|
|
|
|
|
mike&RK - Alla stigar leder fel.mp3
Shuue, ny track är ute me mike!
Alla stigar leder fel
Upplägg på låten: intro: båda vers1: mike reff: båda vers2: rk mix: mixa varsin vers, sleez mixa reff och intro! BIG UP beat: något sinima beat
ifall jag skriver ni ska kommentera så kommenterar inte en enda, så jag låter de bara va, lyssna och SKIT I att kommentera era fuckers, vi klarar oss ändå.. lyssna bara..
vi visar galet i norrland!
peeys
www.myspace.com/robinkaresound
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
FÖRST :D Jävlar, hur gammal är han Mike egentligen? :p Digga hans röst iaf, även fast den lät lite liten :D Han flowar på bra genom sin vers :) Reffen satt ni bra, lät nice (y) RK's vers, me love long time :D haha, men det lät riktigt bra Robin, fortsätt så :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
riktigt nice låt .Mike låter ung hehe skön röst bra vers. RK lägger de bra. reffen helt ok
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
|
|
|
Om jag får säga de så hjälpte jag mike lite med att mixa hans ;) men iaf.
Mikes vers: Har sagt det på msn, men denna e tung som fan, bland det bästa du gjort bror!
RK: Aldrig hört dig förr, men din var tung den me men mike la det fetare =) din röst är mkt speciell ;D
Keep it up boyz!
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden!
www.fillson.blogg.se
|
|
|
tack för kommentarerna grabbar :)
|
|
|
AJ AJ AJ AJ mike du leverar galet ! fett tung text flow! damn, vill se dig knulla varenda kotte här på whoa inom en snar framtid! Kåre brrrrääääh! säger det boow vikken text du slänger upp svär du blir galet mkt bättre med allt textmessigt blir bara djupare, jävligt tighta rhymes oxå! shit vikket spår :D
beatet kanon bra val! kickat på det oxå.. det gillas! =D
upp för denna, jävligt fet bois, mike hör av dig ;)
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
|
|
|
tackar peeps =) kul å höra! sofiespets F16Jävlar, hur gammal är han Mike egentligen? 13 :D mer?
Käft
|
|
|
Mike är jävligt bra :O :)
|
|
|
uppupp:D
|
|
|
riktigt fett dudes, keep on rockin rollin :D
pzzz
jag är inte hip men jag hoppar ändå!
|
|
|
Mike var riktigt fet, skön dialekt också
Rk la det fint men diggade inte
bättre vara ökänd än okänd
|
|
|
fan va snålt med kommentarer, FUCK WHOA
|
|
|
lyssnade på 2 sekunder av mikes vers, han lät som en 2åring. skitdåligt.
Blunted in stockholm
|
|
|
ait, vissa hatar andra gillar... thats it
mer?
Käft
|
|
|
asså mike du låter ung, men daaaaaaaamn boy? Helvete, utan att överdriva, fetaste 13åringen i sverige! Riktigt jävla... haha helt stum... bra!bra!
Rk riktigt bra oxå :) Fet låt grabbar, riktigt fet låt!
|
|
|
Spiken91 tack! riktigt kul o höra =)
upp! :D
Käft
|
|
|
det låter nice från er båda, dock gillar jag inte era röstar tsm i reffen, men smaksak ju.. tkr dock mike var bättre i låten, upp upp upp !
|
|
|
tack för kommentarer bwooois :D upp!
|
|
|
fan mike du e 13 bast o man hör att du kommer bli bra, kör på din röst som du har och flowet e fan bra, mixningen kommer me tiden och texterna också!
RK du har sjuk röst ju! , du har flowet som är okey, och som jag sa om mike så kommer allt de andra sen, kör mer låtar ni två så utvecklas de till något bra sen :)
/ Magna
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
|
|
|
Haha magnaa vad menar du med sjuk?:D men tack för kommentaren, det värmer !
|
|
|
mike, fett skön röst asså, jag ryser ;) bra text, bra flow, det är liksom bra ! =D
RK , aldrig hört med det låter bra (= , dina beatstop kunde du skippat ;)
bra låt boyys, keep it up! pz /ya N
|
|
|
haha asså att den e mörk o om du fortsätter o använder den på rätt sätt så kommer de blir fett sen asså:)
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
|
|
|
Magnaa P20 aight:D:D tack så mycket!
|
|
|
Detta lät najs, tycker mike la det fetast, jävlar vilken röst RK har, mörk som satan :P
|
|
|
tack grabbar!=)
upp igen!
Käft
|
|
|
fet låt, tyckte era röster passade bra som fan i introt och reffen, mike hade fetare vers dock, keep it up & pz!
|
|
|
tackar HawkeN^
sista uppet nu, mer comments whoooooooooooa!
Käft
|
|
|
Börjar låta bra nu robin! :)
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
|
|
|
Woaw. ;) riktigt fet mayns :D Mikemikemike you know what i like about you ;) young and Sweetnes with a perfect vocal of the voice, ;) keep on och dunka fler låtar tillsammans dudes, Xtrazie, du har skön röst. diggar den , bara att jag vill ha mer gung i dig, fick mer feeling i mikes vers. men som sagt, keep on, sluta inte dunka ba för människor hatar ;) Peayz
dä ä näääjs brur!
|
|
|
Fet låt första killen la det fetast om ja får säga de själv :) Kepp it on
http://www.myspace.com/peppeboah
|
|
|
tack för alla kommentarer:) sista uppen nu sen får den dö!
|
|
|
hör inget av vad han mike säger... han rk är flera gånger bättre
Rapmusic is NOT dead !
|
|
|
tack alla :)
|
|
|
FestimGashi hör inget av vad han mike säger... hahaha, mannen du måste fixa hörseln, pajas
Käft
|
|
|
inget prblem med min hörsel, problem med din mesiga röst... suck, man blir trött på småbarn som alltid måste ställa sig i försvarsställning så fort dem hör kritik. jag tycker du är kass, acceptera de!
Rapmusic is NOT dead !
|
|
|
jag accepterar det? haha.
sista uppet sen får den fan dö!
Käft
|
|
|
jävlar, 13år?! det är riktigt bra! :)
båda lägger det fett, bra texter o bra levererat.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
tycker mike är grym för att vara 13. texten är ju fett chill fortsätt med det :) Tror din röst kan bli riktigt riktigt nice när du blir äldre och mognat lite
rk, diggar inte dialekten (även om man inte tänker på den så mycket hela tiden men ibland) men alla har vi ju olika. Men versen är chill :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
softlikeapillow, se inte ner på en äkta norrlänning sådär, haha! ; ) skämt och sido! tack för kommentaren!
|