståssEntertainment:För det är Mr. Underhållning och Mannen med mickenså du mister underhållning om du tjafsar, ditt fittfaceför vi är BÄST HÄR, och jag skiter i vad du tyckerför vi skiner starkare än hundratusen gatulyktorså ni borde kanske tagga ner med attitydenOch om inte så säger Majk "Fuck you, killen!"greppar alltid micken, droppar det som haffar bitchesför vi är rappartister som alltid langar shittenför vi är garanterat bättre än allt så hela jävla rappgemet ber om Enter & Majk! bräh! Ladda mixtapet, vi finns på omslagetoch kolla snett så lämnas du med skottskadorvi droppar överfett, men du borde söka hjälpså enligt oss borde du dra något gammalt över digFör du vet vem, det är Mr. Underhållningoch vi skulle ge dig props om du kunde nånting (BRÄH!)Majkman:Mr Underhållning - Mannen Med MickenSäg - ey, vad ville du oss, ey?Vi är dom som haffar din flickvänHEY - Och alla bitches förståssEntertainment:Entertainment! du vet vad jag menar, för jag skapar underhållning tills dagar blir senavi skapar det ena och andra tills nån vill leka tillsammansdå får dom kuk i nacken tills den petar i pannan!för vi är fetast av alla (Chea!) när vi flippar mickenoch om du inte diggar shitten, kan du sticka, killenför du vet vem vi är För du har hört oss förut, och om du inte gjort det så har du hört oss nuMajkman:Ska du battla mig? Du kan få stå breveDu är snabbtänkt som en som ett 56k-modemDu kan slå dig ner, men använd knogjärnDu hade inte ens vart hemma även om du bott härShoo brääh - som vi säger i ghettotDu kan ta dina gram för här säljer vi hektonTjänar massa flis, fast inte så svårt tänktNär vi allihop i klicken äger ett sågverkMajkman:Mr Underhållning - Mannen Med MickenSäg - ey, vad ville du oss, ey?Vi är dom som haffar din flickvänHEY - Och alla bitches förståssBräh!