I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gudde & Atle- Låten om tuttar (Musikvideo)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-06-25 00:01
men sprattel , Du har la aldrig sätt bröst i hela ditt liv, därför du kör sånna omogna kommetarer att de är "småbarns" bröst, klart att dom är 18+ annars skulle dom aldrig filmat ... Idiot säger man baaah...

Men upp till låten : Låten är najs o sånt, riktigt fint flow, diggar bådas verser, Och Reffen ! Damn man

videon är så klart bäst, prendel har gjort den (MIn idol) haha :D<3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-25 00:06
haha tack! :) Prendel är Bäst! :)
Spades är så jävla keff Hahah!

2009-06-25 00:15
Känns som visa hatar bara för att dom söker fel och vill hata inte för att det är fullt så kasst som dom säger. oj det där låt krångligt
Men jag tror att, ska man klaga så gör det på ett moget sätt, annars blir du bara en fis i rymden.

Men skitkul att många digga !! :D
www.youtube.com/prendel

2009-06-25 00:33
jag Känner typ prendel lite(A)

2009-06-25 00:38
Ska försöka komma med en mogen kommentar då:)

Först och främst: Sen Prendel släppte sin låt/video "älskar att vara tjock" så har jag diggat honom. Inte för att han är den bästa rapparen, mest för att han är den han är och allt han beblandar sig i blir roligt och bra. Alla videos ni/du gör blir bara bättre och bättre. För varje video så höjer man alltid ögonbrynet snäppet högre. Även med musiken.

Atle har jag aldrig diggat. Kan väl bero på att hans "stil" (som han själv inte uttrycker som hiphop) är för "mesig". Du rimmar konstigt. Du pausar mellan raderna. Wzup med det? Och med en paus menar jag att du fade:ar ut beatet och typ slutar rappa i 1-2 sekunder. Det låter hur dåligt som helst och den typen av "genre" passar inte in på hiphop, så varför posta i ett hiphopforum? Eftersom du själv inte anpassar dig efter hiphopen så borde du kanske ta och uppsöka en annan hemsida som passar just dig och din musik. Jag hatar inte. Jag är bara ärlig.

Gudde:
Hört han ett par gånger. Helt klart mycket bättre än Atle men samtidigt inget jag gillar. Rimmen är ibland så krystade att man önskade att man aldrig startade låten. Din "sång" är inte mer än OK. Den funkar, liksom. Samma med rappen och flowet.

Visst.. ni tillfredställer en viss publik, men det borde inte postas på ett hiphopforum. I alla fall om själv anser att ens musik inte är hiphop, utan bara "musik". Du/ni borde posta era låtar i Rock, pop & annat.

Allt från mig.

2009-06-25 01:31
anna_m_maria vissa gillar regel rap å vissa Gillar bra musik en smaksak :)

2009-06-25 01:40
Men frågan lyder ju fortfarande: Varför ligger din musik i hiphopdelen då?! :)

2009-06-25 01:42
Iam hip hop!!:)

2009-06-25 01:47
jag saknar svensk hip hop!

tänk bara när blues, petter kom med deras första skivor, då kändes det äkta.

nu är det mer lekstuga över det.

skiter om ni hatar mig och mina åsikter.
men svensk hip-hop har fuckat ur totalt.

okej flickorna i videon e 18 år, men hela videon känns så jävla "fjortis"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-25 01:49
en Liten sak bara! Jag skapar inte rap, jag skapar musik! så skippa dina keffa kommentarer om vad som är äkta & inte!

/Atles profilsida

Iam hip hop!!:)

Älskar dubbelmoral. Och för att svara på ditt inlägg: Nej, du är inte hiphop. För om du skulle vara det så skulle du inte göra denna typ av musik.

2009-06-25 02:06
skriv i min gb om nån har några personliga frågor. där kan jag besvara allt :) god natt all! :)

2009-06-25 05:05
Haha galen musikvideo!
Hej, Träffat Jacob?

2009-06-25 10:51
skippa allt jidder nu, Låten om tuttar är en party rap låt därmed PUNKT.

jag gör rap/hiphop/reggae/rock vad jag vill, altså finns ingen stämpel på det men låtarna hamnar i detta forum pga att vi tycker det passar, och vi brukar få ganska bra resons här! vilket vi fått nu också förutom några små rötägg som vill jiddra!

Tack alla som kommenterat videon på ett moget sätt! ni andra ignoreras from NU =)

2009-06-25 11:03
hahah denna var nice :P

2009-06-25 11:41
dålig låt, fet video. som någon sa, ert mål verkar vara att den här ska komma upp på ZTV eller MTV?

2009-06-25 12:15
jag vill se porr stjärnor inga jävla små barn

folk gillar ofta bröst

men inte när 20åringar gör en video med små flickor

tog ni ID, ha ha ännu mer peddo varning

ser självklart att det är fjortis som hänger på eran fest

Skärp dig förfan, klart att ingen är under 18 som är med i videon,
Btw, om du vill se porrstjärnor och inga ''små fjortis bröst'' så är det klart att du inte får nåt IRL .. Svensk hiphop är fan inte död, bara vissa personers hjärnor .. Host host nämner inga namn 'sprattel_orgasm' host host
''Televison - teacher, mother, secret lover'' - Homer Simpson

2009-06-25 14:50
BRAAAA SKIIIIIT!!!!!!! videon var fett nice tummen upp !!

låten lika så det vet ni !
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se

2009-06-25 14:57
Ok låt och helskön video..

Om någon tror att det är brudar under 18 med så har dom helt rätt,.. kände igen 3 st som är 92or..

Rappare

2009-06-25 16:06
Videon gjorde låten bra och det var nog mest för Prendels helt otroligt korkade men underbara humor.

Låten kändes annars ok, men ingen banger
Aii
Rappare

2009-06-25 16:48
Jag brukar lyssna på låten ibland hehe (y) och jag har väntat på videon det var värt det :D Härligt bra
http://www.stanislav.nu

2009-06-25 20:36
Tack Stanislav =)

2009-06-25 21:04
Om någon tror att det är brudar under 18 med så har dom helt rätt,.. kände igen 3 st som är 92or..

Nu blev det intressant!
Men.. Alla vet att kvinnliga nittiotvåor är slynor, nothing new there. Dock lustigt att Atle, Gudde, Prendel och allt vad de 'ansvariga' heter tog med dom i videon..
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-06-25 21:36
nu blev jag lite ägd. men skönt att de inte var 13 bast iaf ;)
www.youtube.com/prendel

2009-06-25 21:47
Hmmm, om det är något du visste sen innan (vilket jag utgår från att de gjorde då jag antar att ni inte bara släpade in brudar från gatan) så känns det lustigt att ljuga om det på whoa.. Och om det dessutom var nån av de som flashade tuttarna så.. Usch-usch :(

Hebefili hit och lolitakomplex kombinerat med voyeurkomplex dit! Det är så man blir gråtfärdig.

2009-06-25 22:34
skönaste videon :D:D:D:D

BJUD PÅ BRUDARNA:))

UPP!111111111
 http://www.znapmusic.com/farbrorgron/

shiiet denAjs-,-

2009-06-25 23:24
nejdå inga från mitt område fick koma hem till mig
www.youtube.com/prendel

2009-06-25 23:49
Fet!
http://www.myspace.com/mrkumlin

2009-06-26 00:08
Prendel och Doktorn är sjuka, då vet vi det! :) Videon är överfet, låten är överfet och tuttarna var fetast!
Hej

2009-06-26 09:18
haha
mmm, om det är något du visste sen innan (vilket jag utgår från att de gjorde då jag antar att ni inte bara släpade in br

fan Get a life

2009-06-26 09:44
Atle älskar bröst så mycket att han har ett par själv :) mantedies!

2009-06-26 10:19
Prendel var det enda sevärda i denna video.

Snacka om desperat försök att få sig en tutte i munnen. Flickorna har jag sett på Mc Donald´s ett flertal gånger.

Nu kommer väll en tråd upp om 15 min om mig, brukar bli så när jag yttrar mig =)

Go Prendel!
"Jag hatar citat"

2009-06-26 12:09
Hahaha, jävla idioter (Y)
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.

2009-06-26 15:43
tack för kommentarerna =)

2009-06-26 17:09
"Svensk Hip-Hop är död"
Jag håller med för det mesta, och de är pga. alla försöker rappa.. ALLA vem du än frågar "rappar" - som jag skrev tidigare i en tråd så är alla rappare - så kallade "wannabe rappare".. och de har gjort att alla dom som har klass och har nivå för den svenska hiphopen har lagts ner.. med andra ord så är de så att alla som gör att den svenska hip hopen stiger har slutat att kämpa med att komma på nå nya riktigt bra'a låtar för att alla "wannabe rappare" är så många och tar över.

ANGÅENDE LÅTEN:
Låten va OK, lite fjortis låt som någon skrev, men den har skit sköna rader med bra rim ibland - eller aa, ganska ofta i början av låten mot mitten av låten.
PLUS, det är inte någon låt som man sitter och bara lyssnar och njuter av, utan detta är en PARTY låt.. Jag skulle gärna vilja ha den om man jag va lite på hugget och "shaka" loss.. För den passar in till de.

Ett exempel denna låt liknar är låten "Alla Gillar Brudar" med "Ismen & Gorillala"
Fast den har högre nivå hör den ofta när man är på fester, den "sjunger" man med.. och denna låt (Låten om tuttar) lutar sig mot den stilen.

Men men, kör den på fester efter ett tag så kommer de vara grymt roligt och skönt :)
-§ '_' §
( . )( . )

2009-06-26 17:37
"Svensk Hip-Hop är död"
Jag håller med för det mesta, och de är pga. alla försöker rappa.. ALLA vem du än frågar "rappar" - som jag skrev tidigare i en tråd så är alla rappare - så kallade "wannabe rappare".. och de har gjort att alla dom som har klass och har nivå för den svenska hiphopen har lagts ner.. med andra ord så är de så att alla som gör att den svenska hip hopen stiger har slutat att kämpa med att komma på nå nya riktigt bra'a låtar för att alla "wannabe rappare" är så många och tar över.

Tråkigt men sant :(

2009-06-26 18:48
Så sämmst faktikskt

2009-06-26 19:11
Nu har jag sett denna ett par gånger och jag har nu funnit ett fel i den;)! Ingen som lagt märke till att man faktiskt ser doktordöd vid ett tillfälle på festen? Sen när prendel kommer tillbaka så "Det gick snabbt" hahaha xD
Http://www.myspace.com/besononline

2009-06-26 21:15
Big Up ! så skön låt o video
U all will look up to me n' pray.
Cause' I gonna burn God's book.
N' reborn u all on ONE singel day!.
Rappare

2009-06-27 00:02
word på beson!
han står och skriker TUTTAR också :D
Varje dag är framtidens historia.

2009-06-27 15:04
Det är ingen under 18 som medverkar i videon

haha det är en ren lögn, Jag har själv snackat med tre tjejer från bro/kungsängen som medverkar i videon, dom är födda 1993, alltså är dom 15-16 år. spela inte dum atle för du vet själv att de fanns yngre där

2009-06-27 18:58
Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte, vi hade det fett kul när i gjorde videon :)

ps. min flickvän är 16 så jag har inget problem med att nån i musikvideon var 17

såja nu är jag trött på er små barn som aldrig fått smaka på fina tuttar . men kärlek till er för att ni uppar tråden! :)

Bless !

2009-06-27 19:16
Atlemusic: ps. min flickvän är 16 så jag har inget problem med att nån i musikvideon var 17

För att citera Prendel själv då;
jag umgås med äldre killar, som vill känna på mina bomber
som är för fula för att umgås med folk i deras egna ålder

2009-06-27 19:47
rätt snygg video,de som är bra med låten är TUTTAR =p

peace out

2009-06-28 10:00
Riktigt jävla fet:O hahahahaha grym musik video peace one
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-06-28 11:55
Dumb it down

2009-06-28 16:58
TUTTAR!
Rappare

2009-06-29 12:37
hahah skönast är ju början och slutet :D
Varje dag är framtidens historia.

2009-06-29 13:24
wiiiiiiii
www.youtube.com/prendel

2009-06-29 14:47
bra video synd att ingen snortade koks det hade gjort de bättre.
Geni

2009-06-29 15:51
100 inlägg
www.youtube.com/prendel