[Audio] Änglalik - Brevid min ängel.mp3
Hallå allihoppa, här kommer ett smakprov på det som kommas skall ett track jag har suttit och jobbat med ett tag den handlar om en person som har stått nära mig länge i mitt liv Tanka den, sprid den, kommentera. Verser / Hook: Änglalik Mixning: tMyÄnglalik - Brevid min ängel.mp3 Text:Hook X2: Ä ta de som ni vill för jag vill inte treva längre trött på att få se han varje gång stå där brevid min ängel vem vill leva död tystna nu har redan hört dina skrik på hjälp och jag vill alltid finnas där V1: Ä killen vaknar upp tar sina andetag lungt men de... känns ju så tungt att bli bestulen av john blund ja menar.. ingen sömn bara tankarna plus han kunde tänka ibland hur de skulle va om dom va lika med sant (men de känns aldrig som de känndes förut) -ii- (för varje in har ett ut, så typ varje början ett slut) - sång tar de för vad de är, han finner ju svaret där (i hjärtat me minsta populationen här på våran värld) men där finns inte plats för den han kallade sin ängel inte längre, ..så han kompenserar de med vänner och denna känslan han förmedlar den i texten för han vet att denna tjejen hon förtjänar något bättre än sin pojkvän, som bara skapar hinder de som hon brutit benen men ja känner hur hon springer mot sitt mål... mot mina armar så snälla gumman spring för jag vill aldrig se dig stanna Hook X2V2: Ä och denna tjejen är tillsammans med en idiot men vårt kapitel var bra men nu så är de slut i boken men han stänger sina läppar vill inte förstöra de hon är lycklig nu så hon vill inte höra mer (en saknad stor, så han sammlar sitt mod) (för o se kärlek vissna för o få se kärlek gro) de tar väl ett tag, så han ska kämpa så bra men han ( kommer väl aldrig vara den killen som då hon vill ha) han tänker, hon tänker så ska dom vara vänner dom känner att känsler..(na) ja dom finns inte längre för dom vet att varje steg dom tar ifrån varran att de de klipper deras band i bitar hon vill aldrig såra han men dom har insett att nått bättre är dom båda värda så han håller henne hårt sen går dom båda skilda vägar mot deras mål,...mot någon annans armar så låt ingen av oss kolla bak och ingen av oss stanna Hook X2 Hoppas det smakar /Ä
Tycker du skriver riktigt bra, och flowar bra i verserna :) Gillar när du blandar in lite sång i verserna! Reffen är en smaksak, men det e helt okej, den funkar. Dock inget "wow" lixom. Beatet är ja helt okej, låter bra, nåt jävla plippljud jag stör mig på bara. Annars fett! Men översett riktigt fet låt, dock i slutet när du sjunger direkt efter reffen gillade jag inte så mkt. Men helt klart bra låt! Keep it up! /Spiken
Hook: skulle skippat sången, det var inte så bra som ja vet du kan fixa de.Verserna ; sjuka sjuka. textmässigt var det helt insane också, sjukt bra!annat nice & skit : haha allt va skönt förutom hooken enligt mig, fortsätt leverera påg! Marius
Väldigt Sorligt låt! Jag kan förstå att varje kvinnanss hjärta kommer aldrig att välja den som mån hade hoppast på!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bara kärlek, tack så mycket!
tycker den va riktigt fet! bra gjort ängla
fosho
riktigt bra som vanligt Geff :) One / Malin
Du gör det tvärtungt ZIGGY !!! hahah keep it up brush
The big thumb up! :D Well done !
Graffare
2009-06-10 22:38
Är det mig du menar?! Hahaha just kidding whit ya! skönt beat! får mig o tänka lite på Old school spel som Yoshi's island på super nintendo.. Texten är nice, diggar ditt flow osv, hoppas det löser sig bro! / big up easymate
http://www.myspace.com/easymatemusic
SKITCLEANT! big up
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
riktigt bra! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Låten är tung absolut, hooken kan dock förbättras. Men riktigt sköna verser, de (inom parantes)-delarna i texten borde mixas lite högre enligt mig. De låga frekvenserna överröstar dem i mina monitorer iaf. Annars kan jag inte klaga på nått, tungt bro! BTW, någon har fastnat för samma teckensnitt som jag i bilderna ;) luktar så.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
fyfan va skön låt:) älskar texten <3
träna mer på sången den sitter inte riktigt tyvärr.. annars flytet i verserna var ju helt ok. ok text med. lite låg mix på accapellan? aye, beatet va drygt fan. tyvärr helhet 6/10
Allt är sant på internet.
Du skriver riktigt tung text i denna, riktigt jävla bra inlevelse, gilla denna låt som fan:) Denna gjorde du riktigt bra:D Beatet och texten var 10/10!! :) Pz ONe
http://www.znapmusic.com/farbrorgron/ shiiet denAjs-,-
fett nice ängla, denna sparas och diggas :) keep it up homie, peace!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Jag störde mej på sången i verserna, refrängen var lite trög, och i slutet av sista reffren var riktigt kasst, när du drog ut sådär, för du har inte den rösten ....
http://www.myspace.com/akaamusik
fan va jag diggar dina texter nu på senaste, de blir djupasre o djupare, de diggas! bra lagt som fan, flowet sitter fan hårdare än svärdet i stenen / Magna Yaboi
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
fett som fan, kul att det diggas, highlightswe - det är pga av mixen det ska inte vara sådär egenligen men jag hörde de inte förren nyss typ så det får helt enkelt vara så =)
vafan släpper du låtar utan att säga till för? Smörlåtar såhär är väl inte riktigt min kopp av té men du gör det bra. Det jag inte gillade så mycket var sångbitarna men ja du känner mig, jag är bara bitter som vanligt. haha keep shit up dawg D Dominus!
mhm
Då ska vi se. Reffen tycker jag att du kunde ha gjort lite bättre. Låter lite blankt till skilland från övriga låten. Tycker du har utvecklat din lyrik. Bra där. bra verser helt klart:)
Http://www.myspace.com/besononline
fett fett =) tack grabbar!!!
de här gjorde du fett man ! :)
Wow, det bästa jag har hört av dig!
Milen
Milen, kul att du diggar =)
Helt ok : ) ! skulle haft mer känsla i reffen . gilla att du fyller i med "skrik" i bakgrunden :) peace / Jonis
www.myspace.com/jonis016
Underbart Änglalik!
Jag kan det jag gör och jag är bra på det också!
Yeah man du blir bättre och bättre, Sången är inte 100 % ig Men den är bättre än förr iaf :P Keep it goin´
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Vi värkar ha helt olika smaker på beats:P Jag tycker inte om beatet, har inte gillat dem senaste beatsen du har kört på men det är ju en smak sak. Även om jag inte gillar beatsen så tycker jag att det du gör på dem blir grymt! Den här texten var jävligt fet & du framför den riktigt snyggt. Mixningen var också bra=) friend!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tungt =) tackar alla fortsätt kommentera
Ängla kärlek till dig, du droppa riktigt underbara låtar. Dina låtar får allt suddigt att klarna, Låten finns inget jag tycker är dåligt, texten underbar, flow flyyyter riktigt bra, rösten får en att rysssa. Du är verkligen född vid mickrofonen!!!! Ängla riktigt underbart!! never stop releasing songs!<3333 Kärlek Och Respekt!
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
jag uppar för min homeboy! Stay up son
mhm
änglalik släpper sällan skiit :D denna va det fetaste jag hört från dig helt klart!! jävligt fet låt mäin! bara kärlek! F.
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
tycker det lät riktigt bra detta:) sorgsen men bra text, djup !. gillar dock inte beatet. ibland låter de som om det är nåt tv spel haha. keep it up
http://www.myspace.com/quizze
A_to sånna kommentarer värmer djupt! Tackar filisof, Denci ma boy och plonning!
Producent
2009-06-13 17:49
Riktigt braa!!
http://www.myspace.com/bregeeochpour
ett upp på denna kanske =)
sist jag hörde dej va väl ett pa månader sen måste säga att du utecklas o blivit riktigt grym, men din sång röst är väl inte det bästa, Fred! :)
*ERROR*
TYCKER DENNA SKA BLI VECKANS GULD!!!
Du Borde Akta Dig Du Vet Vem Du Hamnar Mot Blir Bara Tyngre Och Tyngre Som Anna Book