Hundsim - Übermensch (Netplayteaser)
I väntan på min fina netplay Jag Har Fel I Hjärnan som beräknas släppas i mitten eller i den senare halvan av sommarlovet så får ni ännu en fin mp3a, nu när jag vart död på whoa så länge och praktiskt taget knappt skrivit och spelat in på en månad. Dags att tagga till på rappen. Dags att tagga till på min netplay. Dags att tagga till för livet!Hundsim - Übermensch Klart ni ska kommentera konstruktivt och berätta om hur mycket ni längtar efter netplayen, tjoaahejtei!!1 Mixad av Entertainment !Hundsim - Übermensch
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Du vet ju vad jag tycker. Helt jävla underbar! Får öronorgasm av refrängen och flowet sitter najs! Och... den är uschligt bra helt enkelt, jag kan inte skriva långa inlägg som dig okej!? *skjuter mig själv*
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Sellish säger: Jag känner mig stolt Hundsim säger: dårae? o: Sellish säger: Varken du inte vill erkänna de eller inte så e de tack vare mig att du börja spela in o skriva igen Till låten: Låter riktigt najs, känns som att du har fått ett nytt flow, o ja gillar'tFråga mig inte vad ja menar, ja e trött. Texterna är ju också annorlunda en förr. Men denna låt var najs, gillar beatet också! Puss på dej!<3
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Har bara ett ord: Übermensch!
detta va faktiskt skönt haha.
Geni
Beatet är dope som jag o nicky blivit om vi inte tappat spliffen !!! Flowet är skitskönt, mixningen är najs. Jag lyssna inte på texten oh jag orkar inte lyssna om!
Juste, glömde säga; Beatet gjort av Jobro - en man att älska! Svarar er andra gossar i tråden senare! YIHAW
lyssnade igenom lite fort, låter soft, kommer in med en riktig kommentar efter jobbet :)
Så jävla bra kick! Sparat. Jag gillar din stil.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Ännu en skönt låt från Hundsim! :D Bra jobbat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahahahhahahahahahahahh sååå jävla bra!!!! xD :D
Varje dag är framtidens historia.
Tack alla snela hestar! Trevligt med positiv feedback, t.o.m från beatmakern själv :) Men nu tycker jag att fler ska droppa in och lyssna und kommentera, YIIHAW!
du är gudomlig som sagt :') du flowar alltid lika fett, rimmar tuuungt! älskar reffen, åker in på mp3n, peace!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Yes, tycker det här var tungt. :) Det roligaste att höra under mixningen var nog fan reffen, dunderskönt röstläge. :D Finns små skavanker här och där, men du blir fanimej bara bättre. Älska <33
Dra åt helvete!
Sjukt skön! Beatet är dope, verserna är nice som fan ,reffen är så jävla snygg;D peace
''Televison - teacher, mother, secret lover'' - Homer Simpson
TUNG SKIT mannen :) Diggar det ! BIG UPS
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Enteer, det är ju meningen att du ska berätta för mig vart skavankerna låg så jag kan träna bort doooom ;o Men allihopa, tack för de fina orden :D Några fler kommentarer kan vi nog dock klämma fram för den här låten, eh?!
haha lika grymt skön som alltid ! :)
Ett tag sen man hörde nått från dig. Men kan med ett leende på läpparna säga: Tungt! Flowet är riktigt skönt! Basröstkaggen i reffen skulle du dock skippat. =P
Sluta skjuta åt sidan.. Jag vet att ni älskar mig! Som sagt, vart rätt mycket på latsidan på senare- men försöker jobba mig ur det :) Wish me luck, så kommer netplayen snart! En uppning på det här va ?
glömde kommentera den diggas märkligt bra för att ha haft uppehåll, lite frisk luft behövs oxå :)
nice som vanligt... jobba på med netplay nu så har man nåt att lyssna på i bussen på väg till komvux i Augusti. :D
You keep believing, I'll keep evolving
okej.. beatet e dope ! sjukt sköna trummor du droppar det lika sinnessjukt som vanligt! soft diggar att du har en helt egen stil keep it up!
detta var nice ! tkr vi kan gö en käääz o hundsim remix som bara vi kan ... (A) <33 beatet var råskönt som din rap som bara genomborrade mitt fina hjärta på ett bra o positivt sätt! <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Tack så mycket allihopa :D rabbiz, ska försöka speeda på lite nu men det går fortfarande aningen trögt :/ förra sommaren var det samma sak, att jag inte bara hade sommarlov från skolan, utan även rappen! menmen, den som väntar på nåt gott..väntar oftast på hundsim !
Brukar ju tycka att dina släpp är sköna text & påhitt-mässigt!!! men denna var faktiskt inte bra någonstans tyvär. flowet blir alldeles för enformigt, raderna var inte så påhittiga och röstläget kändes bara gnälligt!!!!! Ända possitiva var väl reffen som var lite smått kul =) Ledsen för sågningen, men låten sög!
Hmm.. Tio lyssningar från hundra! Okej, tack för kritiken Gudde :) Även om jag inte håller med om kritiken riktad mot flowet håller jag med om att texten blev rätt fattig jämfört med vad jag kan och bör leverera- men å andra sidan jobbar jag mig ur min sommarsvacka så det blir som det blir! Yihaw, sischta uppen!
Fett! Diggar din skit ska bli kul att höra epn..