det är sommarkväll, klockan är kanske tolv några röker ur en holk och några spelar bara fotboll vi dricker öl, tar det lugnt o snackar på sådär värmen ifrån elden kommer inombords o värmer min själ ja svär sommaren är sjukt bra.... ...känner inget obehag.. dags att tagga hem, klockan börjar pricka två börjar gå men stannar upp för jag ser en tjej så jag står kvar och tänker vem är denna lilla flicka? vi skrattar och pratar, i timmar o visslar det är något speciellt, hennes blick hennes skratt jag blir varm i hela kroppen, fastän det är mörkt o natt jag frågar henne vill du följa med hem till mig hon svarar klart jag vill, klart jag vill följa med till dig vi cyklar ända hem, lägger oss under täcket jag värmer min skönhet, vi somnar i sängen. REF] duvet att jag saknar... jag vill tillbaka.. blomman som vissnar, kärlek som tristnar.. jag gråter av tanken att det aldrig blir vi två men med känslan och tiden, så börjar man förstå jag vaknar under natten, av att det är ganska kallt jag kryper intill henne för att få kroppen att bli varm mina känslor inombords börja stiga till en ny nivå och jag får, om jag vill, men hur kommer det att gå? när jag vet att, jag brukar spela korten fel när jag ler så ler du, då ler jag bara mer o mer vi vaknar klockan tio, kliver upp och tar en macka vi snackar ganska mycket, (hoppas hon kommer stanna) hon taggar hem efter några timmar, addar hon på msn vi snackar flera timmar, det kändes bättre sen vi snacka flera dagar, veckor allting flöt på efter några månader, så var vi inte bara en, utan två som jag sa då, det här är allt jag vill men sjukt att tiden går så fort, att man inte hinner blinka till tiden gick för fort, 11månader var slut och jag tackar för vår tid, underbara kära du..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.