Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Som jag sa, tyngsta jag hört med dig, blir bara fetare och fetare big up mannen! peace
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Rikigt härlig! Keep it up bro! KÄRLEK!
Whoa?..
Damn ! Detta va överfett faktiskt ! Bäst hittills utan tvekan! Ända ja kan tänka mig är lite mer reverb eller liknande på reffen .. Lite mer flyt i ljudet .. Men den va riktigt skön ändå :) Nice one ! (Y)
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
Tugnt....
Varje dag är framtidens historia.
ABOOOOOOW mannen! ey ey eeeeey! denna sparar på plats mäin! shii detta va bland det fetast jag hört av dig jävligt galet spår! känner mig alltid i dina texter.. har en plan hör av dig på msn senare bwwoi!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Tack så mycket! Kul att ni gillar den Haha Filosof, har du en plan? Jo jag hojtar på msn. Pz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävlar va tungt beat!! "Det var min son som visade mig vägen ut" - Rysningar, så jävla tungt, ska lyssna på den mer så får du mer propps robin, fett!! Jonis gjorde de hur grymt som helst, peacee!
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Tack Willy! Kul=) Det uppskattas;) Någon mer? Pz! Rob.
Tycker den var fet! Som nån sa, Robie blir bara bättre och bättre :) Diggas!
Hej
sjukt skönt beat Robie lägger det riktigt bra, vissa ord som jag av nån anledning inte hör men det är din stil och jag tyckte båda verserna var stabila Jonis la en riktigt vass reffräng en riktigt nice låt
bättre vara ökänd än okänd
lät bra ;) älskar denna sample, råfett beat
Producent
2009-06-13 20:49
Nu ska vi se :) helt klart bästa me dig robieboy mer sånt skit ! hur gammal grabben
:)
Riktigt bra Robie :) Diggade Jonis som fan, skön röst :)
upp!!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Tack så mycket! Jävligt kul att ni diggar låten & att ni tar er tid att skriva:)
bland det bättre ni gjort defenitivt! sången kunde varit riktigt fet om det hade varit lite roligare mixningen men det var coolt ändå :) Slash DYS
"Disturbed Vibes Basement" www.myspace.com/dysmonia
Tack! Kul att du tittade förbi & lämnde spår efter dig
Fyfan, blev tårögd på texten. Diggar dig fan :)
aooowh, sköööönast! ;o PEACE!
Abow bror riktigt jävla tung asså ;) Jonis lägger en feeeet reff. å du kickar feta verser Keep it up bror / Liri
tungt fan, riktigt fet lyrik!!! kommer pumpas!:) peeeeace!
Gillar den verkligen lyssnat på den flera gånger! Jonis reff är verkligen övertung, gillar hans "egna" röst, riktigt fett!
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Fett aså:D lägg upp lyrics iaf du har på Datorn. peace
Tack så mycket! Kul att ni gillar låten, det uppskattas värkligen=) pz!!
Du har gjort bra låtar Robie men det här är nog fan den bästa! så jävla tung
Dahlgren
Thanx!
Shu, texten va bra men flowandet va sådär lite bättre flow o låten hade varit 100. men fortsätt leverera! peace your boy vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
Tungt
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Detta var bra mannen! Kul att höra att det går bra för dig. Barn förändrar än väldigt mycket som person:). Tycker du förmedlar det du vill få ut väldigt bra i låten. Jonis la en bra reff med helt klart. Detta är nog det bästa jag hört med dig!:)
Http://www.myspace.com/besononline
Tackar tackar grabbar! =)
bra jobbat fan, Rappen var bra låter som det brukar låta från dig robbin. Och reffen var nice, Joniz gjorde riktigt bra ifrån sig. blev faktisk lite förvånad. BleSs
Tack Nobel!
bra somfan mannen :)
Tack!