JoshaN - När du går ner ( ner ) Ellluuuu!Ny låt maddor fakkors!Detta är en cover på Flo Ridas '' Right round ''Hoppas de gillas å tyck nu till! :)LåtenMixning: JagBeat: Flo Rida - Right round instrumentalRap/sång: JagText:Intro:Du får mitt huvud att snurra runt runt.När du går ner, när du går ner ner.2ggr:Vers:Nu låser dörren å går ja har ställen att se ja har ställen att gå på.Tittar på klockan de börjar bli sent å ja stirra på brudarna ( åååh )Här ser ja läppar som glänser å brudar som vill å dom vet att dom kan.Brudar som vill ha en tvätt äkta ( man ) förlora din oskuld se de som du ( vann )Känner de på mig, pengar i fickan bränner så ja tänder på brudar.Ja hoppas på rea vill ha en utan ingenting eller någon där strular.Vi kan ju dansa, skiter i vikket vi vet hur de slutar.Inget sånt trams du ser mig när du blundar.Öppna din mun ( låten fyllas me ungar. )Reff:Du får mitt huvud att snurra runt runt.När du går ner, när du går ner ner.2ggr:Outro:Ja vet att du kan å ja vill du går ner.Ja kasstar runt pengar å du vill ha mer.Ingenting stoppar dig när du går ner.Nu går du ner ner..2ggr: