texten för er som vill läsa... : det finns saker som gör mig glad saker som jag vill ha fuck dina tuttar gumman vänd dig om o ge mig din bak spela inte dum du hörde vad jag sa behåll tröjan på bara jeansen åker av är en göttsnubbe kanske märks 2 timmar på sminket men kollar ändå bara in ditt ass vad vare du hette? förlåt blev distraherad en tiz gick förbi o jag vill ju bara ha mera inget illa menat, men göttar gör mig knäpp en tung tiz o du kan ha mig som din maionett okej lite överdrift, men du hänger väl med jag behöver inte ta bara jag får se! inga sillisar inga tuttar inge plast bara äkta vara gött får mig falla pladdask (smack) daskar lite lätt på din tiz tunga göttar överallt måste va i nåt paradis Reff 2ggr: Abow vilken tiiiiiiiiz Abow vilken tiiiiiiiiz Abow vilken tiiiiiiiiz Den är fast den är rund den är fett med fin ! det kan låta lite desperat men d e inte så d ligger till sluta spela du vet att din gött egentligen e min sätt dig här på mitt knä vill viska dig en sak (a?) ne ville bara känna din bak är oblyg av mig, säger va jag känner för jag lovar o svär jag är en grym rumpmassör mina händer är som gjorda för att ta på den och om du har pojkvän, vill bara ha baken du måste ha varit en duktig flicka när du var liten ätit dina grönsaker, växt upp o format tizen eller har du bara allt i dina gener stumpan vart är då din mamma? om du har, har hon också rumpan ne men seriöst, skiteri dina bröst c-kupa ingen gött d bara meningslöst nu e d solklart va lucifer föredrar har ja haffat ditt nr har jag diggat din du vet vad Reff 2ggr: Abow vilken tiiiiiiiiz Abow vilken tiiiiiiiiz Abow vilken tiiiiiiiiz Den är fast den är rund den är fett med fin !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.