För alla er som inte redan vet så är detta ett intro. PZ!. Lyrics:Intro Spela mig överallt du tar min skiva med en fet stereo pumpa den i fet bas! Yieah! Camaleon y CKZ MSU Yieah! Ref Pumpas i fet bas! Ca-ca-ca-ca Camaleon! För ni vet hur jag gör det! Pumpas i fet bas! Ca-ca-ca-ca Camaleon! För ni vet hur jag gör det! Pumpas i fet bas! Ca-ca-ca-ca Camaleon! för ni vet hur jag gör det! Ca-ca-ca-ca Camaleon! för ni vet hur jag gör det!Vers Jag sitter och dricker medans jag lyssnar på beatet som kommer ut från speakern lägger mina rhymes som får er att älska skitet! Jag kommer som en drog hoppa på detta tåg kom ihåg att med mig festas hårt! pumpa den i fet bas så att det känns så att det bränns min ingridiens har ingen gräns och den har en tendens att skapa turbulens så skaka till musiken och min potens Pumpas i fet bas! Ca-ca-ca-ca Camaleon! För ni vet hur jag gör det! Pumpas i fet bas! Ca-ca-ca-ca Camaleon! För ni vet hur jag gör det! Pumpas i fet bas! Ca-ca-ca-ca Camaleon! för ni vet hur jag gör det! Ca-ca-ca-ca Camaleon! för ni vet hur jag gör det!
www.myspace.com/chillizkingizz