tjo, tänkte droppa ngn rad med feedback :) som poet-eek sa, som träna på accenten, uttalet alltså. men sen ser jag även ett annat stort problem. ibland så verkar de som du bara tar en rad för det rimmar utan att det egentligen ens passar in? ex på detta; "I, am, number 1, yes i am number one! u say u are better then me? u aint a problem son i let u call the shots, no mather if its dark or noti am my fathers son! " det där känns bara som du inte kom på ngt annat. för jag ser inte att ngn koppling alls till det andra? försöker "read between the lines" men jag finner inte det... sett flera såna, där du slänger in ord som ja inte riktigt tycker passar. så OM detta stämmer, så får du tänka på det. blir du tight på engelskan så blir de tight annars, diggar rösten, och uttalet när det är rätt låter fett! Keep it up :) kika gärna in på min tråd o droppa! "Dizzy - years got by me" heter tråååden :) HOJJT!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89