Hej. Mitt namn är Vincent. Bättre beats i landet finns int'. Du kan plöja varje landskap, län och ort, och bara hitta avskrap, skrän och lort, och jävligt fort inse att min arrogans är rimlig. Jag och svensk rap är som Saruman och Gimli. Helt separata kategorier. Vad för knäppa data satte de i er? Preparat och artillerier? Dumheter. Tacka vet jag stråkar, bas och trumpeter. Instrumentalsjuk? Kan du hoppa upp och sätta dig på, så sant som mitt namn är Fleppo den Två. Käften ska gå, tills den nån gång når sitt mål, och man har råkat bli tonårsidol. Men då måste man väl göra långtråkigt skrål med samma verkan som Rohypnol, men en kondom med hål som vuxit upp, skaffat märkeskläder och en duktig grupp med sliskiga listhits med allvarliga inslag, är fortfarande bara ett misstag. Jag är in the house, from the street, som ett bolån. Inte gott nog? Gå och ställ dig i kokvrån. Var får jag alla ord från? Snart släpper jag en dänga så tung att jag får ont i stortån. Mitt namn är Dan Vincent Ervig-Lindqvist. Bra beats i Sverige finns visst. De fastnar lätt och gör dig yr som limstift, och texterna berör dig, typ som blindskrift. När jag har rimbrist är det regn på mars. Folk som hör mig tror att jag är bäng på hasch. Jag kommer upp och sprattlar som en regnbågslax, med mer studs i setet än en tennismatch. Skapar fler missförstånd än en engelsk fars, och håller er igång långt efter stängningsdags. När det gäller rap är jag på femteplats. Fan, borde jag inte bli kändis strax? Vincent EL. Finn fem fel. Bättre MC's finns en del. Mental notering: Släpp micken och spring hem hel. Att battla mig är inte ens ett singelspel (för jag vill inte vara med). Kärt barn har många namn. Jag måste skotta titlar för att komma fram. Har pseudonymer upp till hakan, men jag är duktig, jag kan låta käften gå med namn i vägen. Sanningsbenägen som en vandringssägen. I andra lägen, allmänt trägen, och allt annat än angelägen. Som sagt, hej, jag heter Fleppo den Andre. Allt jag nånsin gjort är jättespännande. Har du inget liv, så kan du hänga med, för när jag gjort beatet, svänger det, och helt plötsligt, får jag skrivrus, texter skjuter i taket som drivhusväxter. På papperet ser det galet ut, sen låter det värre, sen helt plötsligt, tar det slut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.