I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lizen ft. Krille - Du behandla mig fel

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-14 00:58
Riktigt fet reff. Galen text och flow på den.

Verserna var lite tråkigare. Kändes inte så attitydsfulla, men kanske väldigt personligt så ska inte döma så hårt. Sen lite off-beat ibland fick jag för mig (framförallt sista versen?). Men det var inte dåligt iaf. Sen lite låga accapelor. Men helt klart godkänd text, och den är nog väldigt personlig, så inget att döma liksom.

Men som sagt, REFFEN!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso

2009-07-14 12:30
Denna var faktist riktigt bra:)

Har faktist inte hört dig på jätte länge lizen.

Men keep it upp.

Kan vara det att ja inte hänger på whoa mycket längre hehe.

Men kanon bra asså(Y)

ha de bäst
Peace
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 ||
Studio 013

2009-07-14 12:40
Fett flow på han Krille, dock höll inte verserna för mig.. Det blir för segt, känns som du skulle bouncat lite mer på detta beatet.. Inte hela tiden kanske, men på vissa delar. Så det blir lite mer variation & roligare att lyssna på:) Tråkigt med ljudet, fixa nytt. Sen vill jag höra dig gå loss på nåt crazy beat Lizen.. Istället för sånna här lugna grejjor!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-07-14 12:44
tack så mkt för kritiken. jag jobbar på ny mick, ska kika runt lite, o så får ja snart lön så då bär det av. ni ska få nåt crazy, vänta bara ;)
www.myspace.com/lizenmusic

2009-07-14 13:22
Du kan höra av dig innan nästa släpp om du vill ha Mix & Mastering :)
New Generation of Music
Mix&Mastring: 100kr/låt
Inspelning: 100kr/tim