I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hannes - Sommar

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-06-16 12:55

Hannes - Sommar

Tja nu kommer en sommar låt vart väll sådär men som sagt kan inte mixa bra hehe men den vart okej

ha en trevlig sommar från mig alla glada whoa folk :)

MVH//Hannes

Länk till http://www.speedyshare.com/124707764.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-16 12:59
föresten det är ett freebeat av bluestocks, skönt som fan :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-06-16 13:43
du har ett jäkligt skönt flow. jag diggar allt med det här. riktigt skönt :) Keep on rockin' :)
dä ä näääjs brur!

2009-06-16 13:48
tackar som fan värmer riktigt mycket yes i keep on rockin :)

upp vill gärna ha fler synpunkter :)

2009-06-16 13:48
Bra flow , men inlevelsen , du låter så sur/ledsen!
Det är ju sommar :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2009-06-16 13:51
låter jag sur? hm det var inte min mening isfåall :S
Rappare

2009-06-16 14:00
Han låter ju kanon!:P finns inget hat i det här!:D mycket kääärlek och respekt! :P
var väll lite här och där då du rappa för fort. och rappa för sakta. men vafan:D Sånt rinner ut ur tiden så småningom :D jag säger fortfarande, KEEP ON ROCKIN' :D
dä ä näääjs brur!

2009-06-16 14:03
thanks man japp jag är fortfarande lite förkyld så håller på att friskna till kanske är orsaken till att det låter som det gör men flowet är helt okej tycker jag hehe :) jag är nöjd iallafall yes det är det det hanslar om sprida kärlek ingen jäkla hat propaganda utan jag fungerar som så att jag har respekt för alla människor som visar mig respekt :) så tack än en gång :)

2009-06-16 14:19
tycker de låter schysst mayn!:)
Http://www.myspace.com/besononline

2009-06-16 14:22
tackar mannen värmer :)

2009-06-16 19:03
låter bra =) du skulle ha haft lite mer känsla på orden bara som nån sa tidigare i tråden det e ju sommar =)
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se

2009-06-16 20:06
okej jo jag vet det vart sådär med känslan men har vart förkyld och så hehe så vågade inte ta i tillräkligt :S men men det kommer mer :)
tackar som sjutton :)

2009-06-19 00:48
naaajs låt ! :D röstläget borde ändras lite bara :) flowet är bra och texten