Dizzy - Years Got By Me (Mix Av JL)
Sha, ny låt igen! låten talar för sig själv.Ladda,lyssna,kommentera,sprid vidare! LÅTEN; Dizzy - Years Got By Me Framförande; Dizzy Beat; VTZ Mix; J.L Text; DizzyGlöm inte kommentera den så är du schysst! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Text för er som vill; (intro) this is about, a period in my life when I was like- 13 to 16 years old, yo. (Chorus) (so much on my mind when the tears fall down days like this I don’ wanna stay around) sittin’ back, reminiscin’ of the cards I was given seems like forgiving isn’t a way of livin’ (so much on my mind when the tears fall down days like this I don’ wanna stay around) can’t believe really, how fast time is flyin’ already twenty damn years got by me let me take you back, between seven and tenth grade probably my worst days since my birth date this ain’t no complain, I just wanna explain the situation I used to be in, that made me fade away don really know where it began, or why it started but I ended up in misery, alone and broken hearted but it got hard when, I mean harder when people all around of me, started talking but what you gonna do, life is what it is I took and stood up with it, just accepted it a whole family livin’ in subsistence level not the picture perfect frame, one might wanna live in but I was stuck in it, there was nothing I could do stress buildin’ up on me, everyday turned to a fight to stayin’ alive, survive and not to die if only I had a dime for every time I cried (Chorus) know what it's like to live on minimum wage To be broke the last week, every month, no food on the plate know what it's like to turn every dime Just to make it last another day, for a longer time can you place yourself in my seat, and feel what I've felt? Could you make something outta the cards I was dealt? can you understand the burden I carry on I wanna bury my skeletons and just move on but, there's too much to ease my heart completely no possibility, that every detail will fit in I will, attempt to get as much in as I can remember all the fights we use to have from mornin’ to evening but I was stuck in it, there was nothing I could do stress buildin’ up on me, everyday turned to a fight to stayin’ alive, survive and not to die if only I had a dime for every time I cried (Chorus) head ach every other day, stomach aching constantly always sick, never great never happy, not okay (always cryin', with no tears always prayin’ but, no one hears) to what I gotta say, this is my story when I try to see what happened, it all gone blurry mentally unstable, physically unable to get where I wanted, but I became more stable (as the years passed by, then so did I karma payed back for every tear I cried) If I could change the past, beyond of what it is then maybe I wouldn't even be writing this as we speak but hey, I'm writing it, I can't change what been I can change what's about to come, or direction I'm going I never fitted in before, but I fit in now never enjoyed my life then, but I'm loving it now (Chorus) (outro) yeah, myspace.com/dizzymusicproductions check it out. 2009...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Moderator
2009-06-09 23:12
Ett jävla mästerverk faktiskt! Riktigt imponerad av dig ska du veta. Du har en egen stil som ingen här kan jämföras med, en tung röst, tungt flyt på beatet! Känns ofta som att du ska hamna i otakt men på nått jävla sätt så klarar du dig ändå. Blev fängslad av texten, riktigt bra skrivet. Det absolut bästa jag hört från dig!:)
time isn't wasted when you're getting wasted .
riktigt bra! riktigt bra man-
Vice Versa!
riktigt najz textmässigt diggar rappen och sköna uttal inte så mkt att klaga på En bra låt Hank
bättre vara ökänd än okänd
Reffen föll mig inte i smaken.. Verserna är helt ajt, känns som accan skulle höjjas lite ba. Känns lite grötigt typ, som att du borde fått fram rösten mer. Men det låter nice, cool röst=)!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ett jävla mästerverk faktiskt! Riktigt imponerad av dig ska du veta. Du har en egen stil som ingen här kan jämföras med, en tung röst, tungt flyt på beatet! Känns ofta som att du ska hamna i otakt men på nått jävla sätt så klarar du dig ändå. Blev fängslad av texten, riktigt bra skrivet. Det absolut bästa jag hört från dig! :) oj, tack så sjukt mkt! :D:D:D
riktigt najz textmässigt diggar rappen och sköna uttal inte så mkt att klaga på En bra låt Hank tackar :) sprid vidare ! :)
Reffen föll mig inte i smaken.. Verserna är helt ajt, känns som accan skulle höjjas lite ba. Känns lite grötigt typ, som att du borde fått fram rösten mer. Men det låter nice, cool röst=)! nehepp, de va synd. de me accan e dock inte jag som sköter så den går väl till JL.
tack ändå för lyssning :)
Riktigt tungt! Gillar lyriken som fan och verserna är tunga! Men reffen föll mig inte helt i smaken, Den fungerar men håller inte samma klass som verserna. Bara hojta om du vill ha mer mixningar! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.
låter lite grötigt, sen borde acapellan borde höjts lite :/ säger som på dom flesta låtarna du droppar, du har sjuk lyrik tkr ja! riktigt bra! du la det bra ! big up!
denna va fett med nice :)
All support uppskattas /// Elaz
Nice =) jag brukar inte gilla lugna låtar, men ibland kommer det en lugn låt som passar, denna gillas! /Gudde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt tungt! Gillar lyriken som fan och verserna är tunga! Men reffen föll mig inte helt i smaken, Den fungerar men håller inte samma klass som verserna. Bara hojta om du vill ha mer mixningar! / J.L tackar, skoj att så många diggar lyriken :)
nja, ja diggar reffen iaf =) haha synd att inte så många fler gör de dock :(
men tack igen för mixingen man!! :D
låter lite grötigt, sen borde acapellan borde höjts lite :/ säger som på dom flesta låtarna du droppar, du har sjuk lyrik tkr ja! riktigt bra! du la det bra ! big up! hm, fler som tkr de me accapellan, aja lite sent nu.
skoj än en gång att folk gillar lyriken !!! :D
tack! :)
Nice =) jag brukar inte gilla lugna låtar, men ibland kommer det en lugn låt som passar, denna gillas! /Gudde tack så mkt! detta är min starka sida inom musik så ;)
Och tack till alla andra som lyssnat och tar ngn minut för att droppa kommentar!
Fler måste här va!? :)
någon mer väl?? :( SVERIGE LEDER 1-0! :D:D:D haha!
mer än så här förtjänar låten fan! :/
jag diggar! som jag redan sagt :) håller med ramuz till 100%.. tror dock refrängen skulle bli bättre om någon annan hade lagt den med lite mer sång i. Annars grymt fin låt, bästa jag hört ifrån dig. take care
music is my passion & my only desire
ye , denna var helt ok . din rap är en smaksak . Låten var mycket bra ! Men det låter som du kommer i otakt i refrängen . Finns inte mycket att klaga på . Bra låt
tack båda 2 :) skulle vilja få ännu mer feedback på denna, men ja... tack igen :)
Skivsamlare
2009-06-14 18:25
sjukt mycket du har utvecklas sen sist jag hörde dig, fet låt! synd bara att accapellan va lite låg! big up
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
nja, ja tycker oxå i efterhand att accapellan e lite låg, plus att JL lagt på kanske lite för mkt bas på backup accan :/ men tack man! :) uppskattas!
Nu e ja här man! :P tog lite tid ;P Men detta diggas fan :) Hojta på mig om du e sugen på att slänga ihop nått! Peyz!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
bra jobbat mannen - tung röst, tung text, tungt flow, tungt beat. HELTUNG låt =) sparas, peyz
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
håller med ramuz
håller med ramuz till 100% kanske många andra, texten var jävligt bra, riktigt bra reffen störde jag bara mig påå. men fortsätt så kommer man dunka dig med :D
Riktigt bra låt! Keep it up!
Nu e ja här man! :P tog lite tid ;P Men detta diggas fan :) Hojta på mig om du e sugen på att slänga ihop nått! Peyz! haha, ja blev chockad att tråden början leva igen! riktigt kul :D och bra kritik med!
tackar som fan :) klart vi kan de, men då vill ja höra mer utveckling ;D
bra jobbat mannen - tung röst, tung text, tungt flow, tungt beat. HELTUNG låt =) sparas, peyz Haha! tack som fääääään du! :D:D:D skoj att det sparas! :D
någon mer som sparat låten? :) håller med ramuz till 100% kanske många andra, texten var jävligt bra, riktigt bra reffen störde jag bara mig påå. men fortsätt så kommer man dunka dig med :D tack åter igen för folk uppmärksammar texten :) reffen är väl en smaksak I guess.
ville pröva på lite nytt. jag blev nöjd iaf, hehe :)
då hoppas ja att du håller utkik efter Dizzy så ska du inte bli besviken :) tack igen!
Grymt bra! först nu när jag hörde dig så tog jag kritiken i min låt till mig! du kan det här! :) hojta om du vill kicka något någon gång! haha! jo de brukar va så att man tar inte kritik av folk som inte riktigt vet hur svårt saker o ting är.
men min engelska har finslipats igenom ett par månader + låtar :)
tackar för kritiken, håll utkik i framtiden fan :)
för er som vill lyssna på lite mer så har vi
Min myspace här!