[Audio] Änglalik - Åren går förbi yo ett ny gammalt track som har legat ett tagtog mig tiden och mixade den i brist på något annatfinns säker någon som diggar, själv vart jag inte särskilt nöjdAccapella: ÄnglalikMix: ÄnglalikTANKA HÄR!lHook: Äåren går förbi men kommer aldrig glömma dig...för du är änglalik så säg mig (kan du säga mig)kommer du nånsin kunna va stolt över din sonjag har sabbat allt jag har utom kärleken mellan oss tvåVers1kan bara tacka för du bar ju mig i månaderföddes till världen med orden lilla ängel det ordnar sigo vår familj det var misär som rann i blodethade inga pengar mamma fixa ändå mat på bordetför bakom varje människa där står alltid en mammasom älskar dig vad som än händer och vart du än hammnatså när jag faller står du redo där med handen handendärför har jag dig tatuerad i hjärtat över armenså lyssna mamma var du lycklig när du vänta mighämta mig på dagis o jag vet du vet jag älskar digoch mitt artistnamn ja det stal jag från min moderför du är änglalik mamma bara tro migHookåren går förbi men kommer aldrig glömma dig...för du är änglalik så säg mig (kan du säga mig)kommer du nånsin kunna va stolt över din sonjag har sabbat allt jag har utom kärleken mellan oss tvåVers2för många gånger som jag vaknat upp och tänkt på dighur skulle va med en pappa som fanns där och hämta migpå dagis på fritis eller hos nån kompsinte träffat dig på 18 år det klart de känns så konstigtnär du ringer på min telefeon jag bangar urtrycker på upptaget eller bara stänger av min lurför jag vill inte höra dig snyfta din fittahur kan du lämmna din son utan ett öre i sin fickamen inga tårar ska slösas på dig igen min vänså när du är borta kommer ingen ängel och hämtar digför du har sabbat allt rymmde från din enda sonryggen kommer va de sista du ser när jag går ifrån
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?