(video) Prendel- Lägger en andra vers på sr metropol
Tja jag droppade en vers när alla som varit med i The MC på Sr metropol fick komma och äta tårta och rappa. Glöm inte att lyssna igenom alla bidragen till tävlingen och rösta på din favvo :)
www.youtube.com/prendel
Först ;D fan va nicEEEE!!!!!
Varje dag är framtidens historia.
Inet dåligt ;)
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Gilla förra mer, men det var tajt
helvetes jävla snabbt , fett!
Borgan ..
Promotor
2009-06-13 01:02
Helt sjukt flow du har!! Du har min röst! Vart röstar jag?
kolla på startsidan på whoa :)
Och glöm inte att köpa skivan "Prendel & DanyH- Framtidens historia" på söndag :)
Kommer finnas att köpa på
Länk till http://www.prendel.se
www.youtube.com/prendel
VAA kommer skivan om 2dagar !!:D:D:D:D fan kommer köpa den direkt ! Detta kommer bli najs dag !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-06-13 04:03
Tycker den var mums
time isn't wasted when you're getting wasted .
Graffare
2009-06-13 04:16
wtf, varför är inte Dany's vers med? Du säger ju på slutet "Kommer dany på samma beat nu eller..."
-
jodå men han ville inte lägga upp den, beatet gick för snabbt så hans vers gick inte att genomföra så bra då. beatet var för snabbt för mig också :) men det märktes kanske pga mina tabbar
www.youtube.com/prendel
Tight!Spoiler När fan kommer The Larssons musikvideo?!
Hej
Riktigt fet! Du tappa bort dig lite här och där men de gör dig bara mänsklig ^^ Skivan måste köpas! :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
mmm smarris, skiva om två dagar? hoppsan mycket skivsläpp hit & dit från alla håll, håller utkik!
The thing is, we cant separate our feelings..
snuskigt bra jobbat, lite kul när du tappade dig men det är inte konstigt vid den farten. BRA JÖBBAT. hur gick det med helno-"beefen"? ;D
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Promotor
2009-06-13 16:07
Röstat! och jag undrar när man får tillgång till snippet på skivan?
Sjukt nice asså :D
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
tackartackat snippeten kommer upp imorgon kväll :)
www.youtube.com/prendel
Graffare
2009-06-13 21:07
Snabbt eller inte, det lät bra, visserligen var det kanske liiite pinsamt med tabbarna:P Men tycker endå att Dany's vers ska upp (a)
-
han sa att jag inte fick lägga upp den
www.youtube.com/prendel
Producent
2009-06-13 23:48
Soft prendel. Kul att det går bra för dig (=
Jag är faran som lurar i natten!
shit vilket grymt flow ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
va e de för orginal låt med kid colt?
Http://www.myspace.com/besononline
vart kan man höra dom andra bidragen? sjukt tight btw ! :)
fyfan alltså, behövs väl en höghastighetskamera för att bilden ska kunna matcha ljudet, helt galet =)
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Galet snabbt Prendel ! :) (Y)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Galet fett ska nog beställa skivan soon!
du that :) skvan är ute nu, kolla in www.prendel.se
www.youtube.com/prendel
Helno Beef ? Va e de ja missat ? Feel Mee inn
bra skit måste tilläggas (Y)
tack :)
www.youtube.com/prendel