I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Iicetail vs Darin - I hear [SneakPeak]

Vår Hiphop - Audio & Video

Moderator

2009-06-25 22:08

Iicetail vs Darin - I hear [SneakPeak]

Yeah har jobbat med denna svenlänge nu men inte fått klart den riktigt pysslar fortfarande med några verser till men såhär låter det än så länge!

Länk till http://www.speedyshare.com/220849885.html

ps: snart släpps även mitt album Icetune

peace !

Promotor

2009-06-25 22:45
Riktigt jävla fett ju! Blev förvånad över detta! Hade inte förväntat mig såhär bra från dig! Blev tyvärr lite deprimerad av autotunen i versen, men det låter riktigt bra! Dock blir autotunen fuckad i vissa ställen på versen. Refrängen var dödande! Det gjorde du bra! Album? hur länge har du jobbat på det? inte hört ett ord om nåt album :) berätta lite mer!

pz

2009-06-26 00:27
Sjukt skön reff mannen!
Det har du verkligen lyckats med, verkligen värd en klapp på axeln!
Tyvärr förtjänar du en blåklocka för din autotunes på versen, skämt och sido - men detta har du verkligen lyckats med.
Blev fan stolt över dig brysh :)

Album? Har du inte sagt nått om ;P

Pz

2009-06-26 00:48
Bästa du droppat va riktigt intressant att lyssna på måste dock hålla med senick och brejkish när de gäller autotunen den va inte så thight men annars tungt tungt !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Moderator

2009-06-26 09:49
tack som fan alltså !

Måste tyvärr bara säga att denna tråden var ett skämt från början haha, no album in the kitchen och denna låten är inspelad innan autotune eran så hehe bara njut och tugga !

peace !

2009-06-26 14:43
Asså idéen är väll bra faktiskt. Melodi och sånt också. Dock så är autotunen lite krasslig och jag tycker att det är tråkigt att man hör att du är från Göteborg på din engelska-accent. Slipa på den, det behövs.

Annars vare tungt man :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Moderator

2009-06-26 14:45
va jag är från norrland ?:S

haha ne men jag förstår va du menar, hade låten gjorts av nån med fame hade denna pumpas på varenda radiokanal i sverige ! peace !

Rappare

2009-06-26 14:46
hooken var tuung! detta låter fresh som fan, till skillnad från alla andra så gillar jag autotunen på versen fast på vissa ställen vart de för mkt och slog över.
fortsätt såhär!
Moderator

2009-06-27 11:25
haha tackar fan nu måste de bli fler commentssss!

Moderator

2009-06-27 19:23

2009-06-27 21:56
jag tycker att det är tråkigt att man hör att du är från Göteborg

va jag är från norrland ?

Haha;)

Aja, sjukt skön låt! Autotunen fuckade, men fuck it, reffen är feeet!
''Televison - teacher, mother, secret lover'' - Homer Simpson

2009-06-28 03:49
Fyfan vilken skön låt

Moderator

2009-06-28 15:03
fan va kul :D peace !

Rappare

2009-06-28 15:21
Grymt mannen, riktigt bra gjort :) Big lööv :D
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!