[AUDIO] Ålltzen - Vad gör du nu ikväll? Länk till http://www.speedyshare.com/174664692.htmlBeat: LeontinText, rap, mixning: ÅlltzenTEXTENFörsnackREF:Minnena är vagaDem finns där när jag vaknarDet är kinden din jag saknarVad gör du nu ikväll?VERS 1Jag är ringhostig i halsen, för jag söp igårFörlåt för jag va falsk och för jag bara öste påFörsökte gå, förlåt jag trilla i en nässelbuskeFörlåt för du tog taxi, för att du fick lämna bussenUtslängd från puben, vakten var en besserwisserJag vakna på lasarettet hoppas du är ledsen killenMen jag är hemma nu, flaskorna dem gör mitt golvJag är kanske redan såld, såld, såld, (Men vad gör nu ikväll?)Jag pallar shi mer, jag måste ringa henneMinnas hennes sköna stil och fina händer (Vad gör du nu ikväll?)Hon sitter säkert med en kompis och ba´snackar skitÅ jag vill inte mista dig, inte ha ett fucked up livJag måste be dig om förlåtelseMen jag måste bara våga det (Så vad gör du nu ikväll?)Mitt inre är ju skändat, jag skäms som in i helveteI helvete, I helvete (Så vad gör nu ikväll)REF REF REF REFVERS 2Jag samla mod och ringde henne kvällen efterJag skippa lunchen den dagen men även efterrättenJag var nervös och visste knappast vad jag hetteSkulle jag klara testet? Att fråga: (Vad gör du nu ni kväll)Hon svara snabbt, ” upptagen med andra ting ”Men hon lät ju ändå glad och för stunden för fan ganska piggAndas in och ut och kanske var jag nästan näraJag lovar dig i rätt förklädnad (Så träffas vi nån kväll)Vi la på luren, jag var glad, det kallas bombenJag ska resa mig och vinna stort nu i den andra rondenSkulle aldrig slingra mig som hala anaconderFör jag är f-cking Ålltzen, och ni vet ”ja é toppen”Trodde jag i alla fall, träffas veckan efterFramsteg gjorde jag, och ni vet att det kändes bättreTrots motgångar och andra petitesser Var frågan jävligt lätt för ”Va gör du nu ikväll?REF REF REF REFVeckan efter låg jag ensam i min kalla sängSkämtade ju för mig själv, ”Vad gör jag här i kväll?” * 2Hoppas ni gillar.. ni kan ju hojta här i så fall! ha d fett
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?