I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Iffectz - Shot Inna Yuh Head (DMS Diss) Ft. Poeteek.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-06-14 00:37

Iffectz - Shot Inna Yuh Head (DMS Diss) Ft. Poeteek.mp3

Shuuue!
En diss till DMS med Iffectz och Poeteek uppe!
Vi kickade på samma beat som DMS skulle köra på mej mot.. Han valde beat.

http://www.speedyshare.com/946813665.html

ItoDehZ says:
Nja, pallar nog inte, varför tkr du?

Erik says:
men, vafan han är ful. det räcker

Stay Real Classic / Iffectz & Poeteek

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-14 00:48
Ooooh intressant!

Poeteek!: Gillar att du körde både svenska och engelska, Funkar faktist bra på svenska också men inte lika bra som engelska!
Du lägger engelskan redigt tungt!

Iffeeeectz: Diggar din känsla, Aggresiviteten i rösten det är riktigt najz!
Dock har jag lite svårt att översätta texten hehe hade varit tungt med en text på denna!

Bra grabbar! Ni knäckte...

Peace! / J.L
You don't know what you got, until you lose it.

2009-06-14 01:45
hahahahah.
IFFECTZ; FINNS INTE MYCKET MER ATT SÄGA?
Har inte gjort någon diss och poeteek ?? Vet du varför du dissar mig ens?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-14 01:46
gav william några freestyle bars över msn, hahah!
Take it easy

2009-06-14 08:17
Rätt så najs, dock tror jag att du kunde lagt det bättre.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2009-06-14 11:00
DMS, dissar du honom dissar du mig ;) Iffectz is TASQ affiliated! n u should just keep ya mouth shut n swallow, cuz u done fucked up ;)

2009-06-14 11:38
Jobro, menar du mej (iffectz) ?
Jaaa jag pallade inte spela om allt gjorde det lite snabbt, hörs nu att det märks. Tack!

2009-06-14 12:52
DISSAR? Är du bäng elr?
Enligt mig är jag och iffectz polare för fan :s För mig var det på skoj hela tiden.
Vad fan är problemet

2009-06-14 14:38
tyckte du var tyngre willie (: mixningen kan dock bli bättre.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2009-06-14 15:03
Det var Eek som mixade, och han kan inte det så jättebra du vet hehehe, han är bara mc ;)
Väntar på svar från dMs idag :D