I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spiken - Är Det Fest Eller?! (Ft. Bärsgrabbarna)

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-06-11 15:07

Tjaaaa!

Vad passar inte bättre i dessa studenttider än en fet partytrack?!

Med hjälp av några kära kompisar lyckades jag skapa denna, enligt mig, gungiga partylåt!

Återstår att se vad ni tycker, men vore kul om ni kollade in den & säger vad ni tycker :) Uppskattas mkt!

Den finns att lyssna och ladda ner på min myspace

Den finns som vanligt i spelaren, men sedan om du vill ladda ner den finns det i det översta blogginlägget en speedysharelänk där du kan tanka den om du vill det!:)

Hoppas alla får en riktigt fet avslutning/student!

Peace!

/Spiken

2009-06-11 15:36
haha fet :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-06-11 19:01
Tackar!

men sällan det är snålt med kommentarer här då...

Ryck upp er nu!

/S

2009-06-11 19:48
inget ja digga, tyvärr
Rappare

2009-06-13 16:14
vore kul att veta varför du inte gillar den, men kul att du kollade in den iaf!:)

men dött må jag säga...

2009-06-13 16:53
Beatet är fränt tycker jag :)

Refrängen, haha, vilken hård säger jag bara! Enda problemet är att när ni skriker "bärs" är alldeles för högt, volymmässigt.

Verserna tycker jag var feta, beatet passade din röst rätt bra.

Keep it up.
Hej

2009-06-13 17:37
har den sen några dagar tillbaka, som jag sa så är den riktigt tight.

flowet är tungt, och reffen mördar :)

PEACE
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Rappare

2009-06-14 00:19
tackar grabbar! :)
Kul att höra!
Hypnos, reffen där vi skriker bärs, grejen va att jag ville att det skulle bli mäktigt men kanske överskattade den lite när jag mastrade skiten... hahah my bad! Men kul att du gillar!:)

Jungsb: Roligt att höra att du gillar, du har ju sagt det men alltid kul!:) Tack :)

Nån fler?:D
Rappare

2009-06-15 15:15
tråkigt att man måste bomba folks gästböcker för att få lite kommentarer men så är det väl antar jag ;)

Rappare

2009-06-15 21:27
stryp mej långsamt ;D